Olen miettinyt, että kumpi olisi parempi vaihtoehto, mönkijä vai mauto.
Kun mulla on noin 8km koulumatkaa ja kaupunkiin on noin 5km, kouluun pääsen maksutta bussilla, mutta kaupunkiin on pakko mennä fillarilla (kun ei aina kyytiä ole) eikä matka ole mieluinen. Matkan pituus ei niinkään haittaa vaan maasto. Ja sitten mulla on harkat tiistaisin lähellä koulua(eli matkaa on) ja sitten kaverit pitää softei sillon sun tällön ja molempiin pitäis saada kuljetettuu tavaraa mukana etenkin softeihin. joten kumpaa ehdotatte mönkijää vai mautoa?Rahaa mulla ei ole käytössä hirvesti.
Eikä sitten mitään asiattomia viestejä, vaan mielellään perusteltuja järkeviä väitteitä, kiitos jo etukäteen. =)
Mönkijä vai Mauto?
12
282
Vastaukset
- autoilija2
sinun kannalta ois hyvä mopoauto ois ainaskii tavella lämmin ajaa :) jos kerran 8 km on matkaa ni kyllähä siin kylmä tulloo jos ajelisit mönkiälle :)
- boiiiggfxx
mauto ois sulle parempi mut jossei rahaa oo niin joudut tyytymään mönkiään:(
- JamppaJuu
Mopoauto on parempi, lämmin ja turvallinen. Rahalla saa ja mopoautolla pääsee...
- ruttunemummo
osta pyrkijä
- kumpikampi
Mopoautolla pystyy kuljettamaan enemmän tavaraa kuin mopomönkijällä. Lisäksi mönkijä on niin pieni ja matala, että sillä voi olla vaarallista ajaa autojen seassa, koska autoilijat eivät välttämättä huomaa sitä ajoissa. Toisaalta mönkijä on halvempi.
- mautoko
osta traktorimönkiä tai mauto kumpiki saman hintasia n10000 mut ei missään nimes mopomänkiää
- mauto <3
MAUTO (Y)
- tghthh
Kyllä turvallisemmaksi mönkijää sanoisin, kun mautoa. Mauto on lasikuitukoppa, jonne muserrut, kun rekka ajaa päällesi.
Mönkkärin päästä voit hypätä pois vielä ajoissa ja lennät, hyvällä tuurilla nirrikin säilyy.. - polle
traktorimönkijä, helppo virittää, kiihtyy hyvin, neliveto yms.
menee pahemmissa paikoissa ja ei tartte penkkoja pelätä! - Osta Normaali Mopo
Kummallakaan en ole ajanut, mauton kyydissä olen kyllä istunut pelkääjän paikalla monta kertaa, kumpaakaan en kehuisi mutta onhan mauto tietenkin lämpimämpi talvella, voi kuljettaa kaveria paremmin, ja tietenkin POPIT
- Talvilelu
Ite ajan kevarilla kesät ja vuokrasin A1-Rentistä itselleni mopoauton talveksi 6 kuukauden sopparilla. Uusi auto, hyvät renkaat ja täysi palvelu. Eikä tarvinnut turhaa talviajojen vuoksi ostaa omaa mautoa. Katso: http://www.mopoautovuokraus.fi
- aianstuntijata
Mönkijää on aivan kauhea ajaa mutta talvella hauska vetää pötkössä :) . Normaalissa ajossa tosiaan kauhea koska levoton ja tärisee ja paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799