Kenelläkään kyseisestä hotellista matkakokemuksia? Sijaitsee siis Palma Novassa niinkuin tuossa otsikossa lukeekin.
Itse olen menossa sinne ensivuoden puolella ja vaikuttaa ainakin tosi kivan oloiselta paikalta. Palma Novassa näyttäisi olla ihan kunnon kauppojakin, että ei ole pelkästään mitään pikkukojuja?
Eli kaikki ihmiset jotka ovat edes käyneet kyseisessä kaupungissa niin tuokaa mielipiteenne esille! Vielä parempi jos olette tuossa hotellissakin olleet. :--)
Viva Palmanova, Palma Nova
4
191
Vastaukset
- Vallu2
Ilmeisesti kukaan ei jaksa enään sinulle vastata kun kyseisestä hotellista ja Palma novasta täällä satoja kysymyksiä ja vastauksia.Kelaa aikaisempia kysymyksiä ja vastauksia.
- sjdaksdjakjdaöd
olen ollut ko hotellissa, on oikein hyvä ( oli kaksio silloin meillä). siisti, hyvä palvelu, kiva allasalue, hyvä ruoka. bussilla pääsee kätevästi palmaan.
palmanovassa ei ole kovin suuria kauppoja/valikoimia- mutta kyllä sielläkin shoppailla toki voi ja aikansa saa ihan hyvin kulumaan.
kivat rannat, hyvät kävelytiet jne.
oiva lomavalinta ja viva palmanova on hyvällä paikalla kaikinpuolin.
onko jotain erityostä mitä haluat vielä tietää? - lylysuntuubi.com
ruoka liiankin hyvää....suomityttö respassa
paljon liikunta-aktiviteetejä tarjolla hotellin puolesta tenniskentällä-
magaluffin puolella hilemestat jos niitä kaipaa lisäksi
katmandu-talo käymisen arvoinenpaikka
perhe hotel
lisää juttua www.paikkaauringossa.fi
lomalyly/ 7127 - Nonononon
Altaalla armoton ryysis ja aurinkotuolit varataan aina aamu kuudelta ja sitten lähdetään palmaan shoppailemaan. Kaksi kertaa oltu ja koskaa ei enää uudelleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882