Hurghadan Hotellihinnat paikanpäällä varattuna?

Egyptfan

Eli siis onko kukaan tehnyt ns. reppureissumatkaa Hurghadaan? Eli ostanut pelkät lennot ja etsinyt hotellin vasta paikanpäältä. Kiinnostais tietää onkohan hinnat halvemmat vai jopa tuplasti kalliimmat kuin etukäteen ostettuna?

7

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiM49

      25 €/vrk All inclusive, ei mun mielestä kovin paha, tosin varattiin vaan pariksi yöksi, pidemmäksi aikaa olis ollut halvempi

    • Reissumies.

      Sesonkiaikana ei oikein onnistu - kaikki täynnä. Sesonhgin ulkopuolella ei mitään ongelmia. Jos ensimmäinen täynnä, toisesta löytyy tilaa.

    • fdjkslö

      Tässä on hintaesimerkkejä Hurgadasta:

      Normaalihintainen hostellitasoínen "hotelli", 15€/yö. (maaliskuussa)
      Alennushintaan 3 tähden hotelli, 30 €/yö. (helmikuussa)
      Alennushintaan Hiltonissa Makadissa, 40 €/yö puolihoito (maaliskuussa)

      Lisäksi olen ollut Marsa Alamissa 5 tähden hotellissa n. 50€/yö täysihoidolla.

      Näissä kalliimmissa hotelleissa eli HIltonissa ja Marsa Alamin Crown Plazassa alennukset oli jotain 70% tasoa.

      Mutta alennuksia täytyy pyytää, niitä ei automaattisesti anneta. He kysyvät vielä johtajalta erikseen, että voiko antaa alennusta. Mutta tähän mennessä ollaan aina saatu.

    • Matkailu avar

      Olen ainoastaan kerran mennyt lomalennolla.Tykkään itse suunnitella matkani ja valita hotellin niin ei tule pettymisiä.Jos varaan hotellin vaikka 3 viikoksi en maksa kun viikon kerrallaan,jos kaikki ei toimi voin pyytää alennusta tai vaihtaa hotellia.

      Viimme kerralla yläkertan ei tullut vettä,sanoivat nyt on vesikatko paskat valehtelivat paineet eivät riittäneet nostamaan vettä yläkerroksiin että näin.3 kertaa huoneen vaihto sitten kaikki lähti pelittämään.Emme ole auringon palvojia, mielummin matkustelemme eri kohteisiin Luxoriin..ym Näin meillä.

      • reiska299

        typerys miten voi varata hotellin 3viikoksi ja maksaa 1vkon kerrallaan ??


      • reijo 265

        Vittu sä oot tyhmä, EMME OLE AURINGON PALVOVIA MATKUSTELEMME LUXORIIN, niin joo eihän LUXORISSA PAISTAKKAAN AURINKO VAAN AINA TULEE VETTÄ :D


    • mikko300*

      reppureissu matkaa, tiedätkö sä typerys mikä on edes reppureissu matka ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe