Hurghadan Hotellihinnat paikanpäällä varattuna?

Egyptfan

Eli siis onko kukaan tehnyt ns. reppureissumatkaa Hurghadaan? Eli ostanut pelkät lennot ja etsinyt hotellin vasta paikanpäältä. Kiinnostais tietää onkohan hinnat halvemmat vai jopa tuplasti kalliimmat kuin etukäteen ostettuna?

7

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiM49

25 €/vrk All inclusive, ei mun mielestä kovin paha, tosin varattiin vaan pariksi yöksi, pidemmäksi aikaa olis ollut halvempi

• Reissumies.

Sesonkiaikana ei oikein onnistu - kaikki täynnä. Sesonhgin ulkopuolella ei mitään ongelmia. Jos ensimmäinen täynnä, toisesta löytyy tilaa.

• fdjkslö

Tässä on hintaesimerkkejä Hurgadasta:

Normaalihintainen hostellitasoínen "hotelli", 15€/yö. (maaliskuussa)
      Alennushintaan 3 tähden hotelli, 30 €/yö. (helmikuussa)
      Alennushintaan Hiltonissa Makadissa, 40 €/yö puolihoito (maaliskuussa)

Lisäksi olen ollut Marsa Alamissa 5 tähden hotellissa n. 50€/yö täysihoidolla.

Näissä kalliimmissa hotelleissa eli HIltonissa ja Marsa Alamin Crown Plazassa alennukset oli jotain 70% tasoa.

Mutta alennuksia täytyy pyytää, niitä ei automaattisesti anneta. He kysyvät vielä johtajalta erikseen, että voiko antaa alennusta. Mutta tähän mennessä ollaan aina saatu.

• Matkailu avar

Olen ainoastaan kerran mennyt lomalennolla.Tykkään itse suunnitella matkani ja valita hotellin niin ei tule pettymisiä.Jos varaan hotellin vaikka 3 viikoksi en maksa kun viikon kerrallaan,jos kaikki ei toimi voin pyytää alennusta tai vaihtaa hotellia.

Viimme kerralla yläkertan ei tullut vettä,sanoivat nyt on vesikatko paskat valehtelivat paineet eivät riittäneet nostamaan vettä yläkerroksiin että näin.3 kertaa huoneen vaihto sitten kaikki lähti pelittämään.Emme ole auringon palvojia, mielummin matkustelemme eri kohteisiin Luxoriin..ym Näin meillä.

• reiska299

typerys miten voi varata hotellin 3viikoksi ja maksaa 1vkon kerrallaan ??

• reijo 265

Vittu sä oot tyhmä, EMME OLE AURINGON PALVOVIA MATKUSTELEMME LUXORIIN, niin joo eihän LUXORISSA PAISTAKKAAN AURINKO VAAN AINA TULEE VETTÄ :D

• mikko300*

reppureissu matkaa, tiedätkö sä typerys mikä on edes reppureissu matka ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3498
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2206
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1231
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1083
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1041
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1020
    10. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    Aihe