Moi
Vasikoin aina kun on tilaisuus
olen polttanut trokareita ja rattijuoppoja kyllä on hyvä mieli
VASIKOINTI KANNATTAA
24
1178
Vastaukset
- oikeus voittaa aina.
sama täällä noi rajavartioston tulli ja poliisin vihvepuhelimet on todella tehokkaita.ja kännykkä on nykyään todella tehokas oon poltanut jo 4 ratti juoppoo ja viimeksi ruorijuopon.trokauksesta oon anta ja vihjeitä ja niitä seurataan aina pitemmän aikaa ennenkun ottavat sonta housut kiini.
- En vasikoi
Vasikat on sitä ihmiskunnan alhaisinta pohjasakkaa. Kuitti tulee ennemmin tai myöhemmin jokaiselle joka muita vasikoi.
- hoijjaah
Sinulla se taitaa olla jonkin sortin vajausta, heh?
- kvspessujobsasaaa
Vasikoille lappu varpaaseen ;-)
Terv, Karhuvuori - .-.-.
Vasikointi on paitsi vaarallista, myös tyhmää.
Nämä nuoret idealistit tietysti luulevat parantavansa maailmaa, mutta se harhaluulo korjaantuu kyllä ajan mittaan. Oikeudessa mafian ammattitappajaa vastaan todistaminen opettaa kyllä ihan kerrasta. - vasikka on jees
Minäkin vasikoin aina jos aihettaa ilmenee. Rattijuopot, murtovarkaat yms. ilmoitan aina.
Mitään haittaa tästä ei elämääni ole tullut. Sen sijaan olen varmaan pelastanut monen hengen.- vasikan elämää
Ei vielä ole haittaa tullut, mutta se tarvii vain sen yhden kerran kun vasikoinnista jäät kiipeliin ja sattuu olemaan sopiva henkilö kenet vasikoit. Silloin ei tiedä viuhuuko nyrkki, puukko tai muu kädenjatko. Koko perheesi voi olla vaarassa kun sattuu se sopiva henkilö eteen.
Auto palaa pihalle, saat kurkkia selkäs taakse kun liikut illalla. Varjokin tuntuu olevan vihollinen, mietippäs sitä. - perscreikä löysänä..
vasikan elämää kirjoitti:
Ei vielä ole haittaa tullut, mutta se tarvii vain sen yhden kerran kun vasikoinnista jäät kiipeliin ja sattuu olemaan sopiva henkilö kenet vasikoit. Silloin ei tiedä viuhuuko nyrkki, puukko tai muu kädenjatko. Koko perheesi voi olla vaarassa kun sattuu se sopiva henkilö eteen.
Auto palaa pihalle, saat kurkkia selkäs taakse kun liikut illalla. Varjokin tuntuu olevan vihollinen, mietippäs sitä.mitä se linnan vempula täällä itkee..mee taksiin sinne linnaan morsiameksi ja ota jormaa percereikääs siinä on sinun elämäsi buuhhuuuuaaahaaahhaaa.
- näin on
Auto palaa pihalle, saat kurkkia selkäs taakse kun liikut illalla. Varjokin tuntuu olevan vihollinen, mietippäs sitä.Taidat olla vellihousu, joka pelkää omaa varjoaankin? Olet säälittävä.
- anus aina avoinna
perscreikä löysänä.. kirjoitti:
mitä se linnan vempula täällä itkee..mee taksiin sinne linnaan morsiameksi ja ota jormaa percereikääs siinä on sinun elämäsi buuhhuuuuaaahaaahhaaa.
Heh, joo, toi vempula nyt vinettää, varmaan nykyään ahtaaja ja saa joka päivä patukkaa hanuriinsa, vankilassa opittu tapa, joka sopii ahtaajille.
- Moraalinen kysymys
Auto palaa pihalle, saat kurkkia selkäs taakse kun liikut illalla. Varjokin tuntuu olevan vihollinen, mietippäs sitä.Entäpä jos oma perheen jäsenesi joutuisi rattijuopon ruhjomaksi tai kotisi ryöstettäisiin viinapullojen takia, olisitko vain niin kuin et tietäisi ? Ja jos sattuisit vielä tietämään rattijuopon tai murtovarkaan, taputtelisitko heitä olalle ja naureskelisit, että olette te kovia jätkiä ?
