REISJÄRVI

K. ysymys

hei oikeasti voisko reisjärvelle saada oman palstan?

19

5182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töissäkäyvä

on reisjärvellä oma palsta

• töissäkäyvä

moi. mä oon reisjärveltä, oon asunnut 4v haapjärvellä, tykkäsin asua siellä kovasti ja kävin töissä, niin elämä muuttuu nopeasti.....

• oma palsta

tämä on se Reisjärven oma palsta! Näyttää olevan aktiivista porukkaa ja vahvaa kirjoittelua!

• töissäkävä

moi. niin on olen samaa ieltä kyllä, mites sinulla menee?!

• Anonyymi
        töissäkävä kirjoitti:

moi. niin on olen samaa ieltä kyllä, mites sinulla menee?!

Olen syntynyt Haapajärvellä, mutta asunut viimeiset 25vuotta muualla. Käyn joskus lueskelemassa näitä paikkakuntien palstoja. Jo tämän ketjun perusteella toivon, että reisjärviset saisi oman palstan. Vaikutatte ihan "täyspäisiltä" verrattuna haavikkaisiin keskustelijoihin.

• Anonyymi

reisjärven päättäjät osaavat jakaa sijoitusvinkkejä

• Anonyymi00018
        Anonyymi kirjoitti:

reisjärven päättäjät osaavat jakaa sijoitusvinkkejä

Ja antaa myös teknillisesti

• Anonyymi

Reisjärven edustajat kannattaa selänteessä vuodeosastoa haapajärvelle.mut selänne tarvii säästöt joten haapajärven johtajat päättäneet et säästösyista reisjärven terveyskeskus suljetaan ens vuonna

• Anonyymi

Haapajärven päättäjät kusettaa kaikkia!! Vain omaa napaa tuijotetaan ja saaneet puhuttua reisjärven päättäjät ympäri....kieli ruskeana

• Anonyymi

Reisjärvellä on eräs ihana asuntokauppias...Vauhtia piisaa mut suunnasta ei aina välttämättä tietoo

• Anonyymi

Kannattaa esittää pyyntö suomi24:lle vaikka palautekohdan kautta.

• Anonyymi

Tosiaankin, kannatetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosiaankin, kannatetaan.

Mitä haapajärven perskärpänen omilla sivuilla tekee!?ku ei muihinkaan asiohin omaa kantaa......

• Anonyymi

Reisjärvellä asuvan äitini poismenon johdosta tulen lähiviikkoina tyhjentämään asunnon; myyn kalusteet ja lahjoitan sen osan irtaimistosta mitä en itse tarvitse (esim. astioita ja vaatteita) ja millä ei ole suurempaa rahallista arvoa. Asun itse pääkaupunkiseudulla ja minulla ei ole mahdollisuutta käydä Reisjärvellä montaa kertaa, joten tavoite onsaada asunto helposti tyhjennettyä. Jos olet kiinnostunut huonekaluista tai mistä tahansa irtaimistosta niin laita minulle viestiä, mielellään yv:llä. Lähes kaikki kalusteet ovat minun vuosi sitten ostamiani, löytyy esim. ruokapöytä tuolit, divaanivuodesohva, tv-taso, mattoja, pyykinpesukone, mikroaaltouuni. Puinen yhden hengen sänky (muistaakseni 120 cm) on käytetty ja sen saa ilmaiseksi. Pääsen käymään asunnolla vain kerran tai kaksi. Viestiä voi laittaa osoitteeseeni [email protected]

• Anonyymi

Tivottavasti ei mee päivi tavara huutokauppa huijarille
      tai vastaavalle, (varo voivat laittaa agentin asialle).

Muuten hieno mahdollisuus varmaan monelle vähävaraisemmelle.

• Anonyymi

Reisikäs kotoisin läheltä persettä.

• Anonyymi

Taas tapahtuma reisjärvellä! Kolari

• Anonyymi00019

Olkoon Känni ajo nyt tällä kertaa

• Anonyymi00017

Reisjärvellä on teknillinen mies pyörittää naisia ku naisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      320
      10069
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2902
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      277
      2249
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      121
      2062
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      34
      1840
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      92
      1624
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      139
      1553
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1507
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      58
      1333
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1036
    Aihe