Skannasin koneen maanantaina ad-awarella neljän viikon loman jälkeen sekä taas tänään. Miten on mahdollista ettei ohjelma löytänyt yhtään uutta kohdetta, vaikkei surffailu ole vähentynyt eikä vieraillut sivut ole muuttuneet. Tähän asti ohjelma on aina löytänyt ainakin muutaman
Miten mahdollista?
5
537
Vastaukset
- Pate
Epäilen syyksi tätä:
Sulla on asennettu (toivottavasti) vakoiluohjelmien esto-ohjelma nimeltään SpywareBlaster v.3.2 siksi ei "örkkejä"
koneelle pääse tulemaan.
Jos taas sulla ei kyseistä ohjelmaa ole niin sitten sulla on ollut hyvä tuuri.
PS. Ohjelma löytyy tuolta ohjeineen:
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/spywareblaster.htm - Kameli
Ettet vaan olisi vaihtanut IE:tä toiseen selaimeen?
- Japi
IE mulla on edelleen. Ja täytyy sanoa että blasterikin puuttuu.
- Irene
Niih, kenties tyhmä kysymys, mutta kysyn silti:
haitko päivityksen ennen scnnausta? AdAwareen tulee melkein päivittäin uusia päivityksiä.
Jos hait, sulla on pihkuran hyvä tuuri!- Irene
Edellisen kirjoitukseni jälkeen tein minäkin tarkistuksen AdAwarella (päivitin sen ensin..*hymy*). Se ei löytänyt mitään.
Ajoin saman tien Spybot-ohjelman - noin niin kuin varmuuden vuoksi.
Se löysi heti koneeltani pöpön nimeltä eAcceleration, joka Googlella tehdyn haun mukaan lukeutuu kotisivukaappareiden joukoon (?).
Annoin komennon Spybotille "korjata löytyneet ongelmat" mutta Spybot ilmoitti ettei pysty kaikkia korjaamaan ja korjaamatta jäikin mainittu eAcceleration! Spybot kysyi ajaako ohjelman uudelleen sen jälkeen kun olen välillä sulkenut koneen. Annoin luvan, suljin koneen ja kun avasin uudelleen, aloitti Spybot toiminnan oitis (ennen kuin näyttöön ilmestyi mitään muuta kuin taustakuva). "Ajon" jälkeen Spybot onnitteli kun ei ole pöpöjä. Ajoin varmuuden vuoksi vielä Spybotin "normaalisti" eikä sekään enää löytänyt mitään.
Jos tuo oli kotisivukaappari, niin mikseiköhän se toiminut? Voiskos siihen olla "syynä" SpywareBlaster?
Joskus on käynyt päin vastoin: Spybot ei löydä mitään mutta AdAware löytää. Tästä on ollutkin linjoilla puhetta - että kantsii ajaa molemmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368