Ennustajalle!!

Ms Marple 83

Hei. Haluaisin tietää näkekkö joku teistä ennustajista/näkijöistä että tulenko tekemään fiksun päätöksen lasteni sekä itseni vuoksi jos muuttaisin pois paikkakunnalta missä en tunne olevani kotona eikä lapseni loppuunsa viihdy? Pärjäänkö kahden pienen lapsen kanssa yksinäni jatkossakin? Onko mitään mikä muuttaisi elämäni paremmaksi, esim. taloudellisesti tai muutenkaan? Kiitos jo etukäteen..

4

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinä olet aika etsivä, oikeastaan olet etsimässä omaa itseäsi!

sinä et selvästikään voi hyvin nykyisessä kodissasi. siellä on toki paljon ihmisiä, muttei niitä aitoja, joita sinä tarvitset. et sinä siellä vanhene, en usko.

ole varovainen miesten suhteen, älä usko kaikkea mitä korvaasi kuiskataan. näen nahkatakkisen pitkän miehen, joka tekee sinuun syvän vaikutuksen. mieti kuitenkin kahdesti. laita vain arkiasiasi kuntoon ja tutki tarkkaan mikä olisi se hyvä paikka teille kaikille.
      muutto tekee sinut onnelliseksi, sen näen. ja siinä uudessa paikassa sinä voit ansaita paremmin rahaa. kyllä sinun kannattaa katsella sitä uutta ympäristöä aidosti. älä pelkää.

t. Keskiyö

• Ms Marple 83

Hei. Tästä oli jonkun verran apua kiitos mutta silti minua mietityttää ja varmasti olen myös varuillanu siitä miten ihmiset täällä ottavat asian kun ja jos ilmoitan muutostammme, muutto on aika varmasti edessä päin koska haluan olla onnellinen ja en tunne oloani täällä kotoisaksi, tästä vaan puuttuu jotain....ajankohta muutolle on vielä epäselvä, itse haluaisin lähteä mahdollisimman nopeasti ja vähin äänin mutta miten se vaikuttaa vanhemman lapseni koulunkäyntiin...

• Ms Marple 83

Niin ja miten tämä nahkatakkinen mies vaikuttaa minuun? Ilmaantuuko kyseinen henkilö elämääni siellä uudessa kodissa?

• Hei

kyllä sinun kannattaa ottaa tuo kouluasia vakavasti, säästyt sitten usealta harmilta.
      nopeassa muutossa ei ole kovasti järkeä, sillä sinun on ensin laitettava asiasi mahdollisen hyvään malliin, niinkuin pedattava etukäteen kaikki arkiset asiat.

tuo nahkatakkinen mies, josta kerroin, näkyy minulle säväyttävänä ja kirpeän iloisena ihmisenä. sinä ihastut häneen kovasti. mutta hän ei välttämättä ole sitä, mitä esittää. siksi sinun on laitettava vain ensimmäinen vaihde päälle, sillä ethän ole etsimässä vain itsellesi uutta kumppania. te olette paketti lapsiesi kanssa.

seuraa sinä kyllä löydät, mutta tarvitset perheen, kokonaisen vastuuntuntoisen perheen itsellesi ja lapsillesi.
      kun olet päätöksesi tehnyt, etene rauhallisesti. mikään ei aiheuta niin paljoa päänsärkyä, kuin äkkipikaiset ailahtelut. on sitten vaikea peruuttaa.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe