marraskuun sää )

xxxt7

ei minua masenna, liukkaat kelit ja pakkanen kyllåkin

14

67

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäs tässä.
    • hyvin nukuttaa myös

Ompa hyvä kun ei ole pakkasta ja liukasta, mukavan rauhallista myös, eikä siitepölyt vaivaa, ei valittamista.

• Pakko myöntää. Happi on mitä raikkainta hengittää.
        Köh köh jos ei lasketa mukaan liikenteen tuomia ylimääräisiä henkosia.

• --------------------

Ei kai kukaan tässä iässä enää tupakoi?
      Tupakoitsijoillahan on yhteinen äänetön kerho.

• Hyvää oli hengittää, kostea ja viileä ilma...

• Jokainen armas ehtoo ja aamu syvennyn netin säätietoihin ja käyn tähyämässä taivaanrantaa.
      Karseinta on herätä kun valkoinen vaippa on yön aikana peittänyt maan ,koska soi puhelin?lähteekö peli käyntiin ?repeekö hydrauli letku yms.
      Onneksi kohta on kevät ja aurinko armahtaa minua.

• Ymmärrän hyvin huolesi. Talvi on talonmiehen raskainta aikaa, luulisin.

• k/k

Ei ole elämä parasta huumetta kun seisoo polvii myöten loskassa ja pakkasta on 25 astet.
        Se kasvattaa rintakarvoja mut onneks on luvattu lauha talvi ,mekin ostettiin tusina kumilastoja pihan kuivaukseen.

• k/k kirjoitti:

Ei ole elämä parasta huumetta kun seisoo polvii myöten loskassa ja pakkasta on 25 astet.
        Se kasvattaa rintakarvoja mut onneks on luvattu lauha talvi ,mekin ostettiin tusina kumilastoja pihan kuivaukseen.

Missä sitä lauhaa talvee on luvattu. Muistan lukeneeni jostain, et tulee kuin Siperiassa pakkaset.
        Vaikka onhan siellä etelämpänä tietenkin lämpimämpää kuin täällä keskellä...

• paha maa.

Niin, ja jos vielä sataa vettä
      taivaan täydeltä.

• Turun seurulla ei sara koskaa ja jos nyt kumminkin pikkasen sataa niin lämmintä vettä.

• Marraskuun mää oon ihan tyytyväinen. Mites sää ja sun pää, hyvin näkyy kestävän tätä elämää.

• 1943

Eipähän mikään masenna. Pimeyteen en ole vielä tottunut. Tänään aamulla muistin sytyttää ulkovalon, oli kivempi tulla kotiin. Ei ole liukasta, lämmintä oli ajoittain 8 astetta. Oli oikein hyvä sää ulkoilla hyvässä seurassa entisen kotikaupungin maastoissa. Liukkailla kallioilla piti olla varovainen.

• virva-tuulia***

Tihkusade, välillä jokin isompi sadekuuro kulki ja liukasta oli. Olin ulkosalla noin 3,5 h. Muuten oli aivan mahtava utuinen ja hämärä sää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1836
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      115
      1270
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1227
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      414
      1119
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50