- Vanna pii kriminaalit
Auto palaa pihalle, saat kurkkia selkäs taakse kun liikut illalla. Varjokin tuntuu olevan vihollinen, mietippäs sitä.Äitin pikku kovanaamat uhoaa:D
- menkää töihin
Surkeat hampuusit vasikoidaan aina. Siinähän jurputatte.
- sssssseee
poliisille ei tarivtse eikä kuulu puhua!
- trokari on elukka
Otin naamakuvan yhdestä valgeetrokarista kameralla sen jälkeen kun napautin leikkisästi eloonjäämispuukon lattaterällä sitä päähän. Luuli, että nyt tulee teräpuolella ja kallo meneepi halki. On vieläkin sen jätkän kuva tallella. Käyn sitä paikan päällä katsomassa ja kusemassa sen haudalla.
- Ei Vasikoinnille !
On se kamalaa ette edes oman lapsensa raiskaajaa voi Poliisille ilmoittaa.
Tai jonkun Mummon ryöstäjää ja hakkaajaa.
Itse ilmoitan kaikki Kriminaalit Poliisille.
En todellakaan pelkää jonkun Pipopää Lökäpöksyn "Kostoja". - seriffi mäcläyd
Mä käräytän oitis kaikki vilpistelijät...kyllä ne lait on tehty aivan kaikkien noudatettaviksi,kaikenaiset sluipit kivensisään ja välittömästi...Joo joo,ihan turha uhkailla ja parkua siinä,helvata kun vihaan noita kaikenmaailman koviksia...vihaan,en pelkää.
- Mustafa.
Onhan se nimettömänä hyvä huudella että ei pelkää, jos et pelkää laita nimesi tänne palstalle? Eli pelkäätkö vai et, tuleeko nimi ja oikea nimi olemassa olevana. Ei keksittynä ja veivattuna, epäilen että ei tule, joten sinä PELKÄÄT todellakin.
- Zeriffi mäkdonald
Mustafa. kirjoitti:
Onhan se nimettömänä hyvä huudella että ei pelkää, jos et pelkää laita nimesi tänne palstalle? Eli pelkäätkö vai et, tuleeko nimi ja oikea nimi olemassa olevana. Ei keksittynä ja veivattuna, epäilen että ei tule, joten sinä PELKÄÄT todellakin.
Kuule laku en pelkää just siks kun olen riittävän älykäs toimiakseni anonyymisti. Pelkäisin varmasti jos olisin niin tyhmä että paljastaisin henkilöllisyyteni!! :-) Voin kyllä tulla tapaamaan sinua ja kertomaan henkilökohtaisesti asiasta. Koska olet työtön ja varaton niin ilmoita sinä aika ja paikka, minä saavun sinne.
- lucky luke
Zeriffi mäkdonald kirjoitti:
Kuule laku en pelkää just siks kun olen riittävän älykäs toimiakseni anonyymisti. Pelkäisin varmasti jos olisin niin tyhmä että paljastaisin henkilöllisyyteni!! :-) Voin kyllä tulla tapaamaan sinua ja kertomaan henkilökohtaisesti asiasta. Koska olet työtön ja varaton niin ilmoita sinä aika ja paikka, minä saavun sinne.
eikö henkilöllisyyttä tänne kirjoittaneille pysty muuten selvittämään kuin nimerkillä huutelemalla ja tätä kautta asiaa selvittämällä?
- Turpiin ja ilmianto
Mä ryöstän sun Äitis !
Ja katokkii jos vasikoit mut siitä !!!
Pertsa tulee hakkaa sut. - Rakastuneet miehet.
onko se homo but mies.
- nytpoliisitkouvolant
Mie vasioinkiin nyt tuolla Kouvolan-tiellä ajo yks auto liian kovaa vauhtia mie ajjoin melekkeen Satasta ja se ajjoi ohitte puhalttain nyt äkkii Polliisit sinne.
- m150kg.n100kg
missä voi harrastaa ryhmä seksiä.paksumpi patja,olemme...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849