TTVK vaatii vaitioloa

paska ttvk

http://suomenkuvalehti.fi/blogit/tahan-on-tultu/vaikene-sopimusasioista

TTVK vaatii pikkutytön isältä vaitioloa ja hiljaista maksamista rikoksesta. Tarinan koko opetus: ÄLKÄÄ KOSKAAN IKINÄ laittako nimeänne minkäänlaiseen vaitiolosopimukseen. Aina on oikeus puhua lehdistölle avoimesti kuten pikkutytön isä teki kieltäydyttyään sopuratkaisusta ja vaitiolosopimuksesta.

Itse olen lähtenyt monta kertaa kävelemään työsopimuksen allekirjoittamistilanteesta siinä vaiheessa kun on selvinnyt, että työsopimuksessa on pykälä joka velvoittaa vaitioloon. Ei, en koskaan luovu sananvapaudestani enkä vapaasta oikeudestani ilmaista asiani lehdille jos itse niin haluan tehdä.

TTVK ei ole viranomainen eikä sillä ole oikeutta vaatia ketään olemaan hiljaa.

9

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chisulle siideriä

      Tällaisen röyhkeyden edessä ei voi muuta kuin äänestää lompakollaan. Ennen kuin lait lievenevät, en osta yhtään kotimaista levyä enkä maksa näiden levy-yhtiöiden julkaisuista yhdellekään latauspalvelulle. Hyvitysmaksulliset laitteet tilaan ulkomailta.

      Hyvää joulumieltä vaan artistit. Toivottavasti se pikkutytön 600 euroa pitää Chisun hengissä edes jonkin aikaa.

    • paskaapuhutaan

      Joku puhuu paskaa ja se joku on Ari Nylund.

      9 vuotias tyttö tuskin osaa kirjautua Pirate Bayn käyttäjäksi, eikä lataus edes onnistunut .

      Viranomaiset eivät tee kotitarkastuksia mikäli ei ole tulossa ainakin 2 vuotta linnaa.

      Taitaa olla isukin touhuissa jotain hämärää....

    • vjirovjeoivjreio

      Jaahas nyt taitaa olla aika laittaa pari teraa jakoon.

    • 236346180
    • 20-20

      """Hyvää joulumieltä vaan artistit. Toivottavasti se pikkutytön 600 euroa pitää Chisun hengissä edes jonkin aikaa."""

      Pitäisikin, mutta eihän noista rahoista mene Chisulle juuri mitään.

      Itse olen kyllä sitä mieltä, että kaikki kopiointi ilman kaupallista tarkoitusta tulisi sallia menetelmästä riippumatta.

      Ei toi asia muutu siitä, että kyseinen levy lainataan kirjastosta ja sitten kopioidaan itselle (laillisesti)

    • tämän kostan

      Henkilökohtaisesti kostan tämän TTVK:n ahneuden ja röyhkeyden siten, että olen laittanut nyt KAIKEN kotimaisen musiikin ja elokuvat boikottiin. En osta mitään kotimaista tuotantoa niin kauan kuin tekijänoikeuslaki kriminalisoi omaan käyttöön lataamisen ja niin kauan kuin TTVK on olemassa.

      En tule osallistumaan kotimaisen tuotannon tukemiseen rahoillani, vaan ostan pelkästään ulkomaista tuotantoa. Jokainen artisti kärsii tässä kohtaa kostoni Chisulle.

      • tämän kostan

        Poliisin täysin käsittämättömän voimankäytön pikkutytön tapauksessa kostan koko Suomelle siten, että kieltäydyn kaikesta palveluksesta. En tule osallistumaan maanpuolustukseen edes siviilissä, en millään tavalla. Irtisanon maanpuolustusvelvollisuuteni täysin yksipuolisesti.


    • mitäviddua

      Hauskin juttu tässä on se että noin 98% ihmisistä laitailee kamaa netist ne kytät jotka tulevat oven taakse... niil on ite kovalevy täynnä waretettua kamaa.

      Käsittääkseni lataaminen omaan käyttöön on laitonta mutta ei rankaistavaa, jakaaminen sensijaan ON

    • sas nähdä taas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe