keskiyö

Tsenkka

Miten sinä toimit selvännäkijänä?
Minulla tunteet tulevat aamuisin, jos tapahtuu jotain erikoista, tunne tulee ajatuksíini. Tosín vaikeampaa on netin kautta tuntemattomílle kysyjille.

1

55

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Tsenkka

minulla tuo vaihtelee, välillä en tahdo ennustaa ollenkaan ja toisanaan on taas palava halu kirjoittaa. kai se on muutenkin elämässä niin.....

minä kirjoitan ihan intuition välityksellä. tapahtumat välähtelevät päässäni ja tunnen myös kipua toisen kautta. usein minua ärsyttää, kun kysytään samaa asiaa monta kertaa. netti on monelle ainoa tapa uskaltaa kysyä anonyymisti asioistaan, nehän ovat arkaluontoisia. pelkän yhden tai kahden rivin kysymykseen vastaan harvoin, jos ollenkaan. nehän ovat vain ajanviete leikkiä monelle.

mutta kyllä sen toisen tuskan tuntee, kun se tulee sydämestä. minulla ei ole lahjaa puhua ajoista, enkä edes oikeasti usko ajan olemassaoloon. tämä kaikki on illuusiota. uskon hyvään energiaan ja kun olen itse hyvässä vedossa, annan mielelläni omista voimistani muillekin.

mutta en anna lypsää itseäni tyhjiin, rajansa silläkin. kun kysyjä tahtoo todella pitkiä ja syviä vastauksia, silloin pyydän ottamaan yhteyttä sähköpostitse. siellä kirjoittamani laajat katsannot ovat todellakin työtä, mihin uppoaa paljon aikaa ja voimia.
      minun voimanlähteeni on Ylin.

terveisin Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1645
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      126
      1466
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      142
      1294
    4. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      67
      1220
    5. 44
      920
    6. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      77
      892
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      25
      862
    8. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      823
    9. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      14
      773
    10. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      103
      745
    Aihe