Tiedättekö sen hetken

Alegia

kun tuntee olevansa juuri siinä mihin kuuluukin?
Sellainen hetki, että ajattelee, "juuri tässä minä haluan olla". "Juuri tänne minä kuulun."
"Onpa ihanaa, että sain kokea tämän."

Mutta tietää, että se ei kestä ikuisesti. Ne ihmiset, ne tekemiset. Ne vaihtuvat.
Et tiedä miten saisit ne pidettyä.

Joko saan heidät vielä elämääni, tai tämä on vain ihana muisto.
Toivon ensimmäistä.

4

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielunkumppani2

      Minäkin vaalin vastaavanlaista tunnetta. Olo oli turvallinen piiiiiitkään aikaan. Jaksan uskoa että tiemme vielä kohtaavat, pelkkä ajatus saa hymyn silmiin saakka.

    • liian katoavaista

      Onni ei ole ikuista ja joillakin on taito löytää uutta tilalle

    • lumikelloset

      Välillä elämä saa onnelliseksi ja välillä elämä tuntuu kamppailulta. Elämä on kuin meren aallot. Odotan luonnon heräämistä. Olen ihan onnellinen.

      • Palmujen alla aina vaan

        Olen onnellinen elämästä:) mutta jokin etelän reissun jälkeen on muuttunut, tuntuu puristavan kaipaus palmujen loisteeseen ja sinne ihanien ihmisten joukkoon jotka jaksaa hymyillä kaikesta huolimatta, pari miestä teki minuun lähtemättömän vaikutuksen siellä ja haluisin mieheni kanssa vaan niin lähtee sinne etelään takaisin heidän luokseen, oon jopa ollu surullinen ja masentunut kun tultiin pois sieltä, kerroin myös kun vaihdettiin osoitteita noiden etelä miehien kanssa että on niin ikävä sinne että olen vaan itkenyt, myös mieheni on ymmärtänyt minua tässä ja ottaa aina kainaloon ja sanoo että me palataan sinne vielä:) kerroin myös niille miehille että on niin ikävä heitä ja sinne, he lohduttivat ja sanoi täällä he ovat kun me vielä joskus palataan, kuuntelen biisejä jotka tuo sen etelän tunteen ja ikävästäni, miten jotku voi tehdä lähtemättömän vaikutuksen että hautautuu vaan kuuntelemaan peiton alle biisejä, tuntuu että kun tultiin etelästä niin on vaikene ollut innostua mistään ja mikä noin voimakkaan tunteen on tehnyt, onko se että täällä Suomessa ihmiset on tottakai niin erilaisia ja sitä oppii näkemään erilaisuutta kun matkustaa, näen ihmisissä jotka ovat onnellisia vaikka ovat köyhiä mutta jaksaa olla iloisia ja pienestä onnellisia niin tekee sydämeeni ison vaikutuksen koska ne jakaa arvojani samalla, ehkä etelänmaista löytyy samanhenkisiä ihmisä kuin minä ja se vaikuttaa ehkä minuun niin voimakkaasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe