Kertokaa kokemuksia lasten migreenistä, kestosta, yms.
Mun lapsella migreenikohtauksia ollut nyt muutama ja aion neuvolassa ottaa asian puheeksi.
Millaisia migreenikohtauksia lapsilla?
3
327
Vastaukset 3
- Äiti kans
Minun lapsella migreenikohtaukset alkoivat 5-vuotiaana ja niitä on ollut nyt parin vuoden aikana muutamia. Kova päänsärky tulee, myös näköhäiriöitä ja usein päättyy oksentamiseen. Millaisia oireita teillä on?
- Äiti1982
Meillä kohta 6-v tytöllä samantyyppisiä oireita kuin edelläoleva kertoi. Näköhäiriöt lähinnä varmaankin valonarkuutta.Muutamia kohtauksia ollut ja päättyy myös oksentamiseen. Reilun vuoden ajan esiintynyt kohtauksia aina sillointällöin. :(
- Äiti täälläkin
Lapseni migreenikohtaukset alkoivat alle kouluikäisenä. Nyt hän on 15-vuotias poika ja käy (siis useimmiten ei käy) sairaalakoulua. Migreeniin ei ole löytynyt oikeaa lääkitystä. Tutkimuksia on tehty todella (!!!) paljon eikä mitään muuta diagnoosia tosiaan ole kuin migreeni.
Itselläni alkoi migreeni samanikäisenä ja poika on sen minulta perinyt. Omalla isälläni oli myös migreeni. Erittäin hankala tauti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551