Räjähdysalttiit

merkit jotka

Härillä ja etenkin 1949 syntyneillä on tässä parina viime kuukautena mennyt tosi hunosti kun ovat päätyneet murhaan.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/kemin-murhat-tarkka-tekoaika-selviaa-tanaan/2012/10/1642375

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012111716340184_uu.shtml

Toinen merkki joka on altis menettämään malttinsa on käärme. vrt. http://fi.wikipedia.org/wiki/Jokelan_koulusurmat ja Hitleri joka oli härkä.

Murhaajia ja väkivaltaisia toki löytyy muistakin merkeistä, mutta olen havainnut, että härässä, käärmeessä ja myös kukossakin on eniten ollut juuri "hulluja". Johtuisko osaksi siitä koska nämä merkit ovat melko negatiivisia.

15

2412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räjähdysalttiit.

      Vaikkei Vantaan tämän päiväisestä piiritystilanteesta ole tullut vielä tietoa minä vuonna kys.aseistautunut henkilö oli syntynyt niin veikkaisinpa, että joko vuonna 1949, 1965, 1989,1981, 1985 tai 1969.

      Tuo 1949 saattaa olla melko todennäköinen mahdollisuus . . jälleen.

      • lohikäärme se

    • räjähdysalttiit

      Minä vuonna on syntynyt tuo Hyvinkään ampuja? Epäilisin, että 1993 eli kukko.

    • räjähdysalttiit
      • 2mahista

        Ei ole varmuutta. Jos tyyppi täyttää seuraavana päivänä vuosia, niin mitäs sitten?


    • räjähdysalttiit
    • räjähdysalttiit
      • kukoisjotaioutoo

        Menkää laskemaan lista poliisin sivuilta, vaikka turhaahan se on kun oon ite tehny sen. Poliisien vihaajista on myöhemminkin tällä saitilla ollu puhetta. Vaan ei vastauksia viel.


    • luonteetkunniaan

      Listan tekeminen poliisin sivuilta menee niin, että menette katsomaan kuukausia taaksepäin mitä on tapahtunut, aloitatte intensiivisesti alusta, ja päädytte tähän päivään. Esim.
      vesisika (1983)

      Pahoinpiteli toista (x3)
      " muijaansa (x2)
      " järkkäriä
      Ajoi autoa päissään (x3)
      " kesärenkailla talvella (x2)
      Ajoi autoa päissään ajo-oikeudetta (tjsp.) (x4)

      Loppuun elementittäin siat:

      Metallisika: 32
      Maa sika: 25
      jne.

    • täältäpesee

      Mutta eihän tämä teknisen puhallettavalla alttarilla uskontoaan silloin tällöin lässyttävän huithapeli jousimiehen kuuna itsenäistyneen kaiken itsellään tiukasti pitävän käärmeen vuonna kreatoidun suomen valtion typerykset tätä usko. Eikä niillä ole aikaa tällaisiin?

    • Anonyymi

      Ainakin suuri osa diktaattoreista ja organisaation fanaattisista uudistajista on olleet härän vuonna syntyneitä.

      - Minamoto no Yoritomo (japanilainen diktaattori kenraali, shogunaatin luoja, vainosi tairaklaanin jäseniä ja halusi tuhota sen vauvoja myöten)

      - Napoleon (ranskan diktaattori)
      - Hitler (saksan diktaattori) (oinas-maahärkä)
      - Saddam Hussein (irakin diktaattori)

      - Pol Pot (kamputsean diktaattori, käski säästää luoteja, ja murhata naisia ja lapsia hakkaamalla) (härkä-puuhärkä)

      - Mengistu Haile Mariam (etiopian diktaattori, verenhimoinen stalinisti joka tappoi monia omin käsin ja selitti sitä välttämättömyytenä ruokkia vallankumousta verellä ja johtamisen esimerkillä, syyllistyi kansanmurhaan) (kaksonen-tulihärkä)

      - Dzerzhinskij (venäjällä salaisen poliisin tsekan luoja, laittoi toimeen useita tuhansia surmia, työnarkomaani, joka tappoi itsensä työnteolla vaatien muilta samaa, sillä saattoi antaa alaisilleen jopa 100 työtehtävää kerralla) (tulihärkä)

      - Idi Amin (ugandan diktaattori, joka ylensi itsensä kaikilla mahdollisilla arvonimillä ja murhasi vastustajiaan kaikin keinoin, Hänen virallinen arvonimensä oli ”Hänen korkeutensa, elinikäinen presidentti, sotamarsalkka Al Hadji Tri. Idi Amin, VC, DSO, MC, Kaikkien maan eläinten ja merten kalojen herra sekä Britt. imperiumin valloittaja Afrikassa yleisesti ja etenkin Ugandassa”. Muita Aminin käyttämiä titteleitä olivat mm. "toisen maailmansodan sankari” ja ”Skotlannin viimeinen kuningas”, ja myönsi itselleen lukemattomia arvomerkkejä) (härkä-puuhärkä (jos syntynyt 1925)

      - Big Boss Man (amerikkalainen vapaapainija, joka pukeutui jepariksi)
      - Mohammed bin Rashid al-Maktoum (ahdasmielinen sukulaisiaan terrorisoiva julmuri) (rapu-maahärkä)

      - Deontay Wilder (Raskaansarjan nyrkkeilijä, ei hyväksynyt tappiotaan ja esitti syytöksiä juomaveden manipulointiin saakka) (skorpioni-puuhärkä)

      - Slavoj Zizek (filosofi, Stalinin ihailija, ja kommunismin kannattaja, impulsiivinen, nopeat liikkeet, kädet heiluivat aggressiivisesti puhuessa, hieraisi nenäänsä ja viiksiä vähänväliä, kritiikki vaikeaselkoista, ja kykenemätöntä esittämään vaihtoehtoisia näkeyksiä. Kriitikot valittivat hänen teoreettisesta kaaoksesta, jossa kysymykset ja vastaukset sekoitetaan, ja jossa Žižek kierrättää jatkuvasti vanhoja ajatuksia, jotka on tieteellisesti hylätty kauan sitten) (oinas-maahärkä)
      https://www.youtube.com/watch?v=XS_Lzo4S8lA

      -Sasha soldat, rikollisryhmän palkkatappaja, tilillä yli 20 murhaa (vaaka-vesihärkä)

      • Anonyymi

        - Vadim Bakatin, halusi tsekismin hävittämistä, aiheutti tuhoa KGB:lle kertomalla huoletta salaisuuksia CIA:lle, yritti presidentiksi, vaati viiden huoneen asunnon kenraalien talojen joukosta (skorpioni-tulihärkä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe