No mua ei etoo muu kuin hammaslekuri, mutta ei ainakaan kenenkään profiilikuva.
Suussani pitäisi olla itsestään sulavia tikkejä mut noi mihkään ole sulannut ja ETOO mennä niitä poistattamaan. Mistä lie narusta ommelleet haavat kiinni.
Niin ja......
Miks toi niittimiina ja joku muukin, aina kirjoittaa niin että tuntee tarvetta jankuttaa johonkin ketjuun vaikka ei olisi asiaa?
Miks kohta tähänkin ketjuun tulee asiattomia viestejä?
Ja tuntee pakkoa jankuttaa?
Onks se jotain niittimiina:ssa tai jossain muussa?
;)))
Etoo!!
59
149
Vastaukset
- :))
Mua ei etoo = minua ei edo.
Olet napakka ja mukava. Ei minuakaan haittaa enenkään kuva, varsinkaan kun en niitä nyysien kyttää. Kissujen naamataulut ovat suosikkejani.
Jankutuksen jänkytystä ja itsensä ylentämistä en tajua.Ei mua nyt just hammaslekuri edo, mut pakko mennä viikon päästä. Aika jo varattu.
Jännityksellä odotan, paikataanko vielä, vai poistetaanko.- :))
maarina1 kirjoitti:
Ei mua nyt just hammaslekuri edo, mut pakko mennä viikon päästä. Aika jo varattu.
Jännityksellä odotan, paikataanko vielä, vai poistetaanko.Minua etoo se makuuasento. Onneksi siitäkin saa valittaa.
Onko kaikki mennyt OK uuden kissan kanssa.
Voi kun sellaisen minäkin jostain saisin.
Niin on ikävä ilman lemmikkiä, edelleenkin. Kääkkkk..taasko mä jouduin koulunpenkille? *mutristelee huuliaan ja irvistää* No eiks pääasia ole kuitenkin se että tulin ymmäretyksi. :)
maarina1 kirjoitti:
Ei mua nyt just hammaslekuri edo, mut pakko mennä viikon päästä. Aika jo varattu.
Jännityksellä odotan, paikataanko vielä, vai poistetaanko.Onneksi mun hampaita ei tarvii enää mitenkään operoida, kaikki hoidettiin kerralla kuntoon.
Nittaminax kirjoitti:
Onneksi mun hampaita ei tarvii enää mitenkään operoida, kaikki hoidettiin kerralla kuntoon.
Niin minullakin, edellisen kerran, nukutuksessa.
:)) kirjoitti:
Minua etoo se makuuasento. Onneksi siitäkin saa valittaa.
Niin on ikävä ilman lemmikkiä, edelleenkin.Kiitos kysymästä.
Nyt olemme jo kavereita. Luottamus ihmiseen on palannut.
Alkuun tuntui siltä, et luottaako koskaan enää.
Mutta onnistuin, syliin ei itse tule, mutta huomatessani, et se tulee viereen pyörähtelemään. Otan syliin, siihen se jää makaamaan ja se katse jonka saan on luottava..
Niinhän minäkin sanoin, etten ota enää, mut täs sitä ollaan.
Eläinsuojeluyhdistyksen löytöeläin kodilta niitä saa.
Paljon on kotia kaipaavia niin koiria kuin kissojakin.- meeriamanda
Minua etoo se makuuasento. Onneksi siitäkin saa valittaa.
Niin on ikävä ilman lemmikkiä, edelleenkin.Yhdynpä ikävääsi...* kyynel * ...Ei enää ...ever... on aatokseni vieläkin.
NITALLE... no pahin on kuitenkin jo takanapäin, ..`yrittää olla positiivinen ` ;)) maarina1 kirjoitti:
Kiitos kysymästä.
Mutta onnistuin, syliin ei itse tule, mutta huomatessani, et se tulee viereen pyörähtelemään. Otan syliin, siihen se jää makaamaan ja se katse jonka saan on luottava..
Paljon on kotia kaipaavia niin koiria kuin kissojakin.Ai sullakin ihan ihka uus kisu. Missäköhän mun silmät on ollu ku tuota ole huomannut tai siis lukenut, mutta onnea teille molemmille. Sulla profiilissa taitaa se katti haukotella aivan makoisasti. :))
maarina1 kirjoitti:
Kiitos kysymästä.
Paljon on kotia kaipaavia niin koiria kuin kissojakin.Joopa, paikallisen löytöeläinkodin sivuja olen päntiönään plaraillut.
Pelottaa vain ottaa jo aikuinen kissa. Jos se ei tykkää meistä ollenkaan?
Pakko kai kissan on sinua rakastaa, vaikutat niin mukavalta ja vakaalta ihmiseltä.
Eilen oli jossain ruokaohjelmassa karvaton killi.
Paleli sen puolesta. Nittaminax kirjoitti:
Ai sullakin ihan ihka uus kisu. Missäköhän mun silmät on ollu ku tuota ole huomannut tai siis lukenut, mutta onnea teille molemmille. Sulla profiilissa taitaa se katti haukotella aivan makoisasti. :))
Ei oo tällä hetkellä oma katti, joka haukottelee, mut on senkin kuva kait jo ollu. Kiitti onnitteluista. Puolivuotta täynnä kohta.
Täytyykin vaihtaa oman kuvaks...;):)) kirjoitti:
Joopa, paikallisen löytöeläinkodin sivuja olen päntiönään plaraillut.
Pakko kai kissan on sinua rakastaa, vaikutat niin mukavalta ja vakaalta ihmiseltä.
Paleli sen puolesta.Kyllä eläin vaistoaa heti, kuka siitä tykkää. Kissa tai koira.
Onha tääkin jo nelivuotias, kyllä ne tottuu uusiin ihmisiin, rakkaus tekee ihmeitä...maarina1 kirjoitti:
Kyllä eläin vaistoaa heti, kuka siitä tykkää. Kissa tai koira.
Onha tääkin jo nelivuotias, kyllä ne tottuu uusiin ihmisiin, rakkaus tekee ihmeitä...Nyt on oman kisun kuva, ton näköine se oli tullessaan mulle.
Nyt on muuttunut, ei samaksi tuntis.
Mun ottamat uudemmat kuvat ei kelpaaja mää en osaa niitä pienentää....maarina1 kirjoitti:
Nyt on oman kisun kuva, ton näköine se oli tullessaan mulle.
Mun ottamat uudemmat kuvat ei kelpaaja mää en osaa niitä pienentää....Kamerassa on asetukset. Kuvan koko se ja se. Esimerkiksi 1 - 2 M. Tai pienempi.
mies.modeemista kirjoitti:
Kamerassa on asetukset. Kuvan koko se ja se. Esimerkiksi 1 - 2 M. Tai pienempi.
Kiitos tiedosta. Ei ole tullut tuota mieleen. Sikäli kumma, että auringon nousu kuvat kävi suoraan, vaikka samalla kameralla otin.. No pitää tutustua kameraan paremmin..
- kokeile sitä
maarina1 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Ei ole tullut tuota mieleen. Sikäli kumma, että auringon nousu kuvat kävi suoraan, vaikka samalla kameralla otin.. No pitää tutustua kameraan paremmin..
Kuvat voi pienentää tietokoneessakin, esim. Paint-ohjelmalla, niin mä teen.
maarina1 kirjoitti:
Nyt on oman kisun kuva, ton näköine se oli tullessaan mulle.
Mun ottamat uudemmat kuvat ei kelpaaja mää en osaa niitä pienentää....Mullakin on monta kertaa ollu isompi kuva mitä ne tänne hyväksyy, mutta muista miten olen sen saanut pienemmäksi. Harvoin nykyjään tulee noita kuvia ladattua tänne.
meeriamanda kirjoitti:
Yhdynpä ikävääsi...* kyynel * ...Ei enää ...ever... on aatokseni vieläkin.
NITALLE... no pahin on kuitenkin jo takanapäin, ..`yrittää olla positiivinen ` ;))Hih joo, pahin takana ja just nyppäsin yhen tikin pois ku tossa edessä niin roikkui ja hyvin irtos vaikka olikin ties monessako sykkyrässä. Loppuja en sit saakkaan, kun on niin takana.
