Löytyisikö jostain joku ihminen keneltä saisi liberon vaippa koodeja?:)
Mitä mieltä liberon koodeilla saamista tuotteista?
jos ei itsellä ole käyttöä... :)
libero koodeja?
piupiu1
3
2905
Vastaukset
- joopsk
joskus oon laitellu liberokerhoon niitä koodeja ja tilasinkin sellasen katvigin harson.. joopajoo.. aika tylsiä juttuja niillä koodeilla saa ostella.. iha turhaa mun mielestä. enkä usko et kukaan alkaa vaippapaketeista koodeja tänne rustaamaan..
- leekopoju
Nyt saa legoja!
- isi_vantaalta
Hei,
tarvitsisin muutaman koodin Libero vaippapakkauksista, jotta saisin jo keräämäni pisteet käytettyä. Jos et itse koodeja käytä voisitko laittaa ne minulle osoitteeseen [email protected].
Kiitos paljon jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768