Hei,
Mitkä ovat tietokoneen laitevaatimukset, että PhotoShop 7 toimisi hyvin.
Nyt minulla on kannettava ja voi voi kun se rouskuttaa ja hyytyy.
Voisiko joku ystävällisesti laittaa mitkä olisivat hyvä tehot, RAM:it ja CPU jotta työskentely ps7:lla toimisi nopeasti. Minkälainen tykki kannattaisi ostaa ja onko mitään tietoa hinnasta?
Kiitos!
Terv. Tiina
Laitevaatimukset PS7
3
265
Vastaukset
- vaan kaiken
pienenpää webbikuvaa tai tavanomaista kymppikuvaa nyt voi tehdä köykäisemmälläkin koneella mutta vakavampi kuvan pyöritys nyt vaatii jo sitten tehoja sen verran kuin kaupasta on vain varaa ostaa...noita koneitten nopeustestejä tehdessä käytetään myös photaria yhtenä testisovelluksena...
p4 yli 3 gigaaja ainkin giga nopeeta muistia.Ja matrox 550 dualhead ja kaks kunnollista isoa monitoria.
Ja jos rahaa niin mac g5 tuplaprossulla....- Repe Ruutikallo
Tämä G5 ON todella tehokas Photoshop-masiina, vaikka muistia voisi ehkä vielä lisätä (nyt 1,5 gigaa, maksimi 8).:)
Kyllä tuolla iBookillakin kuvia käsittelee, vaikka se ei ole edes uusinta mallia. Niin että jos kannettava on hakusessa ja raha tiukalla, ratkaisu on 12 tuuman iBook, muisti tappiin ja 19 tuuman putkinäyttö avuksi. Sillä homma sujuu muutenkin, kuten uusin Tekniikan maailma aiheellisesti kehuu. - juissi
Repe Ruutikallo kirjoitti:
Tämä G5 ON todella tehokas Photoshop-masiina, vaikka muistia voisi ehkä vielä lisätä (nyt 1,5 gigaa, maksimi 8).:)
Kyllä tuolla iBookillakin kuvia käsittelee, vaikka se ei ole edes uusinta mallia. Niin että jos kannettava on hakusessa ja raha tiukalla, ratkaisu on 12 tuuman iBook, muisti tappiin ja 19 tuuman putkinäyttö avuksi. Sillä homma sujuu muutenkin, kuten uusin Tekniikan maailma aiheellisesti kehuu.Ikinähän koneessa ei ole liikaa tehoa. Prossua tärkeämpi on muistin määrää ja nopeus. Elikä mahdollisimman nopeaa muistia mahdollisimman paljon. Kovo on myös syytä olla tarpeeksi iso ja nopea esim. pc:ssä sataraid. näytönohjainta tietenkää unohtamatta, kotikäyttöön ATI9800pro on aika hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368