Vain yhdentyyppiset tytöt kelpaavat jätkille ?

-toivoton-

En jaksa lopettaa hämmästelyä aiheesta,joten on pakko purkaa se johonkin. Näen kaupungilla kauniita tyttöjä, jotka ovat hoikkia, hymyileviä, heillä on täydellinen iho ja meikitkään ei ole rapistuneet päivän kuluessa, hienot asusteet ja loppujen lopuksi he kaikki edustavat tiettyä ja samaa mallia. Tuntuu kuitenkin,että juuri sellainen pitäisi olla,että joku poika edes vilkaisisi suhun päin! Varsinkin nämä blondit pitkähiuksiset tytöt,jotka heiluttelee hiuksiaan hiukan jätkien edessä ja heti ollaan sulaa vahaa,eikä silloin ole väliä millään muulla. Kaikilla on eri mieltymyksiä.. joo joo, mutta musta aina tuntuu,että tyttöjen mieltymykset pojista eroavat paljon enemmän. Toiset tykkäävät vaaleista, toiset bruneteista, jotkut muusikoista toiset urheilijoista tai älyköistä. Pojille tuntuu kelpaavan vain yksi tyyppi. Miten se voi olla mahdollista vai onko ? Siis musta vain tuntuu siltä,että suurinosa jätkistä on tätä mieltä tai sitten tosiaan omanikäiseni ei ole kasvaneet vielä vanhemmiksi! Muutenkin ärsyttää omanikäiset jätkät. Pliis sanokaa,että vanhemmiten alkaa arvostamaan jotain muitakin piirteitä kun blondeja pitkiä hiuksia! :D

Siis pliis avartakaa mun maailmaa ja sanokaa ettei näin ole!

33

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedäntuontunteeen

Pojilla toi maailma liikkuuu vaan yhessä suunnassa, you know? jonka me tytöt nyt nähään päält päin.

• : )

Nykyään ei enää kelpuuteta kuin kauniita tyttöjä joka on sääli. Minä en katso tyttöjen kauneutta tai isoja tissejä, haluan tytön jolla on hyvä huumorin taju ja luonne kohdillaan. kaikki kauniit naiset jotka on tottunut siihen että pojat poikkaroivat ympärillä muuttuvat eri ihmiseksi. Yksin kertaiset tytöt myös osaavat arvostaa muitakin eikä ainavaan minäminäminä. Poikkeuksiakin on kuitenki olemassa.

• metalliturpa

Itse tykkän vähä räväkämmistä typyköistä ja semmosista missä on mistä kiinni ottaa! ei mikään hoikka, pitkähiuksinen blondi ole minun makuuni.

• Ääääääääääähhhhhhh
        : ) kirjoitti:

Nykyään ei enää kelpuuteta kuin kauniita tyttöjä joka on sääli. Minä en katso tyttöjen kauneutta tai isoja tissejä, haluan tytön jolla on hyvä huumorin taju ja luonne kohdillaan. kaikki kauniit naiset jotka on tottunut siihen että pojat poikkaroivat ympärillä muuttuvat eri ihmiseksi. Yksin kertaiset tytöt myös osaavat arvostaa muitakin eikä ainavaan minäminäminä. Poikkeuksiakin on kuitenki olemassa.

Henkilö : )
        Osaatko kirjoittaa huumorin taju siis huumorintaju?

• heh5
        Ääääääääääähhhhhhh kirjoitti:

Henkilö : )
        Osaatko kirjoittaa huumorin taju siis huumorintaju?

haistan pilkun_viilausta... toivottavasti tuo väli noiden sanojen välissä ei haittaa sua kovin

• herrasmies

itse voin sanoa, että suurin osa pojista voi pitää tuollaisista täydellisistä blondeista.
      mutta edelleenkään ei kaikki. itse pidän HYVIN omalaatuisesta ja persoonallisesta punapäästä. jokaisella on oma

• Niksi.

Noh siis blondi ei tarvii olla, sen nyt tiedät kai.

Mut siis jos olet tuollainen ihanne tyttö niin sulla on todella hyvä valikoima jätkien suhteen. Poikana taas ärsyttää juuri se kun te tytöt tykkäätte niin erilaisista pojista. Joku haluaa pitkän, laihan, lihaksikkaan, lyhyen, tumman, vaalean jne.
      Tottahan se on että kaikki jätkät kattoo niitä hottiksia mutta ei kaikki sillee seurustelu mielessä.
      Muista kuitenki että luonne. Jos on sosiaalinen, hauska ja tuot esille niin hyviä omia piirteitäs niin eiköhän sutki joku nappaa.

Tosin asia on eri jos naamasi on kuin kalalla ja keho kuin virtahepolla, toivottavasti ei. Sit pitää kattella "oman tasosia" jätkiä.

• lololololololol

no pitää paikkansa.ei pojat ny mitää 100kg painavaa finni naama/läskiä haluu:))))
      kauniit on kysytyimpiä.

• Lapland,madness

Sinä olet brunetti, eikö?

• "Tulkaa tytöt...

... Takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin, pankaa meikit menemään, tai kuolen ikävään!"
      Itse arvostan luonnollista kauneutta. Eikä saa olla mikään anorektikko! Ei tarvitse olla täydelliset, pitkät vaaleat hiukset, tai isot rinnat, tai hyvä kaareva perse, Onhan sellaista kiva katsella, mutta "Moni kakku päältä kaunis" Kunhan ei ole ihan susirumakaan.....

• naturalbrune

Aivan näin... en haluu olla itserakas mut kyl jotku pojat on ainaki tykänny musta ja oon olluparinkaa yhes..,oon iha natural ja iha mukava, ja sellanen oon.. Jos mua ei sellasen hyväksytä ni ei oo mun ongelma

• Haluuntytönjokapussaa

Ainoa henkilö jonka kanssa olen seurustelllut oli pienehkörintainen, pienen pömppiksen ja lyhyehkön ruskeaksi värjätyn tukan omaava perus söpö/nätti tyttönen, joka pukeutui esimerkiksi Aasiasta tilattuihin vaatteisiin. Ihastuin hänen luonteeseensa ja nauruunsa. Ainoo mikä mua turhautti oli se, että kyseinen tyttö ei pahemmin tykännyt pusuista, kun minä taas haluaisin osoittaa kiintymystä pussaamalla ja halaamalla... Ei mua varsinaisesti haittais vaikka tyttö olis apn kuuvuksen kaltainen, mutta ei se nyt hirveän tärkeä asia ole :D en kyllä myöskään voi sanoa tuntevani vetoa lihavampiin tyttöihin...

• ...

Itse luulin muutama vuosi takaperin, kun olin 13-14, että vain ulkonäkö merkkaa. Olen kuitenkin nykyään sitä mieltä, että ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Toki sekin vaikuttaa, mutta tärkeämpää on luonne.

Itselläni on aika kova vienti, joten varaa on ollut valita. Lähes aina kun on ollut peliä jonkun todella hyvännäköisen tytön kanssa, olen joutunut pettymään huomattuani luonteen. Toki poikkeuksiakin on ollut, mutta harvassa.

Nykyään olen syvästi ihastunut, erääseen tyttöön. Pidin häntä ennen hieman huonompana ulkonäkönsä vuoksi. En ole kuitenkaan ennen ketään kohtaan tuntenut samanlaisia tunteita, vaikka emme ole edes "virallisesti" parisuhteessa. Nykyään pidän häntä paljon kauniimpana kuin ennen. Tämä riittää minulle. Syyt miksi ihastuin häneen, oli hänen ihana tyttömäinen/naisellinen olemuksensa ja lempeä luonne.

Älä huoli, kyllä sinullekin vielä löytyy joku :)

• girll_

Pojat kehittyy hitaasti kuin tytöt niin sen takia ne ei vielä tajua että luonne on tärkein vaan tietysti pitää seukata sen kauneimman tytön kanssa jotta vois vähän kovistella muille miten kaunis muija sillä on, sellasia ne jätkät vaan on ei ne koskaan aikuistu tai ei ainakaan kaikki.

• lifemocker

miksi sinä haluaisit tuollaisen massakulttuuri pojan?

miettisit enemmänkin MILLAISEN pojan SINÄ haluat, etkä ollenkaan sitä, miltä muut tytöt näyttävät!

jos olet ihastunut johonkin suosittuun poikaan niin tottakai suositut liikkuvat omissa porukoissaan! tässä tuleekin kysymys: MIKSI et katsele niitä vähän hiljaisempia poikia? mikä heissä on vikana?

kun eihän se nyt toisten tyttöjen vika ole jos sulla on ns "huono" poikamaku ;)

• ...

Oo SÄ hiljaa. Ja sitäpaitsi kaikki saa katella semmosii poikii/tyttöjä mistä ite tykkää...!

• lifemocker
        ... kirjoitti:

Oo SÄ hiljaa. Ja sitäpaitsi kaikki saa katella semmosii poikii/tyttöjä mistä ite tykkää...!

turha valittaa että pojat katsovat vain suosittuja tyttöjä jos tytötkin katsovat vain suosittuja poikia ;)

oma valinta hei :D

• Minähän en ainakaan noihin pilvissä liitävien prinsessojen perään katso hetkeäkään. On se niin helvetin naurettavan näköstä ku joukko lissuja painaa samanlaisissa vaatteissaan suorat puoleen selkään ulottuvat blondit hiukset heiluen.. Ja puheenaiheet liittyvät lähes poikkeuksetta muotiin sun muuhun omaa vaivannäköä säästävään lässytykseen.

Itse tykkään tytöistä, jotka eivät sovi tuohon muottiin, ja jotka ovat aitoja eivätkä esitä olevansa parempaa kastia kuin mitä ovatkaan. Pintaliitäjät saa mussa aikaan lähinnä naurua.

• jätkäonhuoria

mul o pitkät blondit hiukset,mutta siltikään KUKAAN jätkä ei oo musta kiinnostunu, koskaa ollukkaa, enkä oo koskaan seurustellutkaan ja oon tosi yksinäinen, pojat haluu vaa rumia lissui..Nii ja ikää 16

• lifemocker

eikai ne hiukset nyt tee ihmisestä kiinnostavaa tai epäkiinnostavaa....

• kaikki menee hyvin

oon 163cm ja aika pulleahko mutta seurustelin tosi laihan pojan kanssa ja vaikka luokkalaiseni pojat pitävät minua vähän läskinä niin ajattelen että sentään se yksi laiha poika näki minussa jotain kaunista:)

• janne .

Moneen tän tyyppiseen juttuun judun kommentoimaan et eipä yleistetä siellä itte en tollasten perään juurika kattele,mut juu onhan ulkonäkö jees,mut mut ite tykkään sellasist rennoist vähä rauhallisemmist yms. tytöist

• kkkkkko

Ei ole totta toi sun tekstis. Pojat pitää siitä kun tytöllä on hyvä itsetunto, hanki itsekin sellainen.

• Insinöörimimmi

Voin kyllä kertoa, että monien jätkien mielestä peliharrastajamimmi on kuuminta ikinä. Enpä ole koskaan huomannut, että minua olisi pahemmin katseltu sillä silmällä, vaikka näin minulle on väitetty. Kuitenkin Gamestopissa asioidessani (kävin noutamassa ennakkovaratun AC3:n) havaitsin molempien myyjien tuijottavan silmät suurina meikäläistä.

Tiedä sitten, uskaltaako siihen liikkeeseen mennä enää ikinä, itseäni kun ei nuo seurustelujutut pahemmin kiinnosta. Olen siis lyhyenläntä ja tavallisen näköinen mimmi, kyllä se harrastus on ratkaisevana tekijänä :P Ja kyllä kai ne kurvitkin vaikuttaa.

Voi luoja, menipä irstaaksi omakehuksi, lukekaa huumorilla.

• samaamieltä

Mä oon niin samaa mieltä!!!! Kysymys pojille: Onks noloo tykkää "hikeistä"???

• Sanokaa mitä sanotte, mutta pojat ei ees vilkase tyttöön, jos se on "erilaisempi" kuin muut.

• Insinöörimimmi

Tai sitten tytöt seuraa ihan väärien poikien katseita. Olen tavannut monia mukavia jätkiä, jotka tuijottelevat nimenomaan tyttöjä, joilla on oma tyylinsä. Oma look osoittaa itsevarmuutta ja kertoo heti jotain ihmisen persoonasta. Itse pyrin ilmentämään persoonaani tyylissäni. Esimerkiksi silmälasini ovat suorakulmaiset ja näytän todella nörtiltä / kirjastotädiltä / opettajalta /nisinööriltä niissä. Vastaavasti aurinkolasit edustava villimpää puoltani, ne ovat isot, violetit sangat ja mustat linssit. On todella gangsta olo niissä :D

Näin voi sekä houkutella itselleen sopivia ihmisiä kiinnostumaan, että myös viestittää niille epäsopiville, ettei siitä hommasta mitään tulisikaan. Jos haluaa massapojan, niin silloin pitää kohdistaa tyylinsä sille ryhmälle, jos haluaa suhteeseen, josta jopa tulee jotain, lopettaa näiden perään haikailun ja katselee itselle sopivia kundeja.

Toistan vielä, että pelaaminen on oiva tapa saada pojat kuolaamaan ;)

• Hankalatmiehet

No mielestäni minulta löytyy toivottua luonnetta ja ulkonäköä, mutta ei auta!
      Käännän päitä ja saan tuijotuksia jätkiltä(hyvällä tavalla) mutta mitään ei silti ole tapahtunu tai oletettavasti tuu tapahtumaankaan! ?

• lifemocker

mikä estää sinua itseäsi tekemästä asialle jotain?! mene itse juttelemaan jollekkin mielenkiintoiselle pojalle!

• allbestboyshavegirls

naiset on parasta

• yyteridream

Mielestäni asia on aikalailla niinkuin aloittaja kertoi. Massa barbiet keräävät katseita kyllä, mutta ei heissä sitten juuri muuta olekaan. He luukkuvat samoissa piireissä, ovat kaikki saman näköisiä, kävelevät samanlaisissa kengissä ja pukeutuvat liukuhihnalla... Muttei heillä yleensä näy kyllä poikiakaan rinnalla. Olisiko kyseessä ns. ylitarjonta??
      Itse olen aika lihava, mutta pitkä 172cm, joten se tasapainottaa asioita. Pukeudun suhteellisen tyylikkäästi, mutta omaperäisesti ja joskus rumasti. Toisinaan onnistun, toisinaan en. Mutta asia on niin, että olen kerännyt katseita! Siis mikä ei oikeasti olisi mahdollista, mutta jos jotain hyvää voin itsestäni sanoa, on kasvoni. Moni on sanonut, että kasvoni ovat kauniit, ja ajattelen joskus niin istekin, mutta koska en ole hoikka, ei minulla ole poikaystävää. Näin se vaan on, elämä on karua. mutta en laihduta, en laihduta muiden vuoksi, en muuta itseäni kelpaavaksi. Jos en tällaisena kelpaa, niin olkoon! En edes tiiä, miksi kirjotin tän, mutta esimerkkinä... Mikä teitä miehiä riivaa, kun mikään ei riitä?

• sun oma <3

Oisko tääl 12w semi hottii poikaa vantaa-helsinki alueelta :) omistan kyllä ne pitkät blondit hiukset ja enn oo mikää pitkä ja laiha mut huumorintajuu löytyy jos kiinnosti meilaa [email protected]

• Pojat ehkä tykää mutta loppujenlopuks ei ne miehet tyttöystäväks ota pelkästää ulkonäön perusteella tyttöystävää ellei oo sitten semmonen täysin pinnallinen paskakasa ja semmosta nyt ei kukaan haluiskaa. En oo mikää kedon kukkanen mutta ei mulla ainakaan oo ollu hankaluutta poikaystävää itselleni löytää vaikka tissitki on jotai aa-kuppikokoa. Ja itsehhän tykkään enemmän semmosista räväöisä mimmeistä jotka on hauskoja ja joilla on luonnetta. Kauniit ihmiset tuppaa olee semmosia hajuttomia ja mauttomia ja useimmiten itsekeskeisiä kun on just tolloin nuorena saanu kaiken olematta edes muutoin kiinnostava. Kauneus katoaa mutta luonne vaa jalostuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      84
      2139
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      426
      2020
    3. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1400
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1392
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1293
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1025
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1002
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      990
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      987
    10. 131
      888
    Aihe