Lidlin parkki

ankara rasisti

Onko siinä Lidlin sisäänkäynnin edessä joku erityinen manneparkki? Aina on mersu parkissa siinä ja hameet heiluu. Ihme kun ei ajeta suoraan pariovista sisään kauppaan. Onko invapaikat liian kaukana?

10

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joujou3

Ihan normaalia. Ja kun käyvät nordeassa maksamassa laskujaan jättävät auton käymään turuntien reunaan parkkeerattujen autojen taakse.

• kdyy

Eivät ne käy maksamassa laskuja

• Hih, hih, hiasesee
        kdyy kirjoitti:

Eivät ne käy maksamassa laskuja

Vieläkö on kansallispukuisilla porttikielto K- Citymarkettiin?
        Ihmettelen vaan kun ne invapaikat ovat usein vapaana siinä sisäänkäynnin vieressä, ei siis seiso kirjasto-auto Hiace siinä tai mannemalli vanha mersu.

• niin me ollaankin

Ei niiltä nyt kaikkea voi vaatia.
      Koulut on jäänyt kesken, jos sitten on edes aloitettu, mutta luulis nyt kuitenkin kuvia ymmärtävän.
      Toisaalta kuka sitä painavia sossun ostamia hameita pitkiä matkoja jaksaa raahata, varsinkin jos on moottorisaha hameen alla.

• kyllästynyt manneihi

Juu oikein fiksuja ovat kun pyörivät tuolla baareissa uhkailemassa henkilökuntaa aseilla jne... Ihan harmittaa kun ei ole itse niin fiksu ja filmaattinen...

• RR23

Se on se kateus.

• turhaa huutelua

Mulla on itselläni ollut invakortti jo 8 vuotta.
      Kertaakaan ei ole romanit vallanneet pysäköintipaikkaa, kyllä ne aina ovat muuta porukkaa.
      Sopii mennä katsomaan vaikka Jäähallin parkkipaikalle tai Apteekin luokse.
      Suurin osa salolaisistahan ei osaa liikennemääräyksiä tai ovat niistä piittaamattomia.

On täysin turhaa lykätä invapaikkojen väärinkäyttöä romanien syyksi.
      Tietysti täällä pystyy nimettömänä huutelemaan mitä vaan, koska ei tarvitse vastata sanomisistaan.

• ankara rasisti

No niin. Invakortistasti huolimatta varmaan osaat lukea? Minähän sanoinkin, ettette viitsi edes invapaikalle ajaa, vaan ajatte autonne paikkaan missä ei edes ole mitään parkkiruutua. Eli ts. sisäänkäyntien eteen.

Viimeinen kohtaaminen se vasta olikin mukava. Manne ajaa edessäni korollalla kapeaa tietä. Vetää auton parkkiin tien sivuun ja poistuu autosta käymään jossain kaverinsa luona. Jätti prkl kuskin oven apposen aukin niin, että muut joutuivat ajamaan ojan kautta, jos ohi halusivat mennä. Jos itsellä olisi huonompi auto, niin ajaisin oven irti. Vaan koko sukuhan sieltä taas tulisi ja puukottaisi.

Jos ikinä haluatte mainettanne parantaa, niin miettikää nyt vähän miten elätte ja olette. Alkaa olemaan sympatiat kortilla.

• turhaa huutelua
        ankara rasisti kirjoitti:

No niin. Invakortistasti huolimatta varmaan osaat lukea? Minähän sanoinkin, ettette viitsi edes invapaikalle ajaa, vaan ajatte autonne paikkaan missä ei edes ole mitään parkkiruutua. Eli ts. sisäänkäyntien eteen.

Viimeinen kohtaaminen se vasta olikin mukava. Manne ajaa edessäni korollalla kapeaa tietä. Vetää auton parkkiin tien sivuun ja poistuu autosta käymään jossain kaverinsa luona. Jätti prkl kuskin oven apposen aukin niin, että muut joutuivat ajamaan ojan kautta, jos ohi halusivat mennä. Jos itsellä olisi huonompi auto, niin ajaisin oven irti. Vaan koko sukuhan sieltä taas tulisi ja puukottaisi.

Jos ikinä haluatte mainettanne parantaa, niin miettikää nyt vähän miten elätte ja olette. Alkaa olemaan sympatiat kortilla.

Vaan kun en satu olemaan romani!
        Ja käyhän vilkaisemassa tuolla Tupurin S-Marketin parkkipaikalla.
        Tule sitten kertomaan, montako romania on pysäköinyt kaupan päätyyn parkkiruutujen viereen.
        Puhumattakaan niistä, jotka ajavat alueelta ulos sisääntulevien kaistalta.
        Taitaa se 2 metriä pitkä nuoli asfaltissa olla niin huomaamaton?

• ankara rasisti

No sinähän voit sitten perustaa asiasta oman threadin. Tämä koskee Lidliä ja manneja. Ehkä S-marketti on liian kallis tälle kansanosalle?

Muuten en voi Tupuria kommentoida, koska en ole ko. myymälässä koskaan asioinut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe