Kertokaa kokemuksia lasten migreenistä, kestosta, yms.
Mun lapsella migreenikohtauksia ollut nyt muutama ja aion neuvolassa ottaa asian puheeksi.
Millaisia migreenikohtauksia lapsilla?
3
257
Vastaukset
- Äiti kans
Minun lapsella migreenikohtaukset alkoivat 5-vuotiaana ja niitä on ollut nyt parin vuoden aikana muutamia. Kova päänsärky tulee, myös näköhäiriöitä ja usein päättyy oksentamiseen. Millaisia oireita teillä on?
- Äiti1982
Meillä kohta 6-v tytöllä samantyyppisiä oireita kuin edelläoleva kertoi. Näköhäiriöt lähinnä varmaankin valonarkuutta.Muutamia kohtauksia ollut ja päättyy myös oksentamiseen. Reilun vuoden ajan esiintynyt kohtauksia aina sillointällöin. :(
- Äiti täälläkin
Lapseni migreenikohtaukset alkoivat alle kouluikäisenä. Nyt hän on 15-vuotias poika ja käy (siis useimmiten ei käy) sairaalakoulua. Migreeniin ei ole löytynyt oikeaa lääkitystä. Tutkimuksia on tehty todella (!!!) paljon eikä mitään muuta diagnoosia tosiaan ole kuin migreeni.
Itselläni alkoi migreeni samanikäisenä ja poika on sen minulta perinyt. Omalla isälläni oli myös migreeni. Erittäin hankala tauti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777