Niin minullakin, edellisen kerran, nukutuksessa.
Nukutuksessa mullakin, kun muuten eivät pystyneet. Makuulle kun pistävät niin meinaa oksennus lentää ja kaks kertaa niin on käynytkin. No oli tossa muutakin, mutta kerron joskus myöhemmin. :))
Joopa, paikallisen löytöeläinkodin sivuja olen päntiönään plaraillut.
Paleli sen puolesta.Ottakaa vaan kissaihmiset kissit löytöeläinkodilta!
Just siks kun ne paikat valitettavasti pullistelee kodittomista kateista.
Kukin kuvasellaan tai ilman.
Enpä ole kiinnittänyt huomiotani profiileihin missään suomi24 kentässä.
Tekstien vuoksihan täällä käydään - ymmärtääkseni?Kyllä noita profiilikuvia tulee katottua ja varsinkin jos niitä vaihdellaan usein. Kiva kattoa et nyt tollakin on uusi kiva kuva. Textit nyt tietenkin on pääasia ja sisältö, mutta kuitenkin.
Nittaminax kirjoitti:
Kyllä noita profiilikuvia tulee katottua ja varsinkin jos niitä vaihdellaan usein. Kiva kattoa et nyt tollakin on uusi kiva kuva. Textit nyt tietenkin on pääasia ja sisältö, mutta kuitenkin.
Niinpä vaihdoinkin....;)
Jaa että etoo...
Ei tule mieleen muuta kuin tämä, hyvä futari, luultavasti vieläkin vaikkei ole tullut Venäjän sarjan pelejä seurattuakaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Samuel_Eto'oPöh..tossa on heittomerkki ylhäällä. No oikeesti mä kävin tutkimassa miten tuo etoa sana taipuu mutta päädyin samoihin linkkeihin kuin sinäkin edossa ja etoo.
Hyvä Nitta, nostan hattua olet herännyt ja nimimerkkisikin on taas käytössä.
Kissat otettu mukaan irvistelemään, näin provoava aloitus toimii käytännössä.
Väriä ja kuvia sekä omia nikkejä ; )
Tästä se taas alkaa, kiva juttu."Hyvä Nitta, nostan hattua olet herännyt ja nimimerkkisikin on taas käytössä."
Tämä on juuri sitä jankutusta ja en jaksa itseäni toistaa olenko puskassa vaiko en.
Jokainen joka siihen pystyy niin todistakoon sen.
Samaa voisin väittää sinustakin koska olet "lomastasi" huolimatta kirjoitellut nikilläsi jatkuvasti, niin mikäs sen on estänyt ettet puskasta. Ainoa ero tässä on se että jokainen pystyy todistamaan sen että olet nikilläsi kirjoitellut monena päivänä, mutta sinä et pysty todistamaan olenko minä tehnyt samaa ja puskasta.- Tiu Tau
Nittaminax kirjoitti:
"Hyvä Nitta, nostan hattua olet herännyt ja nimimerkkisikin on taas käytössä."
Tämä on juuri sitä jankutusta ja en jaksa itseäni toistaa olenko puskassa vaiko en.
Jokainen joka siihen pystyy niin todistakoon sen.
Samaa voisin väittää sinustakin koska olet "lomastasi" huolimatta kirjoitellut nikilläsi jatkuvasti, niin mikäs sen on estänyt ettet puskasta. Ainoa ero tässä on se että jokainen pystyy todistamaan sen että olet nikilläsi kirjoitellut monena päivänä, mutta sinä et pysty todistamaan olenko minä tehnyt samaa ja puskasta.Elä kerro kelleen, korppis on emäntäriapu.
- about samaa mieltä
Tiu Tau kirjoitti:
Elä kerro kelleen, korppis on emäntäriapu.
Maalaistalon emäntänä jutustelu oli silmiinpistävän teennäistä. Eläytymisen taso varsin heikkoa. Mikään maatalon emäntähän se ei ollut. Ei tarvitse olla nero huomatakseen sen. Elekrtonisessa fingerprintissä on hyvin paljon samoja piirteitä kuin korppiksella:
mm. mieheni sitä, mieheni tätä.
ja
"Mieheni sanoi, että käyppäs kattomas välillä niitä alamaisias kuuskymppisis!" Aika harvalla on ihan noin isoja kuvitelmia omasta ylemmyydestään.
