Elikkä itellä on tollanen apollo orion rx 50, suht uus siis 2012 vuosmallia ja on mun eka mopo. Joo tiedän " kiinan rauta " ja eihän toi kummonen ookkaan. Menee sen 50km/h max ja ois kiva saada vähän lisää nopeutta. Elikkä neuvoja miten viritetään/ mitä osia kannattais ostaa siihen jos haluaa lisää puhtia ? Laittakaa vaikka linkkiä mitä osia kannattais hankkia?
Apollo orion rx 50 2012! viritys !!!
8
507
Vastaukset
- tietäjä
ensimäiseksi ainakin välitys muutos pistät jonkun 16 piikisen jo kulkeepi paremmin
- entinen virittäjä
holset hx40 super imupuolelle, intercooleri siihen rosteriputkilla kaveriksi ja bossin kuusmukinnen rivipumppu aantamaan ainetta
keulii ja kulkee ainakin 100. - JOOO
Mulla olis tollanen orion a29b50m on jo rajottamaton cdiboksi mitä vielä lisää pitäis tehä että sais kulkee joku 60km/h
- Bensalekkari
oisko kellää myyä tyhjennettyy orionRX50 putkee ?
- tiedän jtn
Ota kaasarista rajotin pois ja vaiha suuttimet isompiin ja käännä seos ruuvia lisää auki
- et muuten tiedä
kaasarista rajotin pois ja avaa seosruuvia? :DDD päivän naurut! 1. se on kuristus joka rajoittaa kaasuvaijerin liikettä, ei rajoitin 2. mitä helvettiä suuttimen vaihto vaikuttaa vakiomopoon? ei mitään. 3. joo senkun laihennat seosta ja paskot koneen, joka ei btw ole näissä muutenkaan kovin kestävä. Tiivistettynä: paskoja neuvoja jonnelta joka ei ole edes nähnyt kyseistä vehjettä ''livenä''
- kiinanrauta
vaihtaisin ite vaan välityksiä ja iskisin teharin kiinni
- Tosissas
Tehari nelitahtiin 😂😂😂 ootko tosissas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391