Mistä salaoja-kaivuu-urakoitsija pk-seudulla

TumpeloNainen

Mistä kaivuu-urakoitsija pks ?
Rinnetalon seinästä on alkanut viime aikoina tippua rappaukset nopeasti ja kupruilla. Todennäköisesti kosteutta. Pitäisi varmaan aukaista ulkoa koko seinä kohdalta alas saakka ja tarkastaa salaojat.

Tietäiskö kukaan pääkaupunkiseudun urakoitsijoita tähän työhön? Mitä se tulisi suurinpiirtein maksamaan? Olen aivan toivottoman tietämätön asiasta. Olisin tosi kiitollinen neuvoista ja vihjeistä asian suhteen.

TumpeloNainen
Kirjoittanut: TumpeloNainen

5

2052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asche

Tässä ainakin yksi paikka josta voit hakea koneurakoitsijoita. Suomen Maarakentajien Keskusliiton www-sivut: http://www.sml.fi/index.php

• san.yrittäjä

myös jonkun tekemään sen putkituksen ja muun rakennustyön. Pelkkä kaivinkone ei riitä.

• alan yrittäjä

tai teetätä tuntitöinä.hinnoissa on hirveesti eroja niin myös yrittäjissä, pyydä suosituksia jne.....

• TumpeloNainen

Niinpä minä ryhdyin kyselemään hintoja. Hintahaarukka oli 4000 - 20 000 euroa !!!
      Tuo jälkimmäinen juttu kyllä jo osoitti, että eivät taida tietää asiasta mitään, kun kaksi kuukuatta sanoivat vielä hommaa tekevänsä.

No, sain tarpeekseni katteiden kerääjistä. Otin lapion käteen ja ryhdyin kaivamaan itse. On hommaa, täytyy myöntää, muistotkin tuppaavat mieleen kun silloin kauan sitten itse rakensimme ...

• Tekevä nainen

nyt menet iltalenkillä rohkeasti vaan juttelemaan lähistöllä (aina jossain rakennetaan) olevan kaivinkonekuljettajan kanssa ja kysyt onko sillä aikaa ja halua tehdä pihassasi tuo operaatio ja jos, niin mikä olisi hinta. Näin voit saada edullisestikin ja ennenkaikkea nopeasti homman hoidettua. Ei tarvii maksaa koneen siirtoja tms. ollenkaan. Eikun kävelylle nyt illalla ja vkonloppuna ja silmät auki kyttäämään, missä milloinkin olisi urakka käynnissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      22
      1801
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      348
      1528
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      211
      1133
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      144
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe