Joo...elikkäs..olen ollut aina jotenkin ujo saamaan sitä isoa orgasmia..nyt minulla on maailman paras mies, myös sängyssä. Ei tarvii ujostella,ei jännittää, kaikki on luonnollista ja hyvää ja helppoa..mies osaa tyydyttää minun haluni ja himoni niin nuolemalla kuin naimallakin..mutta..minä en vaan saa sitä isoa orgasmia..hitto saan kyllä masturboimalla miten tahansa mutta en sängyssä..kyllä tuntuu että olisin tulossa mutta eiiiii.....ei ihan..jatkuvasti tuntuu että olen orgasmin partaalla mutta eeeiiii..eieieieiiieiiiii!!!!!! Ja tämä tällainen on alkanut silloin kun aloitin ssri-lääkityksen..hitto miten ankeaa..toisaalta säilyypähän kiima ja hekuma koko aktin ajan..pääsis vaan loppuun asti..mieheni jaksaa kyllä tuntitolkulla nuolla ja sormettaa ja naida ja kaikkee..mutta EEEIII!!!
Onko teitä muita..huoh..=/
Onko teitä muita..huoh..=/
Vastaukset 7
Vanhimmat
Jos kerran saat masturboimalla Ison O:n, niin mikä pakko miehesi on ponnistella tuntitolkulla orgasmisi eteen, varsinkin jos muuten nautit seksistänne. Eikö masturbointisi voisi olla osa teidän seksiänne.
"AARGHH!!"
Joudun käyttämään Cymbalta SSRI-lääkettä pääasiassa ahdistukseen. Se vei sekä orgasmikyvyn että lähes koko seksihalut. Kun vielä ennestään olen joutunut syömään verenpainelääkkeitä, jotka veivät erektion, niin tässähän sitä sitten ollaan. Lääkkeillä on ikäviä sivuvaikutuksia, mutta joskus niitä on pakko syödä. Olet onnekkaassa asemassa, kun saat orgasmin masturboidessa. Jatkoa!
Olen mies,mutta sama vika oli, kun käytin samoja lääkkeitä. En pystynyt saamaan orgasmia sen enempää seksissä kuin masturboidessa, aivan lähelle pääsin,mutta en mitenkään laukeamiseen asti. Toki oli mukavaa voda panna vaikka tuntitolkulla naistani, mutta pidemmän päälle kävi tosi turhauttavaksi, etten saanut koskaan orgasmia. Lisäksi peniksen tuntoherkkyys katosi, tuntui kuin olisi nainut puutuneella lihatikulla.
Tämä oli suurimpia syitä sille, että jätin lääkkeet. Sen jälkeen seksi on taas tuntunut paremmalta.
Meillä vaimo olisi voinut kirjoittaa tuon ap tekstin vielä puoli vuotta sitten. Juuri noin hän asian ilmaisi monta kertaa makuuhuoneessa. lopulta hän päätti itse puolittaa läkkeenssä ja taas alkoi maanjäristykset meidän tontilla. Hän on saanut helposti orkkuja suuseksissä tai panemalla, mutta synnytyksen jälk masennus ja siihen lääkitys, niin orkut loppui tyystin. Hänen kommenttinsa lääkkeen puolittamiseen on, että muutama orkku viikossa peittoaa kymmenkertaisesti menetetyn lääkkeen puolikkaan vaikutuksen...
Tiedä auttaako tämä, mutta näin asia ratkaistiin meillä. Lääkityksen lopettaminen tai vähentäminen on kuitenkin aina riski. Meillä on nyt puoli vuotta ammuttu ilotulitteita makuuhuoneessa ja voitu ihan hyvin muutenkin.
Mulla ei varmaan sinänsä mitään menetettävää olisikaan vaikka alkaisin syödä noita lääkkeitä kun seksiä ei ole koskaan mahdollisuus saada vaikka kokoajan tekis niin hitosti mieli. Mulle on määrätty eräs Snri-lääke joissa on varmaan myös tuo seksisivuvaikutus kuten ssri-lääkkeissäkin.
En ole kuitenkaan halunnut aloittaa lääkitystä kun olen elätellyt toivoa siitä että minäkin vielä saisin seksiä. Pelkään myös että menetän seksikykyni koko loppuiäkseni tuon lääkkeen takia. Luin jostain jutun kun joku mies kertoi tulleensa pysyvästi impotentiksi juuri tuon lääkkeen takia mitä mullekkin on määrätty. Eipä tämä mun tilanne hyvältä näytä missään suhteessa ja lääkäri on aina vain sitä mieltä että mun pitää alkaa syödä noita lääkkeitä.
Muistakaa hyvät ahdistuneet, masentuneet jne, jotka käytätte lääkärin määräämiä lääkkeitä.
Jos niillä on parisuhteeseen, tai elämään vaikuttavia sivuvaikutuksia kuten orgasmittomuus, niin lääkäri on velvollinen määräämään teille uuden lääkkeen.
Vaikka lääkevaihtoon kuluisi aikaa vuosia, niin se on lääkärin työtä etsiä sinulle sopiva lääke.
Muistakaa että orgasmittomuus tai haluttomuus joka aiheutuu lääkkeistä ei ainoastaan koske sinua, vaan myös puolisoasi ja sitä kautta teidän parisuhdettanne! Ja muistakaa myös että parisuhteen pitäisi olla teitä tukeva voima joka pitäisi pitää kunnossa!
cgchgchg, lääkäritkin yrittävät antaa sellaisen kuvan, kuin lääkettä vaihtamalla voitaisiin kielteisiä seksisivuvaikutuksia välttää. Ei voida. Verenpainetta alennetaan lääkkeillä, saadaan matalampi verenpaine, matalampi verenpaine vähentää tai poistaa erektion. KAIKKI verenpainelääkkeet toimivat näin. Keksitään muka sellainen lääke, joka ei haittaisi erektiota. Jonkun ajan kuluttua on pakko myöntää, että kyllä se haittaa. Kaikkia on jo kokeiltu.
SSRI-läkkeet pyrkivät estämään serotoniinin takaisinimeytymistä hermosolujen välisestä raosta, eli siis lisäämään serotoniinin määrää raossa. Samaan pyrkivät disykliset antidepressiivit lisäämällä serotoniinin määrää suoraan. MAO-estäjät eli monoamiinioksidaasi-inhibiittorit pyrkivät lisäämään serotoniinin (ja muiden monoamiinien) määrää vähentämällä monoamiinioksidaasientsyymiä, joka poistaa serotoniinia, ja sitä kautta lisäämään serotoniinin määrää. Pyrkimällä jollakin keinoin lisäämään serotoniinin määrää hermoraossa pyritään hermoradan voimakkaampaan toimintaan ja täten estämään masennusta ja ahdistuneisuutta. Kaikkia on jo kokeiltu.
KAIKKI mainitut lääkkeet aiheuttavat orgasmihäiriöitä. Lääkäri (jos tuntee asioita) on puun ja kuoren välissä. Joko suoraan myöntää tämän tai valehtelee potilaalle ylläpitääkseen toivoa. Molempia on nähty. Seksihäiriöiden yleisimpiä syitä on nykyisin lääkitys. Osa lääkäreistä myöntää, osa vaikenee tai valehtelee. Lääketehtaat ovat niin hiljaa kuin viranomaiset suinkin sallivat.
On selvää, että myös potilas yrittää olla ilman lääkkeitä. Minäkin olen sitä yrittänyt. Olen jo ennestään saanut aivoverenvuodon. Verenpainelääkkeiden vahentäminen aiheutti erittäin pahan olon ja monta kertaa päivässä toistuvan sahalaitakuvion, sykkeen ja koko näkökentän sekaisuuden ja osittaisen häviämisen.
Kun yritin lopettaa SSRI:n syömisen, ahdistus palasi ja teki elämän sietämättömäksi.
Tuskinpa tällaisista ongelmista ollaan puhumatta puolison kanssa. Yhdessä tehdään, mitä on tehtävissä. Ajatus, että toimisi ymmärtämättä, mitä tämä toiselle merkitsee, on aika absurdi. Maalta katsoen asia vain näyttää niin erilaiselta, kun merellä on hätä.