Kerostalokasvihuoneiis viljely säästää niin paljon kuluja etti tukia enää tarvita, eikä 500€ neliöhinta,tai 5 miljoonan hehtaarihinta ole mitään säästöjen rinnalla.
Vaikka suomalaista maito kuuluu EU:n parhaimistoon, on JoVainin puolueetomien tutkimusten mukaan huonoa koska sen osoittaa kiistattomasti Salaneuvos juuston valmistaminen virossa.
Vehnän huonompi tuottajahinta suomessa on osoitus huonosta laadusta.
Maidon korkeampi hinta on taas osoitus viljelijän ahneudesta.
Maatalous tuet pitäisi lopettaa koska muutama maanviljelijä myi mustaan pörssiin tuotteitaan seitsämänkymmentä vuotta siitte, tämä myös osoittaa kaikki nykyisetkin viljelijät rikolliseiksi.
Myel eläke pitäisi muuttaa täysin omakustanteiseksi mutta ei muut yhteiskunnan palvelut.
Maalle ei enää tarvitsisi rakentaa teitä eikä tietoliikenne ja viestintäyhteyksiä jos ei asukkaan niitä täysin itse kustanna. Maalaisten yksityistiemaksuja pitää korottaa, verovaroista tietenkin kustannetaan kaupunkin ja kirkonkylien katujen hoito ja kunnostus.
"Jopan" kompetenssi- ja kvalitetti häikäisee..
31
115
Vastaukset 31
- ,,,,,,,,,,,,,,,
ostin mustat lasit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- ---
---
- ---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ---
--- kirjoitti:
---
---
- ----
--- kirjoitti:
---
---
- ------------------
------------
- ------------------
---------------
- --------------------
--------------------
- ---
---
- -----------
---------------
- jiikoor
pitäiskö valtion ja kuntien palkansaajien maksaa myös eläkkeensä itse (700 000 henkilöä ) ???
1918 punaiset aloittivat kapinan Suomessa , pitäisikö tämän puolestaan osoittaa että demuskat ovat rikollisia ja tappajia ???
vois tulla kaupunkilaisten kesämökeill käynnit todella kalliiksi , samoin kaupunkimetsänomistajien (70 % metsistä ) jos yksityistiemaksuja aletaan korottaa heh heh
vehnän huonompi tuottajahinta on osoitus kaupan keskittymisestä suomessa, sitä paitsi minulta on mennyt yli 14 % valkuaista omaavaa vehnää Eu:n alueelle todella mukavaan hintaan vaikka rahdit on vähennetty. - ---
---
- ---
---
- ---
--•
- ---
---
- ---
---
- ---
---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107720
- 39675
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.17623Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32619Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489