Miten joulu menee, rahatilanne on tiukka, enkä tiedä minne jouluna kutsutaan, vai kutsutaanko ollenkaan?
Vastaukset 1
Hei
ei joulu ole rahasta kiinni, joulu tulee kuitenkin!
en osaa puhua tarkoista ajoista, joten voin vaikka kertoa omasta elämästäni.
oli kerran aika, jolloin minulla meni tosi surkeasti ja jouluihmisenä minä pelkäsin sitä joulua ihan kamalasti.
sain tehtyä ruokaa ja parit piparit, mutta siinäkö kaikki? perhe oli kaukana suomessa, enkä voinut lähteä mihinkään.
kutsuin sitten kaksi ystävääni meille joulua viettämään, aivan vaatimatonta pientä juhlaa. toinen vieraistani tuli lapsen kanssa. arvaa mitä? meillä on mielenkiintoiset keskustelut, melkein heille tuli riitakin. mutta otimme valokuvia, kynttilöihin riittää jokaisen rahat, siinä voi muistella menneitä jouluja ja laulaa lauluja....... se oli mukava joulu se!
jos et saa kutsua, tee sinä se omasta aloitteestasi. voit auttaa ystävää tai ystäviä mäessä, voit saada itsellesi ihanan tunteen joulusta. eikä se ole turhaa.....
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291354
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4591066Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "159637Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187564- 43559
Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l68548- 71533
- 39529
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20506