kaunaksen lennot

vykintas

muistaako kukaan oliko viime talvena ns talvistoppi kaunakseen lennoissa ja kauan tämä talviseisokki kesti oikein...olis mukava tietää että koska lennot alkaa taas kaunakseen...

18

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R-Y-R

      Jos talven jälkeen reitti aloitetaan, niin se tapahtuu maaliskuun lopussa.
      Syytä huoleen: suuri enemmistö kesän reiteistä on jo myynnissä, siinä mielessä huonolta näyttää
      Positiivista: kartalta reitti ei ole vielä poistettu, toivoa on.

      • vykintas

        olis ihmeellistä että reitti lopetettaisiin, sillä aina kun olen mennyt kaunakseen niin kone on ollut lähes täynnä...toki siihen vaikuttaa muutkin asiat kuin vain matkustajat mutta toivotaan parasta...muutenki tuonne idän suuntaan saisi olla enempi lentoja koska kaikki lennot suuntautuu lähestulkoon vain eurooppaan...

        kokkolastakin piti aloittaa estonian airlines lennot tallinnaan, niin sekään ei alkanut...ollaanko me enempi sellaisia kotona nysvöttäviä jotka ei haluu mennä mihinkään..


      • länsimaista meille
        vykintas kirjoitti:

        olis ihmeellistä että reitti lopetettaisiin, sillä aina kun olen mennyt kaunakseen niin kone on ollut lähes täynnä...toki siihen vaikuttaa muutkin asiat kuin vain matkustajat mutta toivotaan parasta...muutenki tuonne idän suuntaan saisi olla enempi lentoja koska kaikki lennot suuntautuu lähestulkoon vain eurooppaan...

        kokkolastakin piti aloittaa estonian airlines lennot tallinnaan, niin sekään ei alkanut...ollaanko me enempi sellaisia kotona nysvöttäviä jotka ei haluu mennä mihinkään..

        Ei hitossa tarvita lentoja idän suuntaan, ne maat ei ole ihmisiä varten


      • KUN.
        länsimaista meille kirjoitti:

        Ei hitossa tarvita lentoja idän suuntaan, ne maat ei ole ihmisiä varten

        Huomasitko, että reitti vie aika tarkkaan etelään, ei itään?

        Jos tarkoitat siellä asuvia ihmisiä - käy ensin, kommentoi vasta tämän jälkeen.


      • länsimaista meille
        KUN. kirjoitti:

        Huomasitko, että reitti vie aika tarkkaan etelään, ei itään?

        Jos tarkoitat siellä asuvia ihmisiä - käy ensin, kommentoi vasta tämän jälkeen.

        Kuuleppas, joudun lähes päivittäin olemaan tekemisissä heidän kanssaan, joten takuulla tiedän mistä puhun. Heidän kanssaan kun vaan mikään ei suju, niinkuin on länsimaissa tottunut. Olkoon sitten kyseessä tavallinen työmies tai vähän isompi johtaja, aina koitetaan jotenkin kusettaa.
        Matka itään tarkoittaa myös itäblokin alueelle matkustamista, ei siis ole välttämättä kyse ilmansuunnsta


      • KUN.
        länsimaista meille kirjoitti:

        Kuuleppas, joudun lähes päivittäin olemaan tekemisissä heidän kanssaan, joten takuulla tiedän mistä puhun. Heidän kanssaan kun vaan mikään ei suju, niinkuin on länsimaissa tottunut. Olkoon sitten kyseessä tavallinen työmies tai vähän isompi johtaja, aina koitetaan jotenkin kusettaa.
        Matka itään tarkoittaa myös itäblokin alueelle matkustamista, ei siis ole välttämättä kyse ilmansuunnsta

        Jos ulkomaalaisen mielipide suomalaisista tulee vain esim. ruotsinlaivalla oleskelun jälkeen, niin millaisia me oikein ollaan heidän silmissään? Pitää käydä maassa, usko pois.


      • gfjsgfsfsfk
        KUN. kirjoitti:

        Jos ulkomaalaisen mielipide suomalaisista tulee vain esim. ruotsinlaivalla oleskelun jälkeen, niin millaisia me oikein ollaan heidän silmissään? Pitää käydä maassa, usko pois.

        Koko maa on kuules tuossa tapauksessa yksi "ruotsinlaiva", joten mitään muuta kokemusta ei ole mahdollista mistään saada. Sama koskee kaikkia venäläisten pilaamia entisiä etupiirimaitaan, jotka kaikki on yhtä iloista venäjää edelleen tänäkin päivänä.

        Se että jos joku tykkää roskamaissa viettää vapaa-aikaansa niin siitä vain, mutta esim minä en nauti yhdestäkään ent itäblogin maasta pätkääkään, koska ryssänmeininki ei ole hävinnyt mihinkään ja tykkään muutenkin vain länsimaista. Suomalaiset "tykkää" rymytä roskamaissa vain sen takia, koska ei ole rahaa muuhun ja joku Kaunaksen kaltainen persläpi on suurin piirtein ainut vaihtoehto Ryanairilla lennettynä suorittaa ns ulkomaanmatka.


      • Mikä ihmeen itäbogi?
        gfjsgfsfsfk kirjoitti:

        Koko maa on kuules tuossa tapauksessa yksi "ruotsinlaiva", joten mitään muuta kokemusta ei ole mahdollista mistään saada. Sama koskee kaikkia venäläisten pilaamia entisiä etupiirimaitaan, jotka kaikki on yhtä iloista venäjää edelleen tänäkin päivänä.

        Se että jos joku tykkää roskamaissa viettää vapaa-aikaansa niin siitä vain, mutta esim minä en nauti yhdestäkään ent itäblogin maasta pätkääkään, koska ryssänmeininki ei ole hävinnyt mihinkään ja tykkään muutenkin vain länsimaista. Suomalaiset "tykkää" rymytä roskamaissa vain sen takia, koska ei ole rahaa muuhun ja joku Kaunaksen kaltainen persläpi on suurin piirtein ainut vaihtoehto Ryanairilla lennettynä suorittaa ns ulkomaanmatka.

        Heikoilla taitaa olla argumentaatiosi, mutta onhan siinä ainakin tunnetta mukana. Mielipide tuokin on.


      • missä_vika?
        gfjsgfsfsfk kirjoitti:

        Koko maa on kuules tuossa tapauksessa yksi "ruotsinlaiva", joten mitään muuta kokemusta ei ole mahdollista mistään saada. Sama koskee kaikkia venäläisten pilaamia entisiä etupiirimaitaan, jotka kaikki on yhtä iloista venäjää edelleen tänäkin päivänä.

        Se että jos joku tykkää roskamaissa viettää vapaa-aikaansa niin siitä vain, mutta esim minä en nauti yhdestäkään ent itäblogin maasta pätkääkään, koska ryssänmeininki ei ole hävinnyt mihinkään ja tykkään muutenkin vain länsimaista. Suomalaiset "tykkää" rymytä roskamaissa vain sen takia, koska ei ole rahaa muuhun ja joku Kaunaksen kaltainen persläpi on suurin piirtein ainut vaihtoehto Ryanairilla lennettynä suorittaa ns ulkomaanmatka.

        Siinä taitaa olla jokin heikko kohteesi, Akilleksen kantapää. Kuka on sulle pahaa tehnyt, oletko pettynyt kenties, sääliksi käy.
        Mielestäni Liettua on kaunis ja rauhallinen maa ja kokemusta on. Kaikkialla Euroopassa olen jo käynyt (Islantia. Lichtensteinia ja Albaniaa lukuun ottamatta).


    • Valoisalla parempi!

      Kaunaksen ainut iso ongelma on kun Ryanair saapuu sinne keskellä yötä . Ei paljon inspiroi ihan säkkipimeällä lähteä bussilla tai epäluotettavalla taxilla kaupunkiin hotellia etsimään. Tämän syyn takia olen ainakin toistaiseksi hyljännyt koko Kaunasin ja sen nähtävyydet.

      • Totta tuo tietty on, myöhään on lento perillä. Ihmettelen vain mistä tuo "tieto" epäluotettavista taxeista on kotoisin, usean kerran olen tuollakin taxilla pöristellyt eikä mitään ongelmia ole ollut. Pimeitä suhareita kannattaa tietysti varoa siellä niinkuin täälläkin...


      • fbgdfhsdgkufsd
        soilil kirjoitti:

        Totta tuo tietty on, myöhään on lento perillä. Ihmettelen vain mistä tuo "tieto" epäluotettavista taxeista on kotoisin, usean kerran olen tuollakin taxilla pöristellyt eikä mitään ongelmia ole ollut. Pimeitä suhareita kannattaa tietysti varoa siellä niinkuin täälläkin...

        Mikä kumma sinutkin on vieläpä useaan kertaan pakottanut tuolla käymään? No yksi tykkää tyttärestä, toinen äitistä ja kolmas mummosta.


      • fbgdfhsdgkufsd kirjoitti:

        Mikä kumma sinutkin on vieläpä useaan kertaan pakottanut tuolla käymään? No yksi tykkää tyttärestä, toinen äitistä ja kolmas mummosta.

        Siis minultako kysyit? Jaa, eipä paikka ole sen hullumpi kuin moni muukaan eurooppalainen kaupunki. Reissuja olen 30 v aikana niihin tehnyt kymmenittäin, ja tuolla olen tosiaan muutaman kerran käynyt. Minusta katsos matkustelu on mukavaa, eikä noissa hittipaikoissa nyt loppujen lopuksi sen kummempaa ole ollut... Suosittelen käymistä erilaisissa paikoissa myös sullekin, mutta älä mene pakosta, jos siltä tuntuu...


    • KUN.

      Luotettavia kyllä ovat, mutta aivan liian nopeita, hirmu vauhia keskustaa kohti.

    • vykintas

      lentoja itään enempi vaikka ilmansuuntaki onkin suoraan etelään....mutta nyt kysyinki että alkaako lennot kaunakseen ja koska? kuinka oli tilanne viime talvena....mua ei nyt kiinnosta minkälaisia ihmisä on itäeuroopan maissa&baltiassa jne vaan haluan tietää että alkaako lennot vai ei.....oon itse käynyt monta kertaa venäjällä ja ukrainassa,baltiat,valkovenäjä jne, niin tiedän kyllä minkälaista siellä on ja mitä ihmiset ovat..mutta siltikin lentoja saisi olla enempi tuonne suuntaan....ja mitä vikaa siinä on että käy ns roskamaissa lomailemassa, on siellä ollut tähän asti ihan hyvä ruoka ja juoma ja mukavia ihmisiä.....jamitä kaunakseen tulosta keskellä yötä niin ei mua haittaa lainkaan..viisaat osaa ostaa bussilipun esim valmiiksi netistä siihen vilnaan menevään bussiin joka lähtee asemalta puolen yön jälkeen...ja bussiin ei pääse jos ei omaa nimiä ole listassa...rahalla pääsee bussiin mutta se maksaa enempi kuin että jos olis ostanut etukäteen sen lipun...ja viisas myös osaa varata hostellin tai hotellin kaunaksen keskustaan ja vaikka tilata hotellin kautta taksi asemalle kun lento saapuu perille....taikka sitten vain ottaa taksi edestä ja mennä hotellille sillä...ei asioita tarvitse tehdä vaikeiksi kaunaksessa..järki peliin...ainahan voi nauttia vaikka 100ml vodka paukun aseman baarissa kun odottelee vilnan bussia tai yms...kaunaksessa todellakaan tarvitse pelätä takseja...peljätä voi ehkä siellä yöelämässä koska kaunaksessahan asuu ne mafioosot kuulemani mukaan...

    • a___p
      • Kau-nas

        ...20:stä neljään talvikaudeksi. Wait and see. Osa reiteistä on jo palautunut (23.3.13->), voit tarkistaa.


    • a___p

      totta tuo. uutisointi oli näköjään aika myöhäistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe