Myyn halvalla nää Laita viestiä alle paljon olisit valmis maksamaan TEE TARJOUS Laita sähköpostisi samassa Että voin laittaa sähköpostiin viestiä Minä voin maksaa postituskulut !
1. 007 Quantum of solace.
2. Extreme days
3. Maailmojen sota
4. Matti
5.Jali ja suklaatehdas
6. Hannah montana rokkitähden salaisuus
7. x-men
8.x.men 2
9.Mitäs me spartalaiset
10..Annetaan palaa
11.Alien vs. predator
12.Moulin rouge
13.V niin kuin verikosto
14.simpsoneiden joulu 2
15.King kong lives
16.Slummien miljonääri
17.Yes man
18.American pie 2
19.saw iv
20.Night at the museum
21.napapiirin sankarit
22.scream 3
23.national treasure
24.varkaita ja veijareita
25.Toy story 3
26.17 again
27.hannah montana movie
Myyn 27 KPL Elokuvia
olenhetero
6
84
Vastaukset
- hyi hyi
Maksan saman kuin noista saisi divarissa eli 3 euroa koko kasasta ja jos lupaat heittää Hannah Montanat roskikseen, etkä pane sitä samaan pakettiin saastuttamaan.
- hyi hyi
Onks noi DVD:llä kun et mitään maininnut? No sitten se on vaan 2 euroa, BluRaysta saat 3 euroa.
- minäpätässätaas
hyi hyi kirjoitti:
Onks noi DVD:llä kun et mitään maininnut? No sitten se on vaan 2 euroa, BluRaysta saat 3 euroa.
2 euroa nyt on poeka tullu vaa trollailee ja DVD:tä on
- olenhetero
Jos tarkotit kappalehintaa 2€/kpl Niin sulle myyty :)
- feggffwff
Niin vanhoja, että koko paketista 4€. enempää et muualta saa.
- olenhetero
50€ yhtteensä ny koko päkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844