koulu uinnit

vittu

Miten koulu uinneista voisi jäädä pois? Pitää suorittaa ainakin 2 kertaa, jossei lääkärin todistusta. Miten voisin saada sellaisen ? :D tai muita syitä, speedot kotona = vuokrahousut hell no. Syyt miksi haluan jäädä pois uinneista. En tunne oloani mukavaksi kireissä speedoissa, tuntuu tosi homolta, ja en halua olla poikien kanssa alasti.

14

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vittu

      Ja lisäksi minulle on jäänyt traumoja eräästä tapahtumasta, missä olin vaihtanut juuri speedot jalkaan ja joku pappa huutaa minulle täysiä housut pois, housut pois! Juoksin vessaan ja lukitsin oven parin minuutin päästä en nänhyt pappaa, en kuitenkaan ole kertonut tapahtuneesta opettajalle. Seuraavalla kerralla lintsasin uimisen ja kaverini olivat taas nähneet saman papan joka sanoi kavereilleni tunnen rakkautta teitä lapsia kohtaan, kun ne olivat saunassa. Huuhuh mitä porukkaa väijyy uima halleissa

    • need for speedO?

      no miksi edes käytät speedoja...

      • vittu

        uimashortshit kielletty


      • vittu
        vittu kirjoitti:

        uimashortshit kielletty

        Ja uintipäivä tänään :D


      • Uimaan vaan
        vittu kirjoitti:

        uimashortshit kielletty

        Uimahousuja on kyllä valita muitakin kuin speedoja.


      • vittu
        Uimaan vaan kirjoitti:

        Uimahousuja on kyllä valita muitakin kuin speedoja.

        Varmaan, mutta ei mulla oo


      • Uimaan vaan
        vittu kirjoitti:

        Varmaan, mutta ei mulla oo

        No osta sellaiset kerää naapureilta kolehti jos et muualta rahaa saa. Hyvä provo oli vastauksesi.


      • vittu
        Uimaan vaan kirjoitti:

        No osta sellaiset kerää naapureilta kolehti jos et muualta rahaa saa. Hyvä provo oli vastauksesi.

        No en kyllä vitussa pistämässä rahaa uima housuihin , kun haluan välttyä uinnilta


    • asdfghjgf

      no onko niin vitu vaikeeta sanoo sille että et aio uida? :D ei se voi pakottaa sua riisuuntuu pukuhuonees ja laittamaa niit speedoi jos et haluu! :D

      • vittu

        Pitää suorittaa 2 uintia tai tulee nelonen.


      • joo o
        vittu kirjoitti:

        Pitää suorittaa 2 uintia tai tulee nelonen.

        No miten siellä meni tänään?


      • vittu
        joo o kirjoitti:

        No miten siellä meni tänään?

        Lintsasin :D


    • moikka. kerroit papan inhottavasta käyttäytymisestä. todella ikävää tuollainen. joissakin vanhuuden sairauksissa, kuten dementiasairauksissa, saattaa lisääntyä seksuaalinen käyttäytyminen. kehoittaisin sua ehdottomasti kertomaan asiasta teidän opettajalle, jotta asiaan voidaan puuttua. opettaja voi viedä asiaa eteenpäin uimahallin puolelle. on tärkeää että voitte osallistua jatkossa liikan tunneille ilman että teidän tarvitsee edes miettiä tuollaisia asioita. teillä on täysi oikeus saunoa ja uida kaikessa rauhassa muiden oppilaiden kanssa. rohkeasti vaan opettajalle kertomaan. t. Maija NettiSaapas

      • 1+9

        Periaatteessa vain saunassa ei saa pitää simmareita jaloissa ja epäasiallinen käytös on aina ikävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      183
      1321
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe