Valaiskaa tyhmää: miksi juuri tuo kuva voitti?
Vuoden 2012 luontokuva ...
8
277
Vastaukset
Pitää kysyä tuomareilta.
- parhaat voittaa
"Valaiskaa tyhmää: miksi juuri tuo kuva voitti? "
tietenkin siksi, koska se oli paras. - ...
Haluaisitteko selittää minulle tuon kuvan ansioita? Mitä kaikkea hyvää siinä on? Olen tosissani. Kiitos jos vastaatte.
- Arttu_79
No joo, olihan se ihan kiva jäähile abstraktio, mutta olen myös hämilläni tuosta parhaimmuudesta. Katsoin viimeisen 10 vuoden luontokuvavoittajat ja tuli fiilis että joukossa olisi ollut parempiakin muinakin vuosina.
- ei voi voittaa
tietenkin siellä n40ssä kuvassa, jotka ovat saaneet kunniamaininna tai tulleet sarjavoittajiksi, on sellaisia kuvia, jotka jonkun mielestä on parempia kun se voittajakuva.
- Makuasia.
Kun on tarjolla paljon tasaveroisia kuvia, ratkaisee tuomareiden henkilökohtainen maku, josta voi tietenkin kiistellä.
- kittiä
Ehkä siinä nähtiin hienoa sommittelua.
Mahdollisesti haluttiin antaa tunnustusta abstraktille valokuvaukselle, jos sitä ei ole aiemmin noteerattu. - Anamarica
Mä luulen myös, että abstrakti sommittelu haluttiin palkita tänä vuonna. Itse en ole suuri fani, mutta onhan se omanlaisekseen kuvaksi hieno. Itse arvostan luontokuvauksessa enemmän juurikin sen hetken ikuistamista. Ei ole ihan helppoa saada sutta (tai muuta luonnon elukkaa) onnistuneeseen, hienosti sommiteltuun ja taiteelliseen kuvaan, joten sellaiset kuvat sykähdyttää mua aina ihan erityisesti. Ne on mulle juuri se, mitä luontokuvaus parhaimmillaan on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856