15-16v kuukausiraha?

poooooppp

paljon saatte kuukaudessa rahaa?

29

397

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 97-tyttö

      10 e , koska olemee kyöhiä

      • sössöpossu

        Mää oon kuule 13 ja saan kympin kuus eik me olla köyhii... Tosin oonhan sua nuorempi. Veli saa viistoist kuus, se o sun ikäne.


      • paskavastaaja
        sössöpossu kirjoitti:

        Mää oon kuule 13 ja saan kympin kuus eik me olla köyhii... Tosin oonhan sua nuorempi. Veli saa viistoist kuus, se o sun ikäne.

        Joo vittu köyhiä varmaa en saa ollenkaa kuukausirahaa tai viikkorahaa ehk jos joskus pyydän saan 2 euroa tai jotain. Eikä me olla mitää kauhee köyhiä. Ja mistäköhän te ees saatte ne rahat.


    • ....................

      Joudun tekeen vitusti töitä, että saan asua kotona.

    • 34534ysdf

      28-35 euroa riippuu

    • susu141

      100 euroa, eli lapsilisän. Maksan sit siitä kaiken muun paitti harrastukset. Siis vaatteet, meikit, mäkit ja leffat... niin ja oon 14v.

    • kaisankukka

      0€ en ole ikinä saanut viikko- tai kuukausirahaa. olen tällä hetkellä 17-vuotias

    • !!!!!!!!!!

      En saa enkä TUU koskaan saamaan viikko ja kuukausrahaa, koska saan hyvistä koe numeroista tosin vain kasista ylöspäin.

    • Riittää hyvin

      40e :)

    • njuuh.

      10e viikossa~ ,siihen kuuluu päivän askareita ja semmoista

    • tyttö15v

      saan sata euroa kuukaudessa, jolla ostan kaiken mitä tarvitsen (: musiikki, vaatteet (ostin 100e talvikengät, farkut mitä tarvitsen, takit jnejne), jos joskus meen bussilla kaupunkiin nii 20e bussimatkat maksan itse, leffaliput, keikkaliput jnejne.... olin ostamassa vielä 3000 e kielimatkan 100% omista rahoista ja säästöistä mutta se peruuntui
      ja olen tyytyväinen...

    • vähän liiankin

      Olen kohta 16 vuotia ja saan n. 10euroa viikossa,eli 50e kuukaudessa. Sillä pärjään perus menot ja vähän extraakin^^. (ei sisällä vaatteet&harrastukset)

      • vähän liiankin taas

        Siis 40e kuukaudessa korjaan*


    • 10 euroo

      Mä saan 10e kuussa. Syynä summan pienuuteen ei ole se, että olemme köyhiä, vaan se, että iskä haluaa opettaa jotain, ettei raha kasva puussa yms shittiä...
      Se tienaa kyllä ihan hyvin, jtn 9600e kuussa, ja äiti 7000e, kummatkin lääkäreitä.

      • ttttrrrrrrr

        Eli jos haluut tarjota deitilles leffalipun niin säästät kaks kuukautta ettekä saa edes poppareita? Todella opettavaista....


      • että näinn
        ttttrrrrrrr kirjoitti:

        Eli jos haluut tarjota deitilles leffalipun niin säästät kaks kuukautta ettekä saa edes poppareita? Todella opettavaista....

        No tottakai vanhemmat joskus antaa tommosiin kuluihin rahaa, ja synttäreinä saan porukoilta ja mummuilta ja papoilta n. 300-400e. Samoin jouluna. Lisäksi sen määrän mitä laitan pankkiin säästettyä rahaa, isäni laittaa saman verran lisää. Tilillä on jo hyvät massit, yli 3000e, joten ei tarvi mitään viikkorahaa alkaa säästämään jos tyttökaverin leffaan vie...

        Mieluummin saan vähemmän kuukausirahaa, sillä edellytyksellä, että porukat ostaa ruuat, vaatteet yms, sillä jotkut saa 100e ja niitten pitää ostaa kaikki ite. Mulla 100e ei välttis riittäis ees(mäkki, pelit, vaatteet, parturi yms.). Olen tottunut tähän systeemiin ja se toimii.


      • hyvin menee
        että näinn kirjoitti:

        No tottakai vanhemmat joskus antaa tommosiin kuluihin rahaa, ja synttäreinä saan porukoilta ja mummuilta ja papoilta n. 300-400e. Samoin jouluna. Lisäksi sen määrän mitä laitan pankkiin säästettyä rahaa, isäni laittaa saman verran lisää. Tilillä on jo hyvät massit, yli 3000e, joten ei tarvi mitään viikkorahaa alkaa säästämään jos tyttökaverin leffaan vie...

        Mieluummin saan vähemmän kuukausirahaa, sillä edellytyksellä, että porukat ostaa ruuat, vaatteet yms, sillä jotkut saa 100e ja niitten pitää ostaa kaikki ite. Mulla 100e ei välttis riittäis ees(mäkki, pelit, vaatteet, parturi yms.). Olen tottunut tähän systeemiin ja se toimii.

        No,sullahan ei ole mitään valittamista.Kun nuo tulopuolen laskee yhteen ja kaikki mitä saat kuukausurahan"ohi" niin se 10 e kuukaudessa oli kyllä hiukan harhaanjohtavaa ja vanhempiesi syyttely myös


    • pätijä

      Itse saan 20 euroa sillä edellytyksellä, että siivoan yli 300 neliön talon täysin kerran viikossa, silitän paidat, hoidan pyykkihommia ja muut näkösälle osuvat hommat, ja ne jotka pyydetään. Jos hommia ei ole hoidettu, ei tule rahaakaan. Ostan itse kaiken paitsi ruuat, ja minulle maksetaan puhelinlasku.

    • aaa8

      150-200 ja tiedän, että olen jonkun asteen hemmoteltu kermaperse kaikkien mielestä :D mitkään kotityöt eivät ole pakollisia, mutta kaikki menee suurinpiirtein puoliksi yksinhuoltajaisän kanssa.
      Rahaa saan isältäni noin paljon, sillä maksan bussit, junat, ulkona syömiset, vaatteet, meikit, kampaajat, kuntosalin jne itse ja välillä käyn kaupassa omalla rahalla.

    • 17+9

      13v. poika.
      35e 9 kokeesta 5e/kpl
      Niitä ysejä sillointällöin tulee.
      rahalla maksan omat hankintani.
      Vaatteet ostaa vanhemmat.
      Olen tyytyväinen. :)

    • minä

      10e/kk

    • 60€/kk

      60 € kuussa. vanhemmat maksaa laskut ja ruuat. itse maksan vaatteet, meikit ja jos menen esim. leffaan.
      ainakin tähän asti on riittänyt ja on ehtinyt vähän kertyäkkin! :)

    • samsum

      jonkun 200€ 1.5 viikon välein kun asun yksin mutta äiti maksaa vuokran

    • Sturmgrenadier

      En pidä viikkorahaa juuri minään.

    • surullista

      Itse sain aina 5 e. Ja se oli siihen aikaan sopiva. Nykyään annetaan huoletta jotan 20 e.. Mun mielestä järkkyttävän paljon,, :/

    • Reinbōdassu

      40e, joudun itse maksamaan vain bussiliput, miitit ym. kissanristiäiset. Luonnolisesti suurin osa rahasta kuluu viinaharrastukseen. Tosin en juo kännejä usein. Maistelen ja nautiskelen.

    • ghjklöäsdad

      Saan 30€ , kesäkuussa täytän 17v ja sit en saa enää mitään. Pitää sit hankkia opintorahaa ja pitää maksaa puhelinlaskut ja bussilippu, meikit tms. itse.

    • 13v ^__^

      En saa ollenkaan kuukausirahaa, saan rahaa aina kun se on lopussa tai täytyy ostaa jotain suurempaa. Ehtona kuitenkin on, että koulussa täytyy mennä hyvin, mutta se ei ole ongelma. :)

    • 121211

      Sain tuon ikäisenä 40€ kuussa koenumeroista.

      Nykyään Kela hoitaa maksupuolen, saan sieltä noin 85e/kk.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe