ei minua masenna, liukkaat kelit ja pakkanen kyllåkin
marraskuun sää )
14
67
Vastaukset
- Mikäs tässä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288518045376.html
Sää on mitä parhain.
Itse en ole valittanut koskaan vaan otan vastaan kaiken mitä taivaalta annetaan.
Kunnon mies ja nainen kestää kaiken. - hyvin nukuttaa myös
Ompa hyvä kun ei ole pakkasta ja liukasta, mukavan rauhallista myös, eikä siitepölyt vaivaa, ei valittamista.
Pakko myöntää. Happi on mitä raikkainta hengittää.
Köh köh jos ei lasketa mukaan liikenteen tuomia ylimääräisiä henkosia.
- --------------------
Ei kai kukaan tässä iässä enää tupakoi?
Tupakoitsijoillahan on yhteinen äänetön kerho. Hyvää oli hengittää, kostea ja viileä ilma...
Jokainen armas ehtoo ja aamu syvennyn netin säätietoihin ja käyn tähyämässä taivaanrantaa.
Karseinta on herätä kun valkoinen vaippa on yön aikana peittänyt maan ,koska soi puhelin?lähteekö peli käyntiin ?repeekö hydrauli letku yms.
Onneksi kohta on kevät ja aurinko armahtaa minua.Ymmärrän hyvin huolesi. Talvi on talonmiehen raskainta aikaa, luulisin.
- k/k
Ei ole elämä parasta huumetta kun seisoo polvii myöten loskassa ja pakkasta on 25 astet.
Se kasvattaa rintakarvoja mut onneks on luvattu lauha talvi ,mekin ostettiin tusina kumilastoja pihan kuivaukseen. k/k kirjoitti:
Ei ole elämä parasta huumetta kun seisoo polvii myöten loskassa ja pakkasta on 25 astet.
Se kasvattaa rintakarvoja mut onneks on luvattu lauha talvi ,mekin ostettiin tusina kumilastoja pihan kuivaukseen.Missä sitä lauhaa talvee on luvattu. Muistan lukeneeni jostain, et tulee kuin Siperiassa pakkaset.
Vaikka onhan siellä etelämpänä tietenkin lämpimämpää kuin täällä keskellä...
- paha maa.
Niin, ja jos vielä sataa vettä
taivaan täydeltä. Marraskuun mää oon ihan tyytyväinen. Mites sää ja sun pää, hyvin näkyy kestävän tätä elämää.
- 1943
Eipähän mikään masenna. Pimeyteen en ole vielä tottunut. Tänään aamulla muistin sytyttää ulkovalon, oli kivempi tulla kotiin. Ei ole liukasta, lämmintä oli ajoittain 8 astetta. Oli oikein hyvä sää ulkoilla hyvässä seurassa entisen kotikaupungin maastoissa. Liukkailla kallioilla piti olla varovainen.
- virva-tuulia***
Tihkusade, välillä jokin isompi sadekuuro kulki ja liukasta oli. Olin ulkosalla noin 3,5 h. Muuten oli aivan mahtava utuinen ja hämärä sää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769