Nokia Lumia 900 vs 800

Mikä Lumia Paras?

Eli jomman kumman näistä ajattelin ostaa. 900 suuri näyttö ja etukamera, muuten samanlainen kuin 800. 800 on nyt gigantissa 225 euroa ja 900 on 340 euroa. Iso näyttö on aina plussaa, mutta kannattaako siitä maksaa enempää? Ja vielä, älkää ehdotelko muita puhelimia koska haluan nimenomaan wp7 nokia tv:n, androidiin olen kyllästynyt.

20

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kirjoitat kännykällä paljon viestejä niin silloin Lumia 900 kannattaa ostaa.

• Mikä Lumia Paras?

Nykyisessä galaxy ace plussassa ei toimi 3g meidän talossa, menee aina 2g. Kun menen muuhun paikkaan 3g toimii. Liittymä dna. Mitä arvelette, toimiiko näissä pujelimissa 3g talossani ja toimiiko 900 mutta ei 800?

• Mikä Lumia Paras? kirjoitti:

Nykyisessä galaxy ace plussassa ei toimi 3g meidän talossa, menee aina 2g. Kun menen muuhun paikkaan 3g toimii. Liittymä dna. Mitä arvelette, toimiiko näissä pujelimissa 3g talossani ja toimiiko 900 mutta ei 800?

Epäilisin että 3G ei toimisi kunnolla Lumiallakaan kotonasi koska se on 3G kuuluvuuden rajoilla.

• Mikä Lumia Paras?
        vapunen kirjoitti:

Epäilisin että 3G ei toimisi kunnolla Lumiallakaan kotonasi koska se on 3G kuuluvuuden rajoilla.

Entä pystyykö lumiaan siirtämään koneelta muita kun mediatiedostoja, esim. .zip? Entä pystynkö lataamaan tiedostoja netistä lumiaan? Olen kuullut että lumiassa ei ole latausta.

Entä pystyykö lumiaan siirtämään koneelta muita kun mediatiedostoja, esim. .zip? Entä pystynkö lataamaan tiedostoja netistä lumiaan? Olen kuullut että lumiassa ei ole latausta.

Pitäisi pystyä molempia.

• Mikä Lumia Paras?
        vapunen kirjoitti:

Pitäisi pystyä molempia.

Mutta olen lukenut, että siirtämiseen koneelta tarvitsee zunen, jolla voi siirtää vain kuvia, videoita ja musiikkia. Olen myös lukenut, että wp7:n selaimessa ei voi ladata tiedostoja. Onko tämä totta?

Mutta olen lukenut, että siirtämiseen koneelta tarvitsee zunen, jolla voi siirtää vain kuvia, videoita ja musiikkia. Olen myös lukenut, että wp7:n selaimessa ei voi ladata tiedostoja. Onko tämä totta?

Ensimmäinen on totta. Toisinaan WP7 voi yhdistää tietokoneeseen massamuistilaitteena mutta se vaatii hieman rekisterin muokkaamista: http://www.windowsphoneforum.net/forum/lif3_h4ck3r-tricks-tweaks/627-tut-exclusive-connect-your-windows-phone-7-mass-storage.html

Voi hyvin olla että WP7 IE selaimella ei pysty lataamaan tiedostoja mutta jollakin toisella selaimella voi pystyä.

• Mikä Lumia Paras?

Paljon kiitosta sinulle, vapunen. Mutta nyt kysyn kumman näistä itse ostaisit?

Lumia 900 suuremman näytön takia. Itse pidän siitä, että on helpompi kirjoittaa kosketusnäytöllä.

• Mikä Lumia Paras?
        vapunen kirjoitti:

Lumia 900 suuremman näytön takia. Itse pidän siitä, että on helpompi kirjoittaa kosketusnäytöllä.

Vapunen, mikä sinun mielestä on paras älypuhelin 250-350e väliltä? Minkä itse ostaisit tästä hintaluokasta?

Vapunen, mikä sinun mielestä on paras älypuhelin 250-350e väliltä? Minkä itse ostaisit tästä hintaluokasta?

Paras älypuhelin tuohon hintaluokkaan on minun mielestäni SGS2. ( Ainoastaan minun mielipiteeni).

• Mikä Lumia Paras?
        vapunen kirjoitti:

Paras älypuhelin tuohon hintaluokkaan on minun mielestäni SGS2. ( Ainoastaan minun mielipiteeni).

Totta, mutta ite tykkään windows phonen ulkonäöstä.

• llklkklk

Ero näillä laitteilla myös netin maksiminopeus

Lumia 800 HSDPA 14.4 Mbps, HSUPA 5.76 Mbps
      Lumia 900 HSDPA, 42 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps

• Vapunen mä oon ostamassa nokia lumia 900 tai samsung galaxy s2 kumpi parempi nettiselailuun ja pelailuun ?

• vapunen.

Lumia on parempi selailuun, s2 on parempi pelailuun.

• Vapunen voisko s2 tai lumia 900 hinta tippuu jouluna 250 ?

• Itse hankin Lumia800

koska katsoin sen kätevämmäksi taskuun. Koskaan ei ole ollut ongelmia viestien kirjoittamisessa tai netin selaamisessa.
      Pelejä en todellakaan pelaa, ne jätän amispojille.

• mitä sovelluksia/pelejä windows phonelle saa? saako samoja kuin androidille

• kiitos vapunen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1566
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1179
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe