call waves hakee TAAS!

kello käy..aika loppuu..

Työntekijöitä... Töitä ei ole kaikille ja kuitenkin hakevat lisää työvoimaa.

Esimiehet epäpäteviä suunsoittajia. Stressinsietokyky 0 ja ammattitaito -1.

Jos haluat olla ihminen älä mene sinne töihin. Kohtelevat työntekijöitä kuin jotain venäläistä katukoiraa :-|

78

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo10008

Muutama vuosi sitten työkkäritä tuli mahtikäsky tulla kuuntelemaan call wavesin pakkoesitystä, jos ei olis mennyt, ois tullut karenssi. Vieläköhän ne harrastaa sitä pakkosyöttöä? Törkeetä !! Olihan siellä tosi vihaisia kuuntelijoita paikalla...

• Ihme jos pysyy pystyssä.

Nii... Ja se on ihan sama kuinka hyvä, pätevä tai työsi osavaa olet, sinut savustetaan erään riviesimihen toimesta pihalle... Sääli yritystä, joka menettää hyviä työntekijöitä väärin toimivan esimiehen takia.

• ihme ja kumma
        Ihme jos pysyy pystyssä. kirjoitti:

Nii... Ja se on ihan sama kuinka hyvä, pätevä tai työsi osavaa olet, sinut savustetaan erään riviesimihen toimesta pihalle... Sääli yritystä, joka menettää hyviä työntekijöitä väärin toimivan esimiehen takia.

No ompas rajua tekstiä...hieman ihmetyttää noin negatiivinen suhtautuminen kyseiseen paikkaan. Kyllä siellä taitaa ihmisiä olla kuitenkin töissä ja ihan ammattitaitoisiakin. Ei kovin moni yritys pitkään toiminnassa olisi mukana, jos ammattitaitoa ei löytyisi ;) ja ymmärtääkseni iso osa työntekijöistä on ollut samaisessa yrityksessä jo vuosia, eli kyllähän sekin viestii jotain. Ja jos kokee esimiehen tai vaikka työtoverin toimineen väärin, niin eikö ole kaikkien edun mukaista ottaa asia puheeksi silloin, jälkikäteen asian pyörittely on ihan turhaa yleensä...varskinkin tänäpäivänä kun näistä asioista avoimesti joka puolella keskustellaan...

• niin makaat kuin petaat
        ihme ja kumma kirjoitti:

No ompas rajua tekstiä...hieman ihmetyttää noin negatiivinen suhtautuminen kyseiseen paikkaan. Kyllä siellä taitaa ihmisiä olla kuitenkin töissä ja ihan ammattitaitoisiakin. Ei kovin moni yritys pitkään toiminnassa olisi mukana, jos ammattitaitoa ei löytyisi ;) ja ymmärtääkseni iso osa työntekijöistä on ollut samaisessa yrityksessä jo vuosia, eli kyllähän sekin viestii jotain. Ja jos kokee esimiehen tai vaikka työtoverin toimineen väärin, niin eikö ole kaikkien edun mukaista ottaa asia puheeksi silloin, jälkikäteen asian pyörittely on ihan turhaa yleensä...varskinkin tänäpäivänä kun näistä asioista avoimesti joka puolella keskustellaan...

Eiköhän asia ole otettu puheeksi. Älä huoli ;-)

• ftyktktk
        ihme ja kumma kirjoitti:

Näin tarinoi itse Esa

• kysynpä vaan...
        ihme ja kumma kirjoitti:

Varkauden sotessa asiat sekaisin Cw:llä asiat sekaisin.... Mikä mahtaa olla yhteinen tekijä näille kahdelle asialle o_O

• Anonyymi
        ihme ja kumma kirjoitti:

Kyseinen työpaikka on todella hyvä ja palkkaus hyvä.

• Voi hyvä veli

Siis Varkauden kaupunki on tämän yrityksen suuromistaja. Ring.. ring... Huhhhei!

Omistussuhteet

Pääomistajanamme on Navitas Kehitys Oy (76,9 %) ja muut omistajamme ovat:
      toimitusjohtaja Riitta Toivanen (15,4 %) sekä Pohjois-Savon Osuuspankki (7,7 %).

Kaikki omistajat ovat sitoutuneet yrityksen pitkäjänteiseen kehittämiseen ja kannattavaan kasvuun.

• wannabeboss

Mikä... Pitkäjänteinen kehittäminen? Siellä ei kehity muu kuin pomojen ego...

• hannu miettinen

Taitaapi olla suurin osa tämän firman henkilöstöstöstä ihan täysin pakkotilanteessa. Eli kun ei pääse edes Siwan kassalle, niin on pakko mennä duuniin Call Wawesille kun päivärahalaskuri täyttyy tai työkkäri pakottaa. Minun mielestäni tämmöisellä ""työllä"" ei ole mitään tekemistä oikeiden työpaikkojen kanssa. Ihan samanlaista leikkimistä ja ihmisten kyykyttämistä kuin urheiluseurojen pakkotyöllistetyt 9€ päivän kannustinlisällä.

Jos CW olisi kunnon työpaikka, niin ei sen tarvitsisi koko ajan hakea uusia työntekijöitä. Jos työnantaja on asiallinen, niin kyllä siellä työntekijätkin pysyvät.

Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa mutta minun mielestäni tämä "yritys" ei tosiaankaan tarjoa oikeita "työpaikkoja".

• hannu miettinen

Kyllä ihan nauratti kun luin CW:n nettisivuilta työntekijöiden kertomuksia. Mutta niinhän sitä sanotaan että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

• Talousarviokokous
    • ei ole pakkotyötä

Ei kai kukaan täysjärkinen halua työskennellä puhelinhäirintäfirmassa, muuten kuin pakkotilanteessa?

Tosin, jos kyseessä on normaali lain mukainen työsuhde, kuuluu siihen myös palkallinen sairausloma. Tuossa hommassahan menee psyyke tosi nopeasti, joka tarkoittaa herkästi jopa puolen vuoden sairauslomaa. Parempi sekin, kuin ei mitään. Enpä jaksa uskoa, että edes tämän tasoinen firma pystyy kiertämään normaaleja työsuhdelakeja.

• Töitä on ehkä ei..

Mitkä työsopimukset? Tarvittaessa töihin kutsuttavia on suurin osa porukasta.

• opiskelija
        Töitä on ehkä ei.. kirjoitti:

Mitkä työsopimukset? Tarvittaessa töihin kutsuttavia on suurin osa porukasta.

Ymmärtääkseni kuitenkin vastaaville toimijoilla se kuuluu kuvioon, että osa on määräaikaisia tai kiireellisiä/kausittaisia projekteja. Palkkaavathan kaupatkin kiireapua tai sesonkiapua, jolloin työ on hyvinkin vaihtelevaa. Ja opiskelijoille sellainen on omiaan. Minusta ei eroa muistakaan erialan toimijoista...

• nykyaikaa...

Konnentistasi voi päätellä, että et ole kovin hyvin tutustunut/tietoinen talon toiminnoista. Työnkuvat ovat hyvinkin vaihtelevia...yrityksen nettisivuilta löytyy tietoa (ainakin itse tutustuin aikoinaan). Tänä päivänä suuri osa palveluista esim. asiakaspalvelut on hyvin pitkälti ulkoistettu ja ymmärtääkseni ne on niitä palveluita, jonne meistä itse kukakin soittaa aika ajoin millon missäkin asiassa ;)

• hups...
        nykyaikaa... kirjoitti:

Konnentistasi voi päätellä, että et ole kovin hyvin tutustunut/tietoinen talon toiminnoista. Työnkuvat ovat hyvinkin vaihtelevia...yrityksen nettisivuilta löytyy tietoa (ainakin itse tutustuin aikoinaan). Tänä päivänä suuri osa palveluista esim. asiakaspalvelut on hyvin pitkälti ulkoistettu ja ymmärtääkseni ne on niitä palveluita, jonne meistä itse kukakin soittaa aika ajoin millon missäkin asiassa ;)

siis edellämainittu kommentti oli "puhelinhäirintäyritykseen" tarkoitettu ylemmäs, lipsahti hieman väärään kohtaan...

• nähty on!
        opiskelija kirjoitti:

Ymmärtääkseni kuitenkin vastaaville toimijoilla se kuuluu kuvioon, että osa on määräaikaisia tai kiireellisiä/kausittaisia projekteja. Palkkaavathan kaupatkin kiireapua tai sesonkiapua, jolloin työ on hyvinkin vaihtelevaa. Ja opiskelijoille sellainen on omiaan. Minusta ei eroa muistakaan erialan toimijoista...

Myynti ei vain ole onnistunut saamaan tarpeeksi asiakkaita taloon. Siksi työt ovat kausittaisia eikä yhtiö kykenen työllistämään työntekijöitä jatkuvaan työsuhteeseen. Sitten kun cw ei saa uusittua sopimusta asiakkaan kanssa. Alkaa työntekijöille päänaukominen ja työntekijän syyllistäminen kun yhtiö ei ole kyennyt neuvottelemaan jatkosopimusta. Pitäähän se työntekijä jotenkin saada ulos ilman oman maineen menetystä!

