Melkein 8 vuotta hyvin palvellut Philips otti ja hajosi. Eli kuvaputki sökönä ja eikun uuden tv:n ostoon. Sen kummempia miettimättä ostin sen nyt Gigantissa tarjouksessa olevan 32 tuuman laajakuvatv:n (50 hertziä). No, vanha Philips maksoi silloin aikanaan PALJON (ainakin mun mittapuulla), mutta kyllä siinä sitten muuten kuva olikin äärettömän hyvä ja tarkka, varsinkin nyt kun tähän uuteen vertaa. Eihän tuo kuva missään nimessä huono ole, mutta sitten kun tämä TV hajoaa (näitä juttuja kun olen lukenut, niin ilmeisesti heti kun takuuaika on mennyt umpeen:)), niin siirrytään jälleen 100 hertziin tässä taloudessa.
Ostin Philipsin, hui!
5
2732
Vastaukset
- Jomppe
Kuka sinua on hujannut että tv:stä menee kuvaputki?
Se on todella harvinaista, joku kusettaa sinua.- Tiina
niin sanoi ja tottahan minä ammatti-ihmistä uskon?? Vai oisko vielä pitänyt kiikuttaa toiseen huoltoliikkeeseen ja maksaa lisää mahdollisesti samasta tylystä tuomiosta :))...
- Korjaaja
...ei se ole ollenkaan harvinaista,kun Philips on kyseessä.
- laatua
Philips on hanurista. Philipsin suurin ongelma on juuri näytöt/kuvaputket. Ne ei sitten kestä millään. Philips töllöistä kuvaputket paukkaa tämän tästä ja uusista LCD näytöistäkin menee näyttö paskaksi parin kuukauden käytön jälkeen. Ostakaan hyvät ihmiset jotain muuta kuin Philipsiä!!!!!!! Nyt äkkiä Giganttiin palauttamaan se vehje, ettei kohta tule itku.
- Kesti 1.5 vuotta
laatua kirjoitti:
Philips on hanurista. Philipsin suurin ongelma on juuri näytöt/kuvaputket. Ne ei sitten kestä millään. Philips töllöistä kuvaputket paukkaa tämän tästä ja uusista LCD näytöistäkin menee näyttö paskaksi parin kuukauden käytön jälkeen. Ostakaan hyvät ihmiset jotain muuta kuin Philipsiä!!!!!!! Nyt äkkiä Giganttiin palauttamaan se vehje, ettei kohta tule itku.
Mulla sanoi eilen Philipsin DVD-soitin sopimuksen irti; ikää silläkin sopivasti takuuajan yli eli puolitoista vuotta. Soitin sanoo DVD:stä että "No disc" .
Kuluttajasuojan mukaan myyjä/valmistaja on vastuussa laitteesta takuuajan jälkeen sen ajan, jonka ostaja voi kohtuullisesti odottaa laitteen kestävän. 1,5 vuotta ei ole minusta kohtuullinen kestoikä edes Philipsin laitteelle, joten taidanpa suunnistaa Giganttiin korjausta vaatimaan ihan lähipäivinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662211Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61836Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381354Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216987En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71980Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.90967Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21935- 19766
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93729