Löytyis varmaan enemmänkin, mutta ole viitsinyt lukea kaikkia esityksiä. about samaa mieltä kirjoitti:
Maalaistalon emäntänä jutustelu oli silmiinpistävän teennäistä. Eläytymisen taso varsin heikkoa. Mikään maatalon emäntähän se ei ollut. Ei tarvitse olla nero huomatakseen sen. Elekrtonisessa fingerprintissä on hyvin paljon samoja piirteitä kuin korppiksella:
mm. mieheni sitä, mieheni tätä.
ja
"Mieheni sanoi, että käyppäs kattomas välillä niitä alamaisias kuuskymppisis!" Aika harvalla on ihan noin isoja kuvitelmia omasta ylemmyydestään.
Löytyis varmaan enemmänkin, mutta ole viitsinyt lukea kaikkia esityksiä.Sinulla taitaa olla huono itsetunto kun "alamaisenani" itseäsi pidät.
Maataistalon emäntänä en todellakaan ole koskaan ollut saati kuvitellut olevani ja viihtyväni. Ihan olen cityihminen, viihdyn toki kesämökilläni, mutta vain kesäisin. Elämäntyöni tehnyt ihmisten ilmoilla en eläinten eikä minulla ole kokemusta määräilevistä puolisoista.
Sinulla ei ole kykyä analyyttisiin pohdintoihin kun noin pieleen menee ; )- p.pauke*
korpikirjailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla huono itsetunto kun "alamaisenani" itseäsi pidät.
Maataistalon emäntänä en todellakaan ole koskaan ollut saati kuvitellut olevani ja viihtyväni. Ihan olen cityihminen, viihdyn toki kesämökilläni, mutta vain kesäisin. Elämäntyöni tehnyt ihmisten ilmoilla en eläinten eikä minulla ole kokemusta määräilevistä puolisoista.
Sinulla ei ole kykyä analyyttisiin pohdintoihin kun noin pieleen menee ; )Tätähän täällä on. Jatkuvasti epäilään, kuka kukin on.
Joku jopa epäilee, että viesti poistetaan ja sitten tuodaan takaisin. p.pauke* kirjoitti:
Tätähän täällä on. Jatkuvasti epäilään, kuka kukin on.
Joku jopa epäilee, että viesti poistetaan ja sitten tuodaan takaisin.Se ei ollut epäily.
korpikirjailija kirjoitti:
Se ei ollut epäily.
Hmmmm..minä en ainakaan huomannut että ensin oli tullut vastaus joka sitten poistui ja tuli takaisin. Sen sain kuulla että jotain hidastelua on ollut liikkeellä.
Tiu Tau kirjoitti:
Elä kerro kelleen, korppis on emäntäriapu.
Tuohon en ota kantaa koska en omaa selvänäkijän kykyjä enkä ole ihan niin vainoharhainen, että kaikkeen uskon. :)
- Pirre*
Tämä piemys alkaa etoa, ja ikuinen vesisade, vaikka...miksipä se harmittelemallakaan muuttuu, tai etomisilla, josko se tästä vielä valkenee..
P.s. joskus viisaudenhampaita poistettaessa repeää leukaluutakin, niinkö Siullekin kävi? Tosin ei tarvihe tunnustaa mitään, kuhan kysyin :)Ei mulle niin käynyt vaan oli iso operaatio muuten suussa ja siksi tikkejä siellä sun täällä. Kai niitä tikkejä on reippaasti toistakymmentä.
- hammaspeikotar
Minäkin kävin aikoinaan nukutuksessa hammasremontissa.
Jotain otettiin pois, osa juurihoidettiin ja jotain paikattiin. Ainoa ihmetyksen aihe oli ettei ollut minkäänlaista jälkisärkyä missään vaiheessa. Yksityisellä kävin ja vaikka oli kallista niin eipä kaduta, niin huonoja kokemuksia oli siihen mennessä hammaslääkäreistä. Ei saaneet hampaita puutumaan ennen poistoa yms.
