oon tässä viime päivät miettiny pääni puhki et mitä tekisin.. kun oltiin yhen jätkän kans koko yläaste samalla luokalla ei oltu mitään ylimpii ystävii, paitsi ysillä alettiin tutustuu toisiimme, juteltiin ain sillon tällön ja silleen.. nyt kesällä me ollaan jutskailtu taas lähinnä meses ja ollaan myös tekstailtu, nähtykin joskus.. ongelma on siis se et mä haluisin vähän enemmän kun kaveruutta, mut en tiiä tän jätkän tunteist.. se on aika ujo, et mä vähän pelkään et jos meen ehdottaan jotain enempää ni se menee ihan puihin.. toisaalt ei oikeen oo muita vaihtoehtoi ku kysyy tai antaa olla, mut oon miettiny sitä et jos kysyn ni pilaanko siin samalla hyvän kaverisuhteen, koska sitä en haluis tehä.. mut senpä takia haluisin kysellä teijän kantoja asiaan..
pilaanko kaiken..?
4
478
Vastaukset
- joku
Sun pitää nyt vaan tehä s kaa niin paljo tuttavuutta ku mahollista, sit se alkaa luottaa suhun ja pitä susta.. Sit sä voit iha vaivihkaa ehotella eikä suoraa päin naamaa: " Hei mä tykkään susta, tykkäätsä musta!?!?" Vaan sillee et "Voi vitsi sä oot kyl kiva ku sä autat mua, susta vois vaikka pitääkkin."
Siinä mun neuvo. x) - moi
jos sul on jtn tunteita sitä kohtaan niin tee asialle jtn(paraskin puhuja :D). Menkää vaikka leffaan, siel vois tapatua jtn. Torjutuksi tuleminen ei tunnu niin kivalta, mut kannattaa ottaa riski. Vaikee sanoa et pilaatko yst. suhteen.. Kylhän te voitte sit sopia että olette ystäviä, jos mitään ei tapahdu..
- FannY
Sun kannattais kysyy, ettei vaan ala sit joskus jälkeen päin harmittaan.
- hannaya
juuh, todellakin kiitoksia neuvoistanne, yritän jotenkin niitten pohjalta saada koottuu jotain tästä.. mut se minkä näköjään unohdin mainita ja mikä vieläkin mutkistaa asioita niin tää jätkä menee toiselle paikkakunnalle lukioon.. :( me siis luultavasti ei tulla kauheesti näkemään enää.. siis kylhän se viel koton asuu, mut silti.. että senkin takia mietin että mitähän mistään tulee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."382091Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91885
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71845Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77805Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681