kun tuntee olevansa juuri siinä mihin kuuluukin?
Sellainen hetki, että ajattelee, "juuri tässä minä haluan olla". "Juuri tänne minä kuulun."
"Onpa ihanaa, että sain kokea tämän."
Mutta tietää, että se ei kestä ikuisesti. Ne ihmiset, ne tekemiset. Ne vaihtuvat.
Et tiedä miten saisit ne pidettyä.
Joko saan heidät vielä elämääni, tai tämä on vain ihana muisto.
Toivon ensimmäistä.
Tiedättekö sen hetken
4
317
Vastaukset
- sielunkumppani2
Minäkin vaalin vastaavanlaista tunnetta. Olo oli turvallinen piiiiiitkään aikaan. Jaksan uskoa että tiemme vielä kohtaavat, pelkkä ajatus saa hymyn silmiin saakka.
- liian katoavaista
Onni ei ole ikuista ja joillakin on taito löytää uutta tilalle
- lumikelloset
Välillä elämä saa onnelliseksi ja välillä elämä tuntuu kamppailulta. Elämä on kuin meren aallot. Odotan luonnon heräämistä. Olen ihan onnellinen.
- Palmujen alla aina vaan
Olen onnellinen elämästä:) mutta jokin etelän reissun jälkeen on muuttunut, tuntuu puristavan kaipaus palmujen loisteeseen ja sinne ihanien ihmisten joukkoon jotka jaksaa hymyillä kaikesta huolimatta, pari miestä teki minuun lähtemättömän vaikutuksen siellä ja haluisin mieheni kanssa vaan niin lähtee sinne etelään takaisin heidän luokseen, oon jopa ollu surullinen ja masentunut kun tultiin pois sieltä, kerroin myös kun vaihdettiin osoitteita noiden etelä miehien kanssa että on niin ikävä sinne että olen vaan itkenyt, myös mieheni on ymmärtänyt minua tässä ja ottaa aina kainaloon ja sanoo että me palataan sinne vielä:) kerroin myös niille miehille että on niin ikävä heitä ja sinne, he lohduttivat ja sanoi täällä he ovat kun me vielä joskus palataan, kuuntelen biisejä jotka tuo sen etelän tunteen ja ikävästäni, miten jotku voi tehdä lähtemättömän vaikutuksen että hautautuu vaan kuuntelemaan peiton alle biisejä, tuntuu että kun tultiin etelästä niin on vaikene ollut innostua mistään ja mikä noin voimakkaan tunteen on tehnyt, onko se että täällä Suomessa ihmiset on tottakai niin erilaisia ja sitä oppii näkemään erilaisuutta kun matkustaa, näen ihmisissä jotka ovat onnellisia vaikka ovat köyhiä mutta jaksaa olla iloisia ja pienestä onnellisia niin tekee sydämeeni ison vaikutuksen koska ne jakaa arvojani samalla, ehkä etelänmaista löytyy samanhenkisiä ihmisä kuin minä ja se vaikuttaa ehkä minuun niin voimakkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569