Tuota yökkäilyjuttua mulla ei ollut mutta et ole ainoa, tuttavani kertoi samantapaisesta ongelmasta. Hänelle riitti kun laittoi sen imurin suuhun niin reaktio tuli heti. Muistan kerran lukeneeni palstoilta että eipä hammaslääkärissä mitään, pikkasen pora surisee eikä tunnu missään. Hyvä juttu heille, mutta tilanne on eri ihmisillä erilainen. Minullakin on aika korkea kipukynnys mutta kun joudutaan vetämään hammas ilman puudutusta (vaikka naama on ihan vinossa puudutuspiikeistä) niin kyllä se luontoa koettelee. Hienoa että sulla meni kaikki hyvin!
Muihin aloituksen kysymyksiin en osaa vastata, koska olen tyhmä. :)Et sää mikään tyhmä ole ja mun muut kirjoitukset oli pikkasta ilkeilyä erästä toista kirjoittajaa kohtaan tai sanotaanko että matkin häntä, kun oli niin hyvä alotus.
No mulla särki enemmän ne ikenet missä oli ne tikit ja tietenkin toi poski mistä leikattiin kysta. Puoli poskea ne oli joutuneet avaamaan.
Mun ukolla on kanssa sellanen juttu ettei sitä poraaminen hetkauta mihinkään, ilman puudutusta kaikki hoidetaan. Yritti kerran ettei puudutettaisi edes silloin ku yks hammas vedettiin pois, no ne sellaseen ryhdy.
- demeter
Paranemista vain, nitta. Iso operaatio on sitten takanapäin. Arvelinkin, että se on jotenkin "vaiheessa", kun sua ei ole "näkynyt".
Kyllä muakin etoo tuo suuhun meneminen. Paniikki meinaa tulla, mutta yritän tehdä hengitysharjoituksia ja pitää itseni rentona..))
Hyvä tietää, että jos jotakin isompaa tulee, niin voi pyytää nukutusta. Mun sietokyvyn rajoilla on ollut se, kun tehtiin valu hammaskiskosta. Teräslusikka ja mönjä piti pitää suussa - en nyt tarkkaan muista miten pitkään, mutta liian pitkään...- demeter
P.s. "hammaskisko", piti sanomani purentakisko. Sellaista pidän yhä, paha tapa - elää hammasta purren..))
Kiitos. Kyllä mun suu on jo hyvässä kunnossa, noi ompeleet vaan häiritsee. Leikkauksen jälkeen vaan sain antibiootti ripulin ja sit pienen flunssan kun pää oli täys limaa, no kait mulla sitä limaa lilluu päässä muutenkin :), sit meni muutama päivä niin sainkin sit oikeen ripulin joka on nyt kestänyt kuus päivää. Tuntuu et kyse on jostain muusta viasta tuolla mahassa, mutta katotaan nyt.
Helppoa ei ollut tonne nukutukseen pääseminen. Siihen vaadittiin monta selitystä ja tutkimusta.
Kerran on mullekkin tehty toi lusikka tai se valumuotin otto ja oksennus meinas silloin multakin tulla. Saas nähä kuinka nyt käy kun se pitää tehä tekareitten takia uudestaan.
- lähes ilmaista...
Hammaslekurit ovat nyt minun läheisiä ystäviä, että näinkin.
- europihi
ei olisi varaa nukutuksessa tehtäviin hoitoihin joten pitää käydä vuosittain kitumassa, pääsee halvmmalla kun ennakoi
- kysta-kystä
Itseltäni poistettiin kysta nukutuksessa tehdyn hammashoidon yhteydessä.
Ei se nukutus aina ole pelkästä hoidettavan halusta kiinni.
Tekisivät hemmaslääkärin hoitotapahtumasta mahdollisimman ihmisystävällisen.
Inhottavin ajatus se makuuasento, alkaa pyörryttää pelkkä ajatus.
Kuinkahan yleisesti on käytetty ilokaasu, jota ainakin telkkarissa ollut julkku, ulkomaalainen, sai nuuskuttaa halunsa mukaan. - demeter
Tuota en ajatellutkaan (europihi). Pihi olen itsekin, mutta olen sairastanut niin vähän, että jos/kun sairautta tulee, meinaan kyllä pistää isolleen..))
Tosiaan, ei kai sitä nukutusta voi tuosta noin vain tilata (kysta-kysta)...
Joskus kolmekymppisenä myös minulta poistettiin kysta, ei nukutettu, mutta jotakin puuduttavaa ilmeisesti sain. Mieleen jäi vain kirurgin (?) intensiivinen työskentely, uupumatta, taotta, monta tuntia... No ei toi kovin kallista ollut. Omavastuu ja yhden yön oleminen niin pikkusen alle 130€. Hinta olis ollut ilman yhden yön oleskelua siellä niin jotain 90€.
Siinä olet oikeassa että ennakkohoitoa kannattaa tehdä ja käyttää, mutta aina kaikki ei mene niinkuin haluaa.kysta-kystä kirjoitti:
Itseltäni poistettiin kysta nukutuksessa tehdyn hammashoidon yhteydessä.
Ei se nukutus aina ole pelkästä hoidettavan halusta kiinni.
Tekisivät hemmaslääkärin hoitotapahtumasta mahdollisimman ihmisystävällisen.
Inhottavin ajatus se makuuasento, alkaa pyörryttää pelkkä ajatus.
Kuinkahan yleisesti on käytetty ilokaasu, jota ainakin telkkarissa ollut julkku, ulkomaalainen, sai nuuskuttaa halunsa mukaan.Heh..toi ilokaasu oliskin mukava kokeilla, mutta auttaako sekään kun ei diatsepamitkaan meikäläiselle. Kysta se multakin poistettiin ja oli kuulemma kanamunan kokonen. En vielä ole saanut epikriisiä (vai mikä lie) niin tiedä mitä kaikkea tuolla suussa loppujenlopuksi on tehty ja millä lääketieteellisellä näkemyksellä.
- kysta-kystä
Nittaminax kirjoitti:
Heh..toi ilokaasu oliskin mukava kokeilla, mutta auttaako sekään kun ei diatsepamitkaan meikäläiselle. Kysta se multakin poistettiin ja oli kuulemma kanamunan kokonen. En vielä ole saanut epikriisiä (vai mikä lie) niin tiedä mitä kaikkea tuolla suussa loppujenlopuksi on tehty ja millä lääketieteellisellä näkemyksellä.
Uskoisin auttavan. Muistan telkusta erään pitkätukkajulkun, joka hönki ilokseen kaasua, siltä näytti.
Demeterille, ihan hammaslääkäripelon takia menin nukutettavaksi, sattumalta löytynyt kysta auttoi saamaan osakorvausta Kelalta.
Se oli vielä sitä aikaa, ennen kuin isoisä öljylampun osti.
le.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2001/201101_c.html - ****sama****
kysta-kystä kirjoitti:
Uskoisin auttavan. Muistan telkusta erään pitkätukkajulkun, joka hönki ilokseen kaasua, siltä näytti.
Demeterille, ihan hammaslääkäripelon takia menin nukutettavaksi, sattumalta löytynyt kysta auttoi saamaan osakorvausta Kelalta.
le.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2001/201101_c.htmlhttp://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2001/201101_c.html
kysta-kystä kirjoitti:
le.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2001/201101_c.htmlAjattelin vain kun sain ilokaasua synnytyksessä ja siitä ainakaan silloin ollut mitään hyötyä.
- pelkuri
Nittaminax kirjoitti:
No ei toi kovin kallista ollut. Omavastuu ja yhden yön oleminen niin pikkusen alle 130€. Hinta olis ollut ilman yhden yön oleskelua siellä niin jotain 90€.
Siinä olet oikeassa että ennakkohoitoa kannattaa tehdä ja käyttää, mutta aina kaikki ei mene niinkuin haluaa.Kysyin hammaslääkäriltäni kerran hintaa, muistaakseni oli jotain alle tonnin 2 tuntia , neljä tuntia maksaisi noin 1500€ lisäksi kaikki hammastyöt klinikan veloitushinnaston mukaan. Jotain n. kymmenen prossaa muistaakseni olisi kela nukutuksesta maksanut.
Mistä sait hoidon tuohon hintaan, maksoiko yhteiskunta sen puolestasi? pelkuri kirjoitti:
Kysyin hammaslääkäriltäni kerran hintaa, muistaakseni oli jotain alle tonnin 2 tuntia , neljä tuntia maksaisi noin 1500€ lisäksi kaikki hammastyöt klinikan veloitushinnaston mukaan. Jotain n. kymmenen prossaa muistaakseni olisi kela nukutuksesta maksanut.
Mistä sait hoidon tuohon hintaan, maksoiko yhteiskunta sen puolestasi?Miten niin yhteiskunta, no tietenkin maksoi, koska leikattiin julkisessa sairaalassa Helsingin kirurgisessa sairaalassa. Sama hinta se siellä on tuloista riippumatta.
Mikäs tässä elämässä etoisi?
Mutta yksi asia sai minut kyllä etoamaan.
Reilut 20V. sitten sain kurkkuuni Ajoksen joka teki nielemisen mahdottomaksi ja laittoi henkäilyn vinkumaan, kuin keuhkoahtauma-tautisilla.
Ei ku sairaalaan, ja Lappeenrantaan, vuokramökki oli Savitaipaleella.
Lääkäri laittoi Skalpellin Heftalla kiinni sormeensa ja sanoi: Sanokaa aa, ja alkoi osoittamaan minua sillä sormella. Kun terä kosketti nielunipohjia aloin kakoa, sain käännettyä pääni ja lääkäri vedettyä veisen pois, minä yrjösin lattialle.
Toisella ja kolmannella kerralla en enää yrjönnyt.
Mutta sain kämmenselkääni tipan jonka piikissä oli ventiili.
Lääkäri käänsi venttiiliä, ja yht äkkiä huomasin Hoitajattaren pitelevän päätäni, kun minä kaoin kurkustani ulos keltaista mätää metalliseen maljaan.
Viikon biootit purkissa ja suu-suihke, jonka tarkoitus ei ollut mitenkään raikastaa ja takaisin mökille. Illalla pystyin jo nielemään, oiskohan ollut jotain velliä, ja seuraavana päivänä jo makkaraa miehekkäästi.
Mökillä oli talon kissoja, jotka oksentelivat kaikenlaista karvaista, vaikka ne sai laituri-
ahvenia.
Toisen kerran menetin hetken elämästäni, kun löivät pumppuni uuteen rytmiin.
Rytmin muutos ei johtunut naisesta, vaan ylettömästä lihavuudestani.
Uskon että tekoniveliä en enää tule tarvitsemaan, koska olen niin komeaksi laihtunut.
Ja tarina on tosi, kissoja myöten.
Vieläks moneen terveys- tai kuntotarinaan tarvii kommentoida?
Ilmoittautukaa heti, kaikki etovan-lihavat lylleröijäni.
Myöskin sieväksi laihtuvat...nevat... vaihtoehdot.
H.Kukaan ei ole pyytänyt sinua vastaamaan taikka edes lukemaan yhtäkään avausta.
vapaaehtoisesti niihin asiasi kerrot.
Olisit sanonut suoraan että sulla oli mätäpaise kurkussa ja siksi oksentelit , niin oksentaisin minäkin. Oksensin tänäkin vuonna kun ikenet oli paiseita täynnä, mikä lie tupehus iski ja siitä tämä kaikki läksi, siis tämä leikkausjupakka.
Kissat oksentaa vaikka syöttäisit niille mitä koska niiden kuuluukin niin tehdä.Nittaminax kirjoitti:
Kukaan ei ole pyytänyt sinua vastaamaan taikka edes lukemaan yhtäkään avausta.
vapaaehtoisesti niihin asiasi kerrot.
Olisit sanonut suoraan että sulla oli mätäpaise kurkussa ja siksi oksentelit , niin oksentaisin minäkin. Oksensin tänäkin vuonna kun ikenet oli paiseita täynnä, mikä lie tupehus iski ja siitä tämä kaikki läksi, siis tämä leikkausjupakka.
Kissat oksentaa vaikka syöttäisit niille mitä koska niiden kuuluukin niin tehdä."Nittaminax"
Taisinpa aloittaa kommentoimalla etoamista.
Monet muutkin näyttivät ottavan siihen kantaa omilla tavoillaan.
Mistä sinä, karvaturrini, sait päähäsi että olisin ainutlaatuinen, vaikka sit olisinkin.
Kaikenlaista kissaa kun täällä on.
En minä kohdistanut loistavaa sairas-kertomustani sinuun.
Kommentoin vain sairas-aloitustasi.
Kulta
H.hunksz kirjoitti:
"Nittaminax"
Taisinpa aloittaa kommentoimalla etoamista.
Monet muutkin näyttivät ottavan siihen kantaa omilla tavoillaan.
Mistä sinä, karvaturrini, sait päähäsi että olisin ainutlaatuinen, vaikka sit olisinkin.
Kaikenlaista kissaa kun täällä on.
En minä kohdistanut loistavaa sairas-kertomustani sinuun.
Kommentoin vain sairas-aloitustasi.
Kulta
H."Vieläks moneen terveys- tai kuntotarinaan tarvii kommentoida?"
Näin vastasit ja minä vastasin takaisin.
Enkä mielestäni edellisessä vastauksessani ole väittänyt että olisit kohdistanut vastauksesi minuun. Tietääkseni mun ymmärrys jotenkuten vielä pelaa.
Jokainen ihminen on ainutlaatuinen koska kloonaus on kielletty ja toivottavasti sun laisia tai minunkaan laisia ei koskaan tule toista.
Edelleenkään en ole sun kultasi ja turha lirkutella. Lirkuttele ancelille ja kelle nyt haluat, mutta älä mulle, en kuulu sun haaremiisi.
Juu ja kiitos siitä että vastailet nykyjään mulle niin että tämäkin lima-aivo ymmärtää jotain textistäsi.Nittaminax kirjoitti:
"Vieläks moneen terveys- tai kuntotarinaan tarvii kommentoida?"
Näin vastasit ja minä vastasin takaisin.
Enkä mielestäni edellisessä vastauksessani ole väittänyt että olisit kohdistanut vastauksesi minuun. Tietääkseni mun ymmärrys jotenkuten vielä pelaa.
Jokainen ihminen on ainutlaatuinen koska kloonaus on kielletty ja toivottavasti sun laisia tai minunkaan laisia ei koskaan tule toista.
Edelleenkään en ole sun kultasi ja turha lirkutella. Lirkuttele ancelille ja kelle nyt haluat, mutta älä mulle, en kuulu sun haaremiisi.
Juu ja kiitos siitä että vastailet nykyjään mulle niin että tämäkin lima-aivo ymmärtää jotain textistäsi."Nittaminax"
"vieläks sulle, kullanmurunen..."
Minähän en niin kirjoittanut, mutta ymmärrän kyllä että joku läyskä saa siitä läheisyyden tunteen, kunhan hetken ajattelee.
Varsinkin hellempi tyttönen.
Mitä sinuun tulee, niin olet minulle ainut nimimerkki.
Sinullekin tunteeni suon. jne. Mutta en lörpöttele koskaan, mitkä muut nimimerkit mínua vaivaavat.
H.hunksz kirjoitti:
"Nittaminax"
"vieläks sulle, kullanmurunen..."
Minähän en niin kirjoittanut, mutta ymmärrän kyllä että joku läyskä saa siitä läheisyyden tunteen, kunhan hetken ajattelee.
Varsinkin hellempi tyttönen.
Mitä sinuun tulee, niin olet minulle ainut nimimerkki.
Sinullekin tunteeni suon. jne. Mutta en lörpöttele koskaan, mitkä muut nimimerkit mínua vaivaavat.
H.Just ku pääsin sanomasta, niin sä alotat sen ihme lässytyksen. Unohda koko juttu, mä en yksinkertaisesti jaksa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313507- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111321- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875