Onko Xbox Kinect pelit yhtä hyviä kun Wiin vastaavat?

Onko joku verranut?

Onko kukaan vertaillut Wiin ja Xboxin "liiketunnistus" peljeä keskenään? Toimiiko tuo Xboxin Kinect yhtä hyvin tai huonommin kuin Wiin liiketunnistus?

6

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+2=?

Xboxille ja Wiille ei ole sellaisia pelejä joita voisi verrata keskenään, mutta yleisesti

Kinect:
      Ei tarvitse ohjaimia
      -Ottaa helposti häiriötä taustalla tapahtuvasta liikkeestä

Wii:
      Ohjain sopii käteen
      Liikkeentunnistus erittäin tarkka riittävän eitäisyyden päästä

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Helppo vastaus eivät ole ne on valovuosia jäljessä tässä asiassa wiitä ku sil on kokemusta jo vuodesta 2006. Olen pelannut kinectillä se ei ollut hauskaa ja kaikki oli niin epätarkkaa että se melkeen kyseenalaistaa koko kopio kapistuksen.

• 1+1

Odotas vaan kun pelaat ps3 versiolla liikkeentunnistuksesta

• TERB

TÄMÄ ON VASTAUS :

WII KEKSI OHJAINTUNNISTUS PELIT

XBOX JA PS3 KOPIO
      NE ON PERSEESTÄ VAIKKA KUINKA KEHUTTAISIIN VERRATTUNA WIIHIN

ILMAISEKSI OTTAISIN PS3 MOWEN MUTTA EN MAKSA
      SAMA KINECTISSÄ MUTTA MYSIN POIS KUN EN OMISTA XBOX 360

NIIN
      VASTALAUSEITA!!!!!!!!!!!!!1

• MasterOfMantisRapture

Eipä saa 360selle the legend of zeldoja tai metroid kolmosta joten wii on paljon parempi.

• Tätä mieltä

Pelit on tosiaan melkosen erilaisia. Itse pidän ehkä enemmän kinectin peleistä kun wiin. Omassa käytössä kinect tuntuu tarkemmalta. Ehkä kovin pienten lasten adhd kohtauksissa wii voi olla tarkempi sitten. Kinectissä ole niitä ohjaimia lyhyen johtonsa kanssa käsissä heilumassa. Wiillä kyllä myös hyviä pelejä. Molemmat on mulla tasaisesti käytössä. Kinectin huonoihin puoliin laskisin ehkä vain sen, että se vaatii huoneesta paljon lattiatilaa.

Ps3 movesta ei mitään tietoa. Ei ole vielä löytynyt sille niin mielenkiintoista peliä, että olisi pitänyt moinen juttu hankkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5420
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      2727
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2531
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1894
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      233
      1593
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1201
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1123
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1105
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90