Itse olen opiskellut kemian kurssit ja muutaman bilsan kurssin. Nyt pitäisi aloittaa fysiikan kirjat.
Missä vaiheessa on muiden opiskelu pääsykokeeseen?
9
549
Vastaukset
- määkin pääsen sisään
Ei mulla mitään ressii. Alotan varmaan helmikuussa. Jos nyt alottais ni lukuinto lopahtais jo puoles välis kevättä !
- ppooqqllkkaa
Niin myöhäänkö aloitat? Onko asiat sitten niin hyvin hanskassa, että noin lyhyt aika riittää?Olen kuullut, että moni opiskelee vuodesta toiseen pääsemättä sisään ja yleensä monet aloittavat syksyllä viimeistään seuraavan kevään koetta ajatellen.
- 1kerralla sisään v90
Ai, miten opiskellut???ei sinne lukion koeluvuilla pääse. Sun on opeteltava KAIKKI ja vielä sisäistettävä ne. Jokainen pilkku ja kuvakaavio jne.. Alahhan lukea oikeasti! Paina kaikki mieleen...
- ...............
No ei sitä nyt kaikkea osata ulkoa. Enemmänkin sellainen asenne, että hallitsee koealueen täysin. Tähän pisteeseen voi päästä aika monellakin tavalla. Esimerkiksi se, että ymmärtää jonkun osa-alueen ja se kuinka liittyy kokonaisuuteen, on riittävä.
Mitä tulee muiden lukemisen vertaamiseen, ei kannata tehdä sitä. Jokainen omaksuu asiat eri tahtia ja jokaisella on vaikeuksia eri asioissa.
Mitä tulee ainakin omaan lukion koelukuun, niin se olisi ainakin riittänyt viime vuoden pääsykokeessa. Olen varmaan siinä mielessä erikoinen, että olen aina halunnut sisäistää tiedon. En lue asioita vain koetta varten. Kukin tyylillään... - näin teen
En ole vielä avannutkaan kirjoja. Josko sitä tammikuun puolivälissä aloittelisi.
- sisällä
itse aloitin lukemisen galenos-aikana huhtikuun alussa. kirjoituksiin olin lukenut tammikuusta asti, ja se auttoi myös lääkiksen pääsykokeessa. ei ole siis pakko lukea kirjoja montaa kertaa läpi jos saa sisäistettyä tärkeimmät ensimmäisellä kerralla ;)
- niin pääsen minäkin!
Mä alotin täyspainosen lukemisen viime viikolla. Fysiikkaan menee suurin osa ajasta kun sitä en ole lukenut lukiossa, nyt on kahlattu läpi kurssit 1-3 (ykkönen ja kolmonen tuli opeteltua jo ennen joulua) tänään alotin fysiikka kutosen. Ajattelin että jos tuonne helmikuun puoliväliin keskittyisi täyspainosesti ihan vaan noiden koulukirjojen pläräämiseen ja sitten painopiste siirtyisi enemmän vanhoihin pääsykokeisiin. Toivottavasti näillä mennään sisään! Tsemppiä kaikille muillekki!
- Eläinlääkikseen!
Mietinnässä on vielä pitäisikö kokeilla päästä eläinlääkikseen vanhoilla päivillä kun vielä himottaa opiskelu.... Pari viikkoa pitäisi lomaa saada että ehtii lukaista kirjat. Eikö se Quo vadis vai mikä se olikaan poistettu hiljattain?
Lisättiinkö niitä paikkoja viime kesänä?- ....................
Olet kyllä aika ässä, jos kahdessa viikossa kahlaat lukion oppimäärän fysiikkaa, kemiaa ja biologiaa. Meinaan, että ne pääsykokeet eivät ole mikään YO-kokeiden jatko-osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029