Siinä tilanteessa kannattaa kokeilla sitä että teeskentelee ulko maalaista.
Jos jää paikallisessa ratikassa kiinni liputtomuudesta.
5
277
Vastaukset
- oi pyhä yxin...
Ei kannata, smurffit ovat melko kielitaitoisia ja lätkäisevät maksulapun vaikka puhuisit kirkkoslaavia savolaisella korostuksella ja vaikket sanoisi sanaakaan.
Ja ulko maalaistenkin pitää maksaa.
P.s. Tosin voihan sitä sittenkin kokeilla olevansa ulkomaalainen:
Valkoihoinen nainen, vaikkapa Suomen kansalainen voi yrittää vakuuttaa lipuntarkastajalle olevansa amerikkalainen näyttelijä Eddie Murphy.
Ei sitä tiijä vaikka onnistuis...- Aloitin
kanattaa harjotella kotona peilin edessä ulko maalaisen esittämistä ennen kun menee ratikkaan.
- Veronsa maksava
Mitä jos pummit vaan ostaisitte sen lipun niinkuin rehellisetkin matkustajat.
- ap.
Kokeile sitä että teeskentelet olevas vaikka ulko maalainen ratikassa.
Olimme ex- muijan kanssa Mumbaissa. Älkää kysykö miksi. Yhtenä aamuna olimme kävelyllä ja tuli idea hypätä ratikkaan kun niitä siinä kulki. Eihän me oltu minnekään matkalla kunhan nyt vain....Ratikkaan hyppäsimme takaovesta. Takasillalla oli automaatti. Eilimme silloin markka- aikaa ja lippu maksoi pennin tai viisi. Ei siis yhtään mitään turistille. Hetken mietin että viitsinkö mokomaa summaa edes pulittaa, vapaaehtoista kun oli. Kaivoin taskuja ja olikin sopivat paiseet taskussa.
Intian rahayksikkö= rupia=100 paisetta. Ajattelin saavani lipuista matkamuistoja.
Ahdasta oli mutta kivaa sen pikkuväen seurassa. Olin päätä pidempi kaikkia muita, vaikka olen suomalaisittain melkein pätkä.
Samassa yhdellä pysäkillä hyppäsi ratikkaan joka ovesta virkapukuiset tarkastajat, karkuun ei olisi päässyt. Arvioini mukaan parikymmentä pummia kiinni otettiin.
Viereen ajoi kuorma- auto johon oli rakennettu päälle teräslankahäkki, silmäkoko n. 5 cm. Sinne ne tungettiin siellä jo ennestään olevien lisäksi. Jengi ympärillä nauroi muttei sentään onnettomia kivittänyt.
Katsoin vaimoani silmiin ja huokaisimme helpotuksesta. Jos olisimme jättäneet liput ostamatta olisin tietysti yhtä kokemusta rikkaampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 371609
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510