Olen 14-vuotias tyttö ja haluaisin koiran ensivuodeksi joten olisin silloin jo 15 vuotta. Oon omasta mielestä vastuuntuntoinen ja muutenkaan en oo sellane kylällä kavereiden kanssa ryyppäävä teini. Saako alaikäinen oman koiran vai olenko liian nuori vielä hankkimaan omaa koiraa ?
Alaikäiselle oma koira?
alaikäinen!
1
76
Vastaukset
- Kyllä voit
hankkia oman koiran, mutta vanhempiesi on syytä olla tietoinen asiasta. Heillä nimittäin on veto-oikeus ja siitä ei sitten voi valittaa.
Eli neuvottelut vanhusten kanssa päälle ja hyvissä ajoin alat pehmittämään heitä, niin teknisiä ongelmia ei ole. Pehmityksessä kannattaa pitää realiteetit pelissä eikä alkaa esittämään ekakoiraksi dogo argentinoa tai filabrasileiroa. Kun ehdotat kultsia tai siitä pienempää, niin mahdollisuutesi luvan heltiämiseen kasvaa exponentiaalisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145