Moikka,
onko kellään kokemuksia kyseisestä ajankohdasta brasiliassa? Entä onko kukaan ollut kiertämässä brasiliaa? Itsellä tarkoitus lähteä ensi heinäkuussa kolmeksi viikoksi ja vinkkejä otetaan mielellään vastaan! :)
Heinäkuussa brasiliaan / brasiliassa reissaaminen
ira:)
1
336
Vastaukset
- Mäntän mies
En ole ikinä ollut heinäkuussa siellä, mutta muutoin olen kyllä käynyt jokusen kerran ja nähnyt maata aika paljon. Tai itse asiassa hyvin vähän nähnyt maasta, onhan se niin iso lääni. Jos jotain kysymyksiä on, niin voin vastata, mikäli on tietoa. Vinkkejä saat esim. pallontallaajat sivustolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2745175- 564493
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943688- 502739
- 212147
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461873- 1171791
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981521- 711105
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094