Apuaaa !

tämmönetyttö

Eli oon 15v. tyttö. Täst tulee ny vähä sekavaa tekstii mut koittakaa auttaa ! Eli mua ei varsinaisesti kiusata koulussa mut meijän koulus on muutamia lissuja ja suosittuja tyttöjä ja ne puhuu must kaikkee...Siis aina välillä kattoo mua ja mun kavereita (oon yleensä 3-4 tytön kans välkillä) ja puhuu jotai keskenää. En muuten varmaa ees kiinnittäis huomioo koska ne ei yleensä tee sitä niin et näkisin mut viime vuonna kuulin yhelt mun kaverilt et ne oli jotai paskaa puhunu musta ja siitä asti oon ollu sillee et on tosi inhottava ja kiusalline olo ku ne on samassa porukassa...siis ku osa mun kavereista on niiden kaveri... Ja sit oon kans samois porukois yhen miian (nimimuutettu) kans mut en oo varma onks sekään oikeest mun kaveri vai puhuuks seki must jotai.... Tää on ihan hirveetä ku nykyään tuntuu et kaikki vaa tuijottaa mua ja puhuu kaikkee musta !! En voi olla oma itteni ku ne on mun lähellä ku pelkään et ne kiinnittäää huomioo muhun ja alkaa taas naureskella mulle kavereittensa kans. Ja mul menee aamuisin tosi kauan laittautumiseen koska koitan edes näyttää hyvältä jotta mussa olis edes jotain hyvää ! Tää oikeest masentaa ja mietin tätä joka päivä ja jännitän aina seuraavaa koulupäivää... Ja jos vaikka vaihdan profiilikuvan faceen ja joku niist suosituist tykkää tai kommentoi siihen jotai nättiii tai jotai ni aattelen et se on vaa jotai sarkasmii ja ne vaa nauraa sil kuval ! AHDISTAA ! Ja haluisin näyttää niil et oon mukava ja hauska mut en voi koska en voi olla oma itteni niiden seuras...Enkä ees tiiä miks ne on mulle semmosii koska en oo tehny niille mitään !! Auttakaa! Olisin tosi kiitollinen :)))))

6

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi tämmöinetyttö,

      harmillista, että susta on puhuttu pahaa selän takana. Muistathan, että vaikka ihmiset puhuisivat mitä pahaa niin se ei vaikuta siihen, mitä sinä todella olet. Älä anna ihmisten määritellä sinua ulkoapäin. Onko sillä lopulta niin väliä, mitä muut sinusta ajattelevat? Tärkeintä on, mitä itse itsestään ajattelee. Ja siihen voit vaikuttaa. Itsensä hyväksyminen on kaikille vaikeaa, mutta tärkeää.

      Olet ainutlaatuinen: koskaan ei ole ollut, eikä tule olemaan sellaista ihmistä kuin sinä. Sinussa on taatusti paljon hyvää, ehkä et ole huomannut sitä vielä. Itseensä tutustuminen on kannattavaa, jos rehellisesti myöntää viehättävät puolensa. Huomion voi myös kiinnittää hyviin puoliinsa, niin ettei jää kiinni mahdollisiin huonoihin.

      On upeaa, että sinulla on kavereita, jotka arvostavat sinua. Ja voit viettää aikaa heidän kanssaan. Häiritsevistä asioista kannattaa puhua. Yksin kannettuina ja mietittyinä asiat moninkertaistuvat. Joskus pään sisällä asiat näyttävät pahemmilta kuin mitä ne todellisuudessa ovat. Lähelläsi on varmasti aikuisia, joille asiasta voisi puhua: koulukuraattori, terkkari, äiti, isä, sukulainen, ope... Joskus asian voisi ottaa puheeksi myös niiden kanssa, jotka puhuu selän takana. Asioilla on tapana järjestyä kun niistä puhuu.

      Toisinaan asiat helpottuvat, kun niihin ottaa välimatkaa (ajatuksenkin tasolla). Helpottavaa on myös humoristinen/leikkimielinen suhtautumistapa eri tilanteisiin ja itseensäkin. Jos joillain ei ole parempaa tekemistä/puhuttavaa kuin selän takana toisten mustamaalaaminen niin on se kyllä meidän mielestä köyhää elämää.

      Tsemppiä ja iloista mieltä toivoen
      NettiSaapas

    • tekis mieli itse

      Puukota se kiusaaja ja se selän takana puhuja kuoliaaksi niin sua ei enään kiusata. pahimmassa tapauksessa joudut lastenkotiin ja soskun valvottavaksi mut parempi sekin kuin jatkuva kiusaaminen.

    • tämmönetyttö

      Kiitti noist oli apuu:)) Tai siis oikeestaa tost ekast kommentist mut silti..:D

      • kiusaajat haisee

        Ne haluaakin, että sinulla on EPÄVARMA olo itsestäsi. Vaikutat fiksulta ja herkältä.
        Sinussa on jotain, mitä kadehtia.Minuakin kytätään ja naureskellaan mutta ajatuksissani työnnän ne persereikääni haisemaan ;)

        Nouse äkkiä TILANTEEN YLÄPUOLELLE.

        Jaksamista!


    • tämmönetyttö

      Kiitos sunkin kommentistas "kiusaajat haisee" :D :) Ja oon muute ny päättäny et en välitä niistä enää hiukkaakaan ja jos ne joskus mua jossai välkällä kattoo ni hymyilen vaan ilosesti takas !:D Ja onha mul sentää jonku verran ihan oikeita hyviä kavereita:))

    • olenhetero

      Tieksää katoppa nää Nää ainaki piristi mua Kaikki noi siis :)
      http://yle.fi/avointarina/
      Mua on siis kiusattu 1, luokalta asti ja noi on auttanu ainaki tosi kovasti oon ruvennu ymmärtää ym. toi Avoimesta tarinasta Olikoss se toi "Katseita" niin tulee iha sut mielee :) KATO OIKEESTI SE :)
      Onnee elämälle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      313
      3638
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2095
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1319
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1197
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe