Iltasanomissa oli mainio, koko aukeaman kokoinen juttu Finnhits- kiertueesta. Lainaan jutusta tähän pienene pätkän:
"Vaikka laulajat ovat entuudestaan hyviä ystäviä, silti yhteinen kiertue vähän pelottaa: koliseeko taiteilijapersoonien egot yhteen ?
Tuskinpa siltä täysin vältytään, arvelee kiertuetta luotsaava Lasse Norres.
- On siellä nytkin oltu aika tarkkoja siitä, kuka laulaa minkäkin osuuden ja kuka menee lavalle ensimmäisenä, Norres nauraa.
-Mutta kyllä he pystyvät keskustelemaan, valtakunnansovittelijaa ei ole tarvittu.
Viisikosta Frederik paljastaa, että jonkinmoisia räjähdyksiä on jo koettu. Myös Virve vahvistaa asian.
- Tosin se on Reetu itse, joka niitä kilareita saa, Rosti nauraa.
Vahvoista ja varmoista mielipiteistä huolimatta koko artistijoukko on Rostin mukaan innoiossaan kiertueesta " kuin pikkulapset".
Huumori kukkii ja juttu lentää.
Kaikkein kovin jutun kertoja on - hieman yllättäen- Tapani Kansa.
-Olen nauranut kippurassa, Tapsalta löytyy parhaat muistelot ja läpät. Hän muistaa hirveästi anekdootteja.
Sen verran hauskaa on ollut ,että nyt Rosti haaveilee ottavansa kiertueelta kuvia ja kirjaavansa porukan jutut ylös. Ehkä ihan kirjaan asti.
-Tekisi kyllä mieli. Siitä tulisi loistava !
Iltasanomissa juttua Finnhits-kiertueesta
meitsis
1
235
Vastaukset
- MAALAINEN
no ensinnäkin mun mielestä siinä on niin tylsä kokoonpano. omalla reviirillään laulaa osaa yksinään mutta niin sekava seurakunta yhdessä että ei kiinnosta mennä niitä kahteleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263238
- 721580
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801129Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45941
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888- 61882
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775