Top 10 Julius Granströmit

torsioonipuraattori

1. Julius Granström ( saattaa kuulostaa itserakkaalta laittaa itsensä ykköseksi, mutta (yritän tehdä/) teen taidetta josta olen eniten kiinnostunut)

2. Julius Granström

3. Julius Granström

4. Julius Granström

5. Julius Granström

6. Julius Granström

7. Julius Granström

8. Julius Granström

9. Julius Granström

10. Julius Granström

9

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julius Granström

      Ihan hyvä lista, mutta vähän monotoninen :D

    • NilesF

      Nimi ennestään tuntematon, mutta lista silti huvittavaa sarkasmia ottaen huomioon minkälaista taidetta nimen pikainen googlaus toi eteen. No, jos itseään oma taide miellyttää niin toki hyvä, mutta tuskin kenenkään Top 10 (tai 1 000 000) -listalle pääsisi.

      • Julius Granström

        Olisi upeaa jos jakaisit oman Top 10:n (tai 1 000 000) - tossa "miljoonassa" vois tulla jo uusia nimiä.


      • kuuleppas "Julius"!
        Julius Granström kirjoitti:

        Olisi upeaa jos jakaisit oman Top 10:n (tai 1 000 000) - tossa "miljoonassa" vois tulla jo uusia nimiä.

        Luulet ihan virheellisesti että "avautumisesi" Suomi24 taidepalstalla sinun uraasi tippaakaan edistäisi! Tätä ajatustani puoltaa vahvasti juurikin tuo linkittämäsi taide omasta "osaamisestasi". Joten eiköhän olisi ihan asiallista että yrittäisit tota "ilmiselvää läpimurtoasi" ihan jossain muualla kuin täällä! Enkä todellakaan tarkoita tätä millään pahalla, mutta kun me karran ollaan nyt päästy tuosta meidän "vaikio-idiootista" täällä niin toivoisin todellakin että edes sinä osaisit yksinkerteisen laskutoimituksen, eli tyyliin 1 2. En tiedä ymmärrätkö vihjettä mutta sen kai sentään ymmärrät että noi sinun postauksesi ei edistä asiaasi tippaakaan. Vai oletko ihan oikeasti ton Laitisen sydänystävä?


      • Julius Granström
        kuuleppas "Julius"! kirjoitti:

        Luulet ihan virheellisesti että "avautumisesi" Suomi24 taidepalstalla sinun uraasi tippaakaan edistäisi! Tätä ajatustani puoltaa vahvasti juurikin tuo linkittämäsi taide omasta "osaamisestasi". Joten eiköhän olisi ihan asiallista että yrittäisit tota "ilmiselvää läpimurtoasi" ihan jossain muualla kuin täällä! Enkä todellakaan tarkoita tätä millään pahalla, mutta kun me karran ollaan nyt päästy tuosta meidän "vaikio-idiootista" täällä niin toivoisin todellakin että edes sinä osaisit yksinkerteisen laskutoimituksen, eli tyyliin 1 2. En tiedä ymmärrätkö vihjettä mutta sen kai sentään ymmärrät että noi sinun postauksesi ei edistä asiaasi tippaakaan. Vai oletko ihan oikeasti ton Laitisen sydänystävä?

        Vapaastihan tänne saa tehdä aloituksia mitä syvällisemmistä taiteekeskusteluista,olkaa hyvä enkä estä vaan kannustan siihen. Hyvin hiljainen tämä palsta kuitenkin ikävä kyllä on, eivätkä nämä muutkaan aloitukset mitään helmiä ole. Eikä minua tarvitse holhota kuin pikkulasta - kritiikki saa olla niin kriittistä kuin pystyy kirjoittamaan.

        Mutta sanoista tekoihin ja kiinnostavia taidekeskusteluja tänne palstalle niin aloitusten taso nousee.

        Enkä tietenkään oleta että suomi24 veisi taidettani suuntaan tai toiseen, muutakuin siinä tapauksessa että täältä löytyisi hyvää keskustelua taiteesta ja siitä taiteeseen ideoita.

        En tarkoita tätä keskustelun rajoittamiseksi (mihin en edes pystyisi) vaan päin vastoin kannustamiseksi uusiin keskusteluihin.


      • jdsökfjklas
        Julius Granström kirjoitti:

        Vapaastihan tänne saa tehdä aloituksia mitä syvällisemmistä taiteekeskusteluista,olkaa hyvä enkä estä vaan kannustan siihen. Hyvin hiljainen tämä palsta kuitenkin ikävä kyllä on, eivätkä nämä muutkaan aloitukset mitään helmiä ole. Eikä minua tarvitse holhota kuin pikkulasta - kritiikki saa olla niin kriittistä kuin pystyy kirjoittamaan.

        Mutta sanoista tekoihin ja kiinnostavia taidekeskusteluja tänne palstalle niin aloitusten taso nousee.

        Enkä tietenkään oleta että suomi24 veisi taidettani suuntaan tai toiseen, muutakuin siinä tapauksessa että täältä löytyisi hyvää keskustelua taiteesta ja siitä taiteeseen ideoita.

        En tarkoita tätä keskustelun rajoittamiseksi (mihin en edes pystyisi) vaan päin vastoin kannustamiseksi uusiin keskusteluihin.

        Hyvää keskustelua taiteesta. Hm.
        Mistä lähtien henkilöiden -joiden mantra on 'minä olen paras, minä olen paras'- kanssa on voinut käydä 'hyvää keskustelua' yhtään mistään aiheesta?


      • jdsökfjklas kirjoitti:

        Hyvää keskustelua taiteesta. Hm.
        Mistä lähtien henkilöiden -joiden mantra on 'minä olen paras, minä olen paras'- kanssa on voinut käydä 'hyvää keskustelua' yhtään mistään aiheesta?

        No koita aloittaa keskustelu eli tee uusi aloitus jos aloitus on mielenkiintoinen muiden mielestä niin saattaa tulla kiinnostavia vastauksiakin.

        Noista mantroista en tiedä - mutta arkijärjellä mantra picasso on paras, tai van gogh on paras tai minä olen paras on saman arvoisia - kaikki kertoo vaan yhden nimen ja sen että arvostaa sitä - kun taas top 10 kertoo jo 10 nimeä.

        perustelut kertovat viellä paljon enemmän.


    • Kansalaiskriitikko

      Vittu sun kuvat on paskoja.

    • juliusfani

      Julius is best

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe