Eli huomasin äsken akaattikotiloiden turpeen joukossa vilistävän todella pienen valkoisen madon/toukan. Liikkui tosi nopeesti ja katosi turpeen sisään vauhdilla. Epäilen että tuskin oli ainut joten siivosin niiden asumuksen kuumalla vedellä ja huuhdoin samalla akaatit(EN kuumalla vedellä huom).
Onko ne jotain loisia vai voisiko joku ötökkä ollu käynyt munimassa sinne ja nyt ne on kuoriutuneet?
Aksut on noin vuoden vanhoja ja ennen ei ole ollut mitn tällaista(en oo ainakaan huomannut).
Miten pääsee eroon?
Matoja D;?
2
167
Vastaukset 2
- Pikku Kotilo
Olisivatko ne mahdollisesti banaanikärpäsen toukkia? Olen omien aksujeni terrassa huomannut noita kärpäsiä, ovat tosi ärsyttäviä kun tulevat sinne akaateille laittamani ruuan perässä. Kerran ne olivat munineet luumunpalaan, vaikka se ei ollut siellä kovin pitkään edes seissyt.
Hyvä kuitenkin, että vaihdoit turpeet ja pesit kotilot, toivottavasti toukkia ei enää ilmaannu.- Keskust. Aloittaja
Hmm voi olla että olivat, niitä on asunnossa pörräillyt silloin tällöin. Pitäisi varmaan ostaa joku kasvi joka syö niitä ja laittaa aksujen terran lähelle joskus pysyisivät sieltä sisältä sitten pois munimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761540
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.99748En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483