Moi kaikille. Olen 38 -vuotias mies ja polttanut yli 20 vuotta. Lopettamis päätöksen olen tehnyt varmaan tuhansia kertoja, mutta aina se tupakka vaan suuhuun lentää lopulta. Halua olisi mutta ei pysty. Purkat ym. olen kokeillut. Olen kuullut aika uudesta lääkkeestä joka voisi auttaa ???? Tietääkö joku minkä niminen se on ja kokemuksia ?
Ikuinen tappelu itsensä kanssa?
7
788
Vastaukset
- Vanamo04
Ei ne pelkät vieroitus "aineet"riitä.Onhan tupakoinnissa kyse paljon muustakin kuin siitä aineesta mitä poltat.Tupakointihan on myös aika paljolti tapa.Mieti missä tilanteissä ja miksi poltat.Käy myös läpi kaikki hyvät ja huonot puolet tupakoinnin jatkamisessa ja lopettamisessa.Ja sinun pitäisi saada aikaan se kunnon päätös.Itse olen jahkaillut monet kerrat lopettamista ja sen varmasti huomaat kun luet näitä juttuja joita olen kirjoittanut itsestäni ja muille kommentoinut.Itse aloitin vasta,tai siis lopetin.Mutta olen päättänyt että tämä on se viimeinen kerta kun lopetan polttamista ja etten polta enään.Olen tällä kertaa puinut mielessäni kaikki mahdolliset asiat ja hankkinut paljon tietoa,ja se tekee olon paljon varmemmaksi lopettamisen suhteen.Olen myös saanut paljon tukea,tupakoivilta,lopettaneilta ja ei-koskaan-polttaneilta ystäviltä.
Mutta tarvitset varmasti myös oikean vieroitusavun/aineen.Toivottavasti löydät sen!Stemppiä! - arii
zyban.. oli lääke jonka ite söin ja pääsin jotenki irti tupakasta. poltin yli20 vuotta ja nyt ollut polttamatta n.9kk ja päivääkää en ole viettänyt ettei tupakka olisi mielessä...mutta oireet kyllä ovat helpoittaneen! lääkkeestaä on kirjoituksia tällä palstalla.. ettei siitä sen enempää.... onnee lopettamiseen
- Sigrid
Tuntuu jotenkin helpottavalta lukea, ettei ole yksin tän ongelman kanssa. Mulla on ollut sama ongelma. Haluan lopettaa niin vimmatusti, siis enemmän kuin mitään muuta tällä hetkellä, ja aivan liian helposti kerta toisensa jälkeen olen repsahtanut.
Jospa se nyt jo onnistuu? Jos kerakaikkiaan en laita enää sitä tupakkaa huuleen? Kauhea henkinen rääkki selvitä pahimpien vierotusoireiden yli, mutta toisaalta, ei se pahinkaan himokohtaus kestä puolta tuntia kauempaa.. Enkä ole kuollut yhtenäkään raittiina päivänä, päinvastoin. Kun vaan jaksaa muistaa himon hetkellä, ettei tarvitse tupakkaa elääkseen!
Valaa uskoa huomiseen kun lukee että on ihmisiä jotka on onnistuneet lopettamaan sen 20 vuoden jälkeen. Kyllä minäkin pystyn. Ihan varmasti. Koska sitä minä eniten haluan.
Kiitos teille jotka kerrotte kokemuksianne ja vinkkejä. - ei pysty...
No niin , tänään menen ostamaan sen lääkkeen. Lekuri kirjoitti reseptin !
Jospa nyt pystyisi....PAKKO !!!!!!- käry
No mitä ne lääkkeet maksoi? ja antoiko lääkäri reseptin ihan helposti? onko niistä lääkkeistä jotain sivuvaikutuksia, ovatko tehonnet?
itselläni myös ollut ikuinen taistelu itseni kanssa, yli 25 v. polttanut, hui kauheeta. - pystyy..
käry kirjoitti:
No mitä ne lääkkeet maksoi? ja antoiko lääkäri reseptin ihan helposti? onko niistä lääkkeistä jotain sivuvaikutuksia, ovatko tehonnet?
itselläni myös ollut ikuinen taistelu itseni kanssa, yli 25 v. polttanut, hui kauheeta.Hinta on kyllä aika kova n. 150€.
Mutta mitä siitä jos se todella tepsii !!!!!
Lyllä lääkäri kirjoitti ihan suosiolla. Itse asiassa suositteli kun kuulin kauanko olen polttanut. - lopetusta yrittävä
pystyy.. kirjoitti:
Hinta on kyllä aika kova n. 150€.
Mutta mitä siitä jos se todella tepsii !!!!!
Lyllä lääkäri kirjoitti ihan suosiolla. Itse asiassa suositteli kun kuulin kauanko olen polttanut.Kuinka suuri annos se oli jonka sait.Onko ne lääkkeet pillereitä vai mitä.Mulla olis tarkoitus aloittaa maanantaina ilman tupakkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648