TTVK vaatii vaitioloa

paska ttvk

http://suomenkuvalehti.fi/blogit/tahan-on-tultu/vaikene-sopimusasioista

TTVK vaatii pikkutytön isältä vaitioloa ja hiljaista maksamista rikoksesta. Tarinan koko opetus: ÄLKÄÄ KOSKAAN IKINÄ laittako nimeänne minkäänlaiseen vaitiolosopimukseen. Aina on oikeus puhua lehdistölle avoimesti kuten pikkutytön isä teki kieltäydyttyään sopuratkaisusta ja vaitiolosopimuksesta.

Itse olen lähtenyt monta kertaa kävelemään työsopimuksen allekirjoittamistilanteesta siinä vaiheessa kun on selvinnyt, että työsopimuksessa on pykälä joka velvoittaa vaitioloon. Ei, en koskaan luovu sananvapaudestani enkä vapaasta oikeudestani ilmaista asiani lehdille jos itse niin haluan tehdä.

TTVK ei ole viranomainen eikä sillä ole oikeutta vaatia ketään olemaan hiljaa.

9

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chisulle siideriä

Tällaisen röyhkeyden edessä ei voi muuta kuin äänestää lompakollaan. Ennen kuin lait lievenevät, en osta yhtään kotimaista levyä enkä maksa näiden levy-yhtiöiden julkaisuista yhdellekään latauspalvelulle. Hyvitysmaksulliset laitteet tilaan ulkomailta.

Hyvää joulumieltä vaan artistit. Toivottavasti se pikkutytön 600 euroa pitää Chisun hengissä edes jonkin aikaa.

• paskaapuhutaan

Joku puhuu paskaa ja se joku on Ari Nylund.

9 vuotias tyttö tuskin osaa kirjautua Pirate Bayn käyttäjäksi, eikä lataus edes onnistunut .

Viranomaiset eivät tee kotitarkastuksia mikäli ei ole tulossa ainakin 2 vuotta linnaa.

Taitaa olla isukin touhuissa jotain hämärää....

• vjirovjeoivjreio

Jaahas nyt taitaa olla aika laittaa pari teraa jakoon.

• 236346180
    • 20-20

"""Hyvää joulumieltä vaan artistit. Toivottavasti se pikkutytön 600 euroa pitää Chisun hengissä edes jonkin aikaa."""

Pitäisikin, mutta eihän noista rahoista mene Chisulle juuri mitään.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että kaikki kopiointi ilman kaupallista tarkoitusta tulisi sallia menetelmästä riippumatta.

Ei toi asia muutu siitä, että kyseinen levy lainataan kirjastosta ja sitten kopioidaan itselle (laillisesti)

• tämän kostan

Henkilökohtaisesti kostan tämän TTVK:n ahneuden ja röyhkeyden siten, että olen laittanut nyt KAIKEN kotimaisen musiikin ja elokuvat boikottiin. En osta mitään kotimaista tuotantoa niin kauan kuin tekijänoikeuslaki kriminalisoi omaan käyttöön lataamisen ja niin kauan kuin TTVK on olemassa.

En tule osallistumaan kotimaisen tuotannon tukemiseen rahoillani, vaan ostan pelkästään ulkomaista tuotantoa. Jokainen artisti kärsii tässä kohtaa kostoni Chisulle.

• tämän kostan

Poliisin täysin käsittämättömän voimankäytön pikkutytön tapauksessa kostan koko Suomelle siten, että kieltäydyn kaikesta palveluksesta. En tule osallistumaan maanpuolustukseen edes siviilissä, en millään tavalla. Irtisanon maanpuolustusvelvollisuuteni täysin yksipuolisesti.

• mitäviddua

Hauskin juttu tässä on se että noin 98% ihmisistä laitailee kamaa netist ne kytät jotka tulevat oven taakse... niil on ite kovalevy täynnä waretettua kamaa.

Käsittääkseni lataaminen omaan käyttöön on laitonta mutta ei rankaistavaa, jakaaminen sensijaan ON

• sas nähdä taas

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22