Varokaa lataamasta tätä päivitystä!
Minulla on kaksi TomTomin navia ja nyt kumpikaan ei löydä riittävän monta satelliittia toimiakseen oikein. Vain UTC-aika näkyy oikein.
Taannoin kyyditsin väkeä toiseen kaupunkiin ja kyllä sain myötähävetä tuon kirotun apparaatin takia, kun ei onnistunut kuin toisinaan näyttämään sijainnin kadottaen sen hetken päästä uudelleen.
TomTomin viimeisin QuickGPSFix-päivitys (11/2012)
la voiture exclusive
2
340
Vastaukset
- tuans
Voi siinä oll muukin ongelma! Mulla TT930 ei saanut enää vuoden ikäisenä omalla antennilla yhteyttä, mutta ostin siihen jostain verkkokaupasta ulkoisen antennin joka toimi heti ja paljon paremmin.
Muista käyttää aika ajin kiinni homessa jotta tomppa lataa satellittialmanakan.
-anssi - Kankja
QuickGPSfix oli ilmoituksen mukaan ilmainen päivitys. Nyt sivuilla kerrotaan, että on ruuhkaa ja päivitys ratkeaa lähiaikoina. Siitä on jo aika kulunut pitkään. Missähän vika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898