• Arvo ammattilaisille

Olin Callwavesilla aikanaan töissä ja asiat toimi kuten pitääkin. Kaikki työ josta yksityinen taho maksaa palkkaa on arvokasta. Puhelintyö on vaativaa ja raskasta hommaa, johon kaikista ei valitettavasti ole. Jos vaihtoehtoina ovat työttömyystuki / sossun rahat versus rehellinen työ, ei valinnan tulisi oikean asenteen omaavalle ihmiselle olla vaikea.

• lehmät lentää?

Höpsistä. Tuota ei usko esakaan. Esimiesasemassa olevat naikkoset vievät kohta leipäpuun niiltä lopuiltakin.

• kävin kokeilemassa

Niin, nimenomaan REHELLINEN työ...

• tsihrhhh..

Meneepä keskustelu mielenkiintoiseksi... Onko jollakin joku hätä. Vai mistä moinen paniikinomainen postaus ;-)

• :-o
      • ihme ja kumma

nimimerkki "ftyktktk" erehtyi hieman kommentistani, Esa en ole ;) mutta ihmetyttää vaan, että jos kyseistä yrityksestä positiivista kommenttia kuuluu myös paljon, joillekkin se on melkein kuin punaista näkisi. Ja moni kommentoi sitäkin, että työntekijät olevat pakosta kun ei muuta vaihtoehtoa ole, niin tuskimpa nyt sentään. Joku arvostus kuitenkin aikuisten ihmisten arvostelukykyyn.Hieman hämmästyttää sekin, että useasti nuo omistussuhteet tuntuvat kiinnostavan täällä keskustelijoita, niin itse ajattelen, että parempi asiahan se on, että omistus on paikallista sentään tai edes suomessa (toisen kun monen muun yrityksen tänäpäivänä) ja verorahat jää suomeen. Paljon parjataan sitä kun veroeurot menee suomessa toimivilta yrityksiltä omistussuhteiden kautta "paratiisisaarille", mutta siitäkin nostetaan sitten melua, kun näin ei ole...;)

• Tul-li-mies

ihme ja kumma, mutta Esa vain pyörii näilläkin sivuilla. Eipä aikaa,
      kun jopa kommentoikin vaaliilmoittelua omalla nimellään.

• ex-ay

Helou :)
      Ei kenenkään tarvitse koirana olla, tai jos esimies ei osaa asioita. Ottakaa yhteyttä tänne http://www.tyosuojelu.fi/fi/1317 Sieltä otetaan yhteyttä ja tullaan *ns* kahville yritykseen kun tarpeeksi on yhteyden ottoja. Tarpeeksi siksi, kun teistä siellä ei kukaan näemmä uskalla ottaa nimellä leimautumisen tiimoilta yhteyttä.

Ps; pyytäkää ne lukemaan täällä olevat kannan otot, näkee suoraan että tuossa duuni paikassa on pahasti asiat metsässä.

• plaah!

No eihän tuossa ole mitään järkeä.. Eiks tää oo vaan ihmisten kuulopuheisiin ja kaverin kaverin kaverilta kuultua..niillähän ei yleensä ole juuri mitään tekemistä todellisuuden kanssa niinku näissä keskusteluissa aika usein seurattua tullu huomattua. Jollain vaan ollu huono päivä ja päättäny purkaa agree jostakin..

• hah!
        plaah! kirjoitti:

No eihän tuossa ole mitään järkeä.. Eiks tää oo vaan ihmisten kuulopuheisiin ja kaverin kaverin kaverilta kuultua..niillähän ei yleensä ole juuri mitään tekemistä todellisuuden kanssa niinku näissä keskusteluissa aika usein seurattua tullu huomattua. Jollain vaan ollu huono päivä ja päättäny purkaa agree jostakin..

Mistäs sinä sen tiedät? Lukeeko aloituksessa kaverin olleen siellä töissä? Menkikö kohdallasi oppikoulu hukkaan kun hallitae sisälukutaitoa?

• silleen1
        hah! kirjoitti:

Mistäs sinä sen tiedät? Lukeeko aloituksessa kaverin olleen siellä töissä? Menkikö kohdallasi oppikoulu hukkaan kun hallitae sisälukutaitoa?

Etkä sinä kirjoitustaitoa :)

• hah!
        silleen1 kirjoitