Rikkinäinen SNES ohjain

Eli etsin tässä rikkinäistä SNES ohjainta. Tämä palsta on suosittu, niin kirjoitan siksi tänne.

Jos joku omistaa pari rikkinäistä SNES ohjainta, voin käydä hakemassa ne pois keräämästä pölyjä. Asun Kajaanissa.
Ohjaimet tulisivat erääseen projektiin, jossa teen itse peliohjaimen tietokoneelle, ja tarkoituksena olisi käyttää SNES ohjaimen koteloa.
Huuto.netistä
5198
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Klikkasin viestin vahingossa etukäteen.
Viesti oli tarkoitus jatkua:

....Huuto.netistä ei löytynyt erillisinä myytäviä rikkinäisiä ohjaimia.

Äänestä

Joo, ei ole kuin ehjiä, joten en voi auttaa.

Äänestä

Minäkään en löytänyt Googlen avulla rikkinäistä SNES ohjainta. (Ei edes Amazon.comissa tai Ebayssa ollut myynnissä)

Äänestä

Olisihan tuossa tuo oma rikkinäinen...kunhan rikon sen ensin. Miten se kannattaisi rikkoa ettei kotelo kärsisi? Auttaisiko että otan sen suihkuun mukaan ja teen sen kanssa hävyttömiä?
Olen itseasiassa naimisissa jo nes ohjaimen kanssa, menimme naimisiin 2003 syyskuussa ja snes ohjaimen kanssa olen tehnyt pari syrjähyppyä.

Äänestä

pelimieäs on selvästi miehiin suuntautunut.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

snes pnes kirjoitti:

Eli etsin tässä rikkinäistä SNES ohjainta. Tämä palsta on suosittu, niin kirjoitan siksi tänne.

Jos joku omistaa pari rikkinäistä SNES ohjainta, voin käydä hakemassa ne pois keräämästä pölyjä. Asun Kajaanissa.
Ohjaimet tulisivat erääseen projektiin, jossa teen itse peliohjaimen tietokoneelle, ja tarkoituksena olisi käyttää SNES ohjaimen koteloa.
Huuto.netistä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu