monta pussia märkä ruokaa?

paksukisu

monta kerta-annos pusia annatte kissalle päivässä? ku suosituksen mukaa 3,5 kg kissa tarvitsee kuivanappuoloiden lisäksi 3-4 pussia päivässä, aika paljon!!!! itse en anna ku 1-2 pussia päivässä.. jos niitä 4 antaa päivässä ni niitähän saa joka päivä olla ostamassa?! oma kisuni painaa 6,5 kiloa, eli on ylipainoinen, olen vasta saanu kisun eli minä en ole kisua lihottanu :)

5

3100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissulissuli

2 pss meillä saa kuivanapuja aina kupissa.

• pikkukisu1

meillä kisu ei edes välitä niin märkäruoasta, syö mielummi kuivia nappuloita, meillä ei mene edes päivässäkää sitä yhtä märkäruokapussia... :( ja turha nyt tulla mitää sanoo et vie kisu eläinlääkärii , olin siellä ja lekuri sano et se on ihan ok, jos kissa ei syö enempää ni ei syö, luonnossa kissaeläimet on päiviäki syömättä

• paksuhirri

Kyllä mun kisut (4,5-8,5 kg ) rotukissoja.
      He pärjää noin 2-3 pussia päivässä ja kuivamuonaa lisäksi.

Kissat on oikeasti kooltaan eri kuin maatiaiset. 8,5 ei ole liikaa
      Maine Coonille.

Pentu voi tarvita ihan oikeasti enemmän.

Kissa voi oikeasti olla sellainen, jolle ei mikään ruokamäärä riitä (kuten ihmisillekään, nimimerkki lihava akka) ja voi tulla paksuksi sen vuoksi.
      Jos taipumus lihomiseen, eikä pysty rajoittamaan, rajoita sinä.

• jussin mamma

1-3 pussia, päivästä riippuen ja nappuloita lisäksi, Pianoa on 5,8 kg eikä ole silminnähden lihava, on vain isoluinen. liikkuu hyvällä säällä tunteja suuressa tarhassa ja kiipeilee puihinkin lintujen perässä.
      Joten annan kissa syödä, mitä syö, mutta jos alkaisi lihomaan, rajottaisin ehkä 2 pussia päivässä ja 1 dl nappuloita

• mie ja miun kissa

Mun kissa ei syö kuin vajaan pussin päivässä ja raksuja aina kupissa. Painaa 3,5 kg. Terve kissa, ikää 16 v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe