saako subutexilla ja suboxonella samat vaikutukset nokittamalla vai haittaako se naloksoni limakalvoilta imeytettynäkin?
bupre
3
233
Vastaukset
- 15+4
Pienillä annoksilla subu ja oxone ovat samalla viivalla. Naloxone imeytyy limakalvoilta. Subulla saa opiaattivaikutukset korkeammalle kuin oxonella. Suboxonella ei saa övereitä.
- apaassi
Onko toi varmaa tietoa? Mä oon kuullu semmosta ettei naloksiini vaikuttais mitenkää nuuskattuna.
- Mitä jos,joo
Onko niillä joku toinen käyttö-tarkoitus? Käsittääkseni niillä on joku ihan toinen käyttö-tarkoitus, ja ne ovat todella kalliita kipulääkkeitä, tai niiden korvikkeita. Oletko koskaan käyttänyt, tai nähnyt Subuutex merkkistä huumetta? Se ei ole kovaa huumeidenkäyttöä varten. Subutex vie sinut ylös- ja alas pilvettömällä taivaalla: Sen jälkeen sä voit todeta, meillä Suomessa, kaksikielisessä valtiossa att: "det hänger". Ihminen ei ole Subutexille, joka voi vaikka siivota meitä kaikkia ihmisiä poistieltänsä.
Tiedätkö itse mistä nämä teksit ovat?
Puhdistaako Subutex tosiaan ihmisen huumeiden käytön jälkeen, ja palauttaa hänet takaisin arkeen, ja elämään? Mistä? Mistä nämä voisivat olla minulle tuttuja? Keskustelu-verkko on sivusta kuulijasta varmasti niin outo, ettet saa tähän yhtään ainutta vastausta, ja etenkään siksi koko sitä huumetta ei ole. Kun eteesi laitetaan Subutex on vain tullut aika miettiä hoitoa, sitä laitosta, ja häkkiä. Katselin kun hahmo vain liikkui ylös ja alas. Tämä oli todellista, tämän täytyi olla epätodellista. Hanki jo kansi...
Kaikki ihmiset eivät pidä huumeista. Kun se naloxone imeytyy lima-kalvoilta, sitä voi samalla, ympäritö, vain sammaltaen, katsoa silmästä silmään kuolemaa. Tässä todellakaan tarkoituksena ei ole kenenkään laiminlyönti, vaan ihan jokainen on oikeutettu tähän kokemukseen. Ei ole aina huomoitu. "Kun metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt...." Nike -lenkkari, sitten punainen paita, se on mun juoksupaita. Se on huomioivampaa, huomaavaista. Se on ihan kevyt aine, ja toimii kuin unelma.
Tämä helluntailainen oli jo lähdössä, hän oli jo melkein saanut urakkansa päätökseen. Ja niin huolestunut hän oli. "Mitä pahaa olin tehnyt?" En varmasti mitään, mutta Jumalan kansan oopiumi, oli tosiaan kieltänyt kaiken tappamisen, jopa eläinten. Lenkkarit kaartoivat jo jäniksen käpälän tavoin metsään. Se saattoi tuottaa onnea. Oopiumi jäi vaikuttamaan, se leijaili huoneessa, kuin nostalginen savu, joka sytyttäisi ihan kenet vaan, tutkimaan historiaa, tai muuten vain vieraat kulttuurit veivät mukanaan. Ohi, ja taas se oli epäonnistumisen elämys. "Mutta todellisuuden näkymä oli karu." He olivat jo ihan liian väsyneitä vetämiseen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5148785Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1556076Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3535106Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli634716Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984321Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664033SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1813893- 911828
- 1031374
- 47939