Kirpputoreja Janakkalassa?

Taru Anneli

Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Janakkalaan loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Janakkalassa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?

9

322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puuhamaa444

Tervakoskella hyvä ja siisti. Tervapääsky-ravintelin vieressä, osoitetta en muista.

• Piipun juurelta

Älkää tulko Tervakoskelle, täällä teitä ei kaivata!!

• Näin on

No kun viitsii ajaa 15 kilsaa Hämeenlinnaan niin siellä ei muuta olekkaan, kuin kirppareita. On suurkirppistä, Hermans second handia ym.- ym.
      Ei Janakkalaan moista kannata laittaa. Tääll oli joskus useampikin, mutta kikki ne jotka ei perustu hyväntekeväisyyteen, on kuukahtaneet vuosien aikana.
      Hämeenlinnassa menee tavara paremmin.

Janakkala tarvitsee kunnon teollisuusyrityksiä, ei mitään kirppiksiä tai nyrkkipajoja.

• Mitä ihmettä

sinä räksytät? Ei mikään estä sinua perustamasta Janakkalaan vaikka kuinka suurta teollisuusyritystä. Toimeksi vaan, äläkä täällä marise.

Se Tervakosken erittäin tilava, siisti ja hyvä kirppis on nimeltään Fiksun valinta. Siellä on useita kymmenia pöytiä, sijainti keskeinen ja siellä käy paljon ihmisiä. Itskin käyn noin kerran viikossa ja olen ostanut vuosien mittaan useita tarve-esineitä.

• Museointendentuuri

Haistakaa kikkeli, wanhojen romujen perverssit

• Vai

on sulla sekin romuna.

• jorma7

Tämä sama Taru Anneli on myös menossa Sodankylään loppuvuodesta,taitaa olla hieman sekaisin,taikka kirpparivaras.

• kiiretaitaatulla

Taru Annelilla on kiireinen loppuvuosi.. Kun nimellä suomi24:ssa tekee haun niin huomaa että Taru Anneli on kiertämässä aika monta kuntaa ja kirpparia loppuvuodesta.

• aulikki69

eihän täällä ole enään edes kirppuja, rotatkin pakenee pois täältä kun ei ole mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe