Mustikkahillun kera! Vui, vui. Kyllä nyt pittää miähelle lähtiä väsäämään taikinaa että, saa hyvän miälen. :)
Mieheni huutaa pannukaakkua!
31
136
Vastaukset
Sotkee se sillä mustikkahillolla joka paikan kuiteskin.
- henrjii
tarioa ny sitte kunnon ropsua hilluviivalla.
- RosaLiiin
Nyt rupesi tekemään mieli pannukakkua...ja vattuhillolla ja jäätelöllä..
Ei muuta kuin taikinaa tekemään...täälläkin - k/k
Sinä mikään riepu oo,pyryharakka oot kun hyppelet ketjust toiseen .
- aarteenomaava
Ku se miehes aina ja aina haluaa, mitä se antaa?
Vai onko miehen hyvä mieli, vai omastaskos puhuit, sinun paras palkinto, kuin meidän naisten yleensäkin?
Mulla mies meni juuri keittöön laittamaan meille aamukahvit ja lohisämpylät. Tuli hyvä mieli. Pian lippaa kieli.
Mies-kulta. Kuuuu lauleskelevan askareissaan.- Nukkumattizzz
Pitkäunista porukkaahan te ootte, kun puolilta päivin vasta aamukahveeta juotte. Aamun torkku, se tapa talon hävittää... hehhee.
- eikö puudu????
Nukkumattizzz kirjoitti:
Pitkäunista porukkaahan te ootte, kun puolilta päivin vasta aamukahveeta juotte. Aamun torkku, se tapa talon hävittää... hehhee.
Kestääkin ne kyljet maata.
- a:))
Nukkumattizzz kirjoitti:
Meillä juodaan aamukahvit vaikka illalla, jos ei ennen ole maittanut. Voidaanpa jättää juomattakin.
Onko pakko panna maate jo ennen iltauutisia? a:)) kirjoitti:
Meillä juodaan aamukahvit vaikka illalla, jos ei ennen ole maittanut. Voidaanpa jättää juomattakin.
Onko pakko panna maate jo ennen iltauutisia?; )) Minä nukun usein puolelle päivin, eikä kylkiä kolota. Nukun näet joko selälläni tai mahallani.
- kahvit päälle,,,
mun miäes huutaa piirakkaa munavoilla,
ei auta ku tarjota ,,
hyyvää se on miullekkii,,, - Jani-Petteri.
Tuo on oikein ajateltu.
Minkä kukko syö, sen
kana saa. - ☺☺☺
Mustikkahilloa sille turjakkeelle? Pesetkö itse sen jälkiseuraukset?
Ei mitää mustikkahilloa, variksenmarjahillo riittää. - hyvää antaa,,
Anna heti se on naisen tehtävä.
- statin kimma
Et onnistu hämään, kirjoitusvirheet paljastavat. Mieluimmin pilkutta kun vääriin kohtiin.
- heh!
;)
- ;>)
Jokos kaikki panhardit on syöty?
Luulis olevan jo massu täysi. - kumma ku ei kyllästy
meillä miäääs aina illalla alkaa hinkumaan piirakkaa, eihän siinä muu auta ku antaa
onhan se munavoin kanssa hyvää kummallekki - ????
meillä taitaa piirakka olla tavallista parempaa tuosta päätellen
mietn teillä ? Heitä huutajalle pannukakku päin pläsiä ja sopat silimille, lopettaa ainakin siksi aikaa, että pääset karkuun.
- :::::::
Olet sie kunnon emannus, ja miehesi on onnen poika. Meitin mies syö pannaria vain kermavaahdon ja vadelmien kera.
Muuraimet käy paremman puutteessa. Paseeratut.- ::::::::
korpikirjailija kirjoitti:
Minun kulta syö omenatorttua kermavaahdon kera.
Minun kultani syö vähän liikaa kaikkea. Nyt on porkkanakuurilla.
Muovaan vähän litteämmäksi.
Sivutotteena, perimmäisenä terveys. :::::::: kirjoitti:
Minun kultani syö vähän liikaa kaikkea. Nyt on porkkanakuurilla.
Muovaan vähän litteämmäksi.
Sivutotteena, perimmäisenä terveys.Minun kullalla ei ole paino-, eikä terveysongelmia. Hän syö terveellisesti on jugurtin ja myslien ystävä.
- :::::::
korpikirjailija kirjoitti:
Minun kullalla ei ole paino-, eikä terveysongelmia. Hän syö terveellisesti on jugurtin ja myslien ystävä.
Kaikki oli juuri tehdyssä työpaikkatarkastuksessa omallanikin OK.
Ennakoin tulevaa, mihinpä liikakilot lienevät tarpeen? - ......
vaihla ukkus kenkiin jarrupalat,näkyy kylällä viuhtovan penninkorppujen perässä.
- Kakeksia
::::::: kirjoitti:
Kaikki oli juuri tehdyssä työpaikkatarkastuksessa omallanikin OK.
Ennakoin tulevaa, mihinpä liikakilot lienevät tarpeen?Ikäihmisen on hyvä olla vähän pyöree, onpahan mistä laihtua kun alkaa ruokahalu mennä :).
- :--:
Kakeksia kirjoitti:
Ikäihmisen on hyvä olla vähän pyöree, onpahan mistä laihtua kun alkaa ruokahalu mennä :).
Niin ikäihmisen. Muutama ylikilo ei haittaa.
Työssäkäyvää kyllä haittaa.
Ei muuten ole ilo, kun mikään ei maistu. Ruokahalu on Luojan lahja, olematta mitenkään ylimaallinen.
- lemmenleikki.
Meilläpä on kivasti mies tekee noin 3 kertaa ruuan viikossa la muuten emäntä
puikoissa. Jälet siivoo aina ,uskois ei millään,koska pongasin häne50v
hänellä ei lapsia on poikamiehenä ollut,siksipä erikoista,kun nalle karhu olikin onkeeni tarttunut. Alatte laskemaan ikä ero ei olkuin 6v nuorempi,sen tasoittaa minun vilkkauteni. Tämä on mukava laatu elämässä,olla avoliitossa,kun minä olin kerran ,johan se riitti.
Antaa julkkikset 7lehdessä mennä vaikka -4---6 kertaa uskon ei se määrä mutta laatu..... Tein pannukakkua kun olisi muuten jäänyt maitoa happanemaan.
Hyvää oli juuri paistettuna, nyt kylmänä en viitsi enää syödä. Viskaan pihalle, närhi käy nappaamassa. Veljeni sanoo aina että älä syötä sitä näheä, mutta kun se on minun kaveri.- millonkahan saa --
tarpeekseen ???? kysyn vaaaaan
meilläpä oli aamiaiseksi piirakkaa ja munavoita,,,,
mies huutaa illalla ja aamulla samaa,,
ei näy kyllästyvän,,, - Kullanmuruinen
Onko sillä joku iso hätä kö se aina huutaa, poloinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827