puff.fi kokemuksia?

junaheura

Nonni kertokaa kokemuksianne puff.fi sivustosta? itse ajattelinj sieltä sähkötupakan tilata ja nesteet, onko nesteissä nikotiinia?

13

8356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xingxang

      Nopea toimitus ja yli 9,90 euron tilaukset postimaksutta. Suht edullinen liike, mutta osa tuotepaketeista ei sisällä kuin sen yhdenlaiteen, kun monilla muilla tulee 2 laitetta. Nesteistä en tiedä itse tilailen puolasta n. viikon toimitus ajalla laitan linkin sivuille oheen.

      http://ego2.pl/en/6-liquidy-plyny

      Itse olen tilannut probyleeniglykolit 24mg tai 38mg nikotiinipitoisina ja pelkkänä probyleeniglykolina, johon olen laimentanut tuon vahvemman nesteen lisäksi mausteita maun mukaan tobacco, desrtship, coffe, vanilla. ym kuukauden annos maksaa noin 20 € postikuluineen eli ei kovin kallistakaan. Laittaa pienen karamellin pakettiin mukaan kiitokseksi tilauksesta.

    • tuskin vai?

      onko nikotiinittomista nesteistä mitään hyötyä?:D

      • Kyllä

        On jos olet tapatupakoitsija


    • eciggykings

      Arvomme facebook tykkääjiemme ja joulutarjouksen jakajien kesken 1 kpl INNOKIN iTasteVV sähkösavukkeen ja 2 vapaavalintaista nestepulloa. Osallistukaahan joukolla arvontaan

      ps. nikotiinittomat nesteet toimivat käyttäjillä joilla riippuvuus on enemmänkin sosiaalista tai he ovat tottuneet tupakkaan, ei niinkään nikotiiniriippuvuudesta johtuvaa tupakointia.

      T:Robert
      Eciggykings
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=426475727407253&set=a.426246954096797.107879.389836174404542&type=1&theater

    • puff.xx on syvältä

      JÄRKYTTÄVÄT hinnat vielä tänäkin päivänä. Onko noita ihmisiä vielä jotka maksaa tuollaisia hintoja??? Luulisi että hintatietoisuus on helppo selvittää esim. lukemalla muutamia palstoja tai googletamalla. NAurettavaa kehua niitä toimitusnopeuksia ja asiakaspalveluita ne on ihan samaa tasoa kaupoilla jossa tuotteet maksaa 50% vähemmän

      Se mikä tulee mieleen tuollaisesta hintojen kiskonnasta on se että asiakasta pidetään todella tyhmänä. Herätkää, sitten täytyy tulla vielä tänne palstalle tyrkyttämään omien kauppojensa tuotteita. Miten on kauppias eikö kauppa käy ryöstöhinnoilla vai miksi tänne noita tyhmiä kysymyksiäsi laittelet?

    • Miksiihmeessä

      Tulee huono olo kun lukee tätä kun ihmiset ei tiedä paskan vittuakaan mitä puhuu. Älkää ostako niita 2 laitteen pakkauksia ne on ihan helvetin paskoja maku on paska höyryä tulee vain vähän kaikki ohuet paskat on huonoja ostakaa kunnon röökit joku halpa modi saa jollai 70 iha perkeleen hyvän itellä ekana laitteena oli kanger subbox nano makso 80. Ja niissä nesteissä lukee jos niissä on nikotiinia jos niissä on merkintä 0mg niin se on nikotiiniton

      • Steamhead_

        Ei tainnu olla paljoo subboxei 2012 vuonna


    • sjhjkd

      puffilta voi kätevästi tilata laitteen varaosia. Tulee kätevästi postilaatikkoon parissa päivässä .Eikä mene postimaksuja kun yli 9.90€.

    • tomppa6

      Vai nopeaa!! tuo puff finland nähtävästi kusettaa ja pahasti.

      tilasin kaks viikkoa sitten tavaraa ja tuli kaks tilausta samalla kertaa, ENSIMMÄINEN JA VIIMEINEN eivät nähtävästi oo lähettäneet koko pakettia helppo kusettaa kun lankesin tuohon kirje lähetykseen, rahat meni ja tavaraa ei koskaan tuu. Maksu on kyllä mennyt perille , se on tarkistettu. VAROKAA. Noita virolaisia.

      • arska1234

        Olethan ollut yhteydessä puffin asiakaspalveluun ??

        Syyllinen kyllä on nimeltään suomen posti, sinne kannattaa myös olla yhteydessä...

        Lainaus foorumilta " 13. ja 14.10. sekä 19. ja 20.10. on ollut postilla häikkää, koska näiden päivien toimituksista on melko monta saapumatta. Yksi asiakas tänään ilmoitti, että 19.10. postitettu on löytänyt tänään 28.10. perille ja niinkin kauas kuin Espooseen."

        Oletko tilannut tavaraa juuri noilla päivämäärillä ???

        Jos Puff tahallaan tuota tekisi, niin loppuisi liiketoiminta aika pikaiseen ;)

        Puff oli vielä keväällä ihan suomalainen, mutta joutui siirtymään viroon (varasto on edelleen suomessa), koska sääntösuomi iski ja kohta iskee vielä uusi tupakkalaki :(

        Itse tilaan jatkossakin Puffilta mitä tarvitsen ja mitä Puffilta ei löydy, niin se sit jostain muualta....


    • Anonyymi

      mielenkiinnosta paljon noin puffin halvin sähkötupakka maksaa?

      • Anonyymi

        Ei voi tietää. Valikoima vaihtelee joka myymälässä 50€ ja sen allekkain kyllä saa laitteen


      • Anonyymi

        Ei tarvi ku 20€ laittaa niin saa jo jotain laitteita.
        En tiedä kuinka hyviä ne on, mutta jos hinta on tärkein niin 20€ ei paha ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      67
      1390
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1072
    3. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      35
      944
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      54
      933
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      105
      855
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      57
      799
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      794
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      711
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      700
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      693
    Aihe