TTVK vaatii vaitioloa

paska ttvk

http://suomenkuvalehti.fi/blogit/tahan-on-tultu/vaikene-sopimusasioista

TTVK vaatii pikkutytön isältä vaitioloa ja hiljaista maksamista rikoksesta. Tarinan koko opetus: ÄLKÄÄ KOSKAAN IKINÄ laittako nimeänne minkäänlaiseen vaitiolosopimukseen. Aina on oikeus puhua lehdistölle avoimesti kuten pikkutytön isä teki kieltäydyttyään sopuratkaisusta ja vaitiolosopimuksesta.

Itse olen lähtenyt monta kertaa kävelemään työsopimuksen allekirjoittamistilanteesta siinä vaiheessa kun on selvinnyt, että työsopimuksessa on pykälä joka velvoittaa vaitioloon. Ei, en koskaan luovu sananvapaudestani enkä vapaasta oikeudestani ilmaista asiani lehdille jos itse niin haluan tehdä.

TTVK ei ole viranomainen eikä sillä ole oikeutta vaatia ketään olemaan hiljaa.

9

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chisulle siideriä

Tällaisen röyhkeyden edessä ei voi muuta kuin äänestää lompakollaan. Ennen kuin lait lievenevät, en osta yhtään kotimaista levyä enkä maksa näiden levy-yhtiöiden julkaisuista yhdellekään latauspalvelulle. Hyvitysmaksulliset laitteet tilaan ulkomailta.

Hyvää joulumieltä vaan artistit. Toivottavasti se pikkutytön 600 euroa pitää Chisun hengissä edes jonkin aikaa.

• paskaapuhutaan

Joku puhuu paskaa ja se joku on Ari Nylund.

9 vuotias tyttö tuskin osaa kirjautua Pirate Bayn käyttäjäksi, eikä lataus edes onnistunut .

Viranomaiset eivät tee kotitarkastuksia mikäli ei ole tulossa ainakin 2 vuotta linnaa.

Taitaa olla isukin touhuissa jotain hämärää....

• vjirovjeoivjreio

Jaahas nyt taitaa olla aika laittaa pari teraa jakoon.

• 236346180
    • 20-20

"""Hyvää joulumieltä vaan artistit. Toivottavasti se pikkutytön 600 euroa pitää Chisun hengissä edes jonkin aikaa."""

Pitäisikin, mutta eihän noista rahoista mene Chisulle juuri mitään.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että kaikki kopiointi ilman kaupallista tarkoitusta tulisi sallia menetelmästä riippumatta.

Ei toi asia muutu siitä, että kyseinen levy lainataan kirjastosta ja sitten kopioidaan itselle (laillisesti)

• tämän kostan

Henkilökohtaisesti kostan tämän TTVK:n ahneuden ja röyhkeyden siten, että olen laittanut nyt KAIKEN kotimaisen musiikin ja elokuvat boikottiin. En osta mitään kotimaista tuotantoa niin kauan kuin tekijänoikeuslaki kriminalisoi omaan käyttöön lataamisen ja niin kauan kuin TTVK on olemassa.

En tule osallistumaan kotimaisen tuotannon tukemiseen rahoillani, vaan ostan pelkästään ulkomaista tuotantoa. Jokainen artisti kärsii tässä kohtaa kostoni Chisulle.

• tämän kostan

Poliisin täysin käsittämättömän voimankäytön pikkutytön tapauksessa kostan koko Suomelle siten, että kieltäydyn kaikesta palveluksesta. En tule osallistumaan maanpuolustukseen edes siviilissä, en millään tavalla. Irtisanon maanpuolustusvelvollisuuteni täysin yksipuolisesti.

• mitäviddua

Hauskin juttu tässä on se että noin 98% ihmisistä laitailee kamaa netist ne kytät jotka tulevat oven taakse... niil on ite kovalevy täynnä waretettua kamaa.

Käsittääkseni lataaminen omaan käyttöön on laitonta mutta ei rankaistavaa, jakaaminen sensijaan ON

• sas nähdä taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2129
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1339
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1190
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1106
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1016
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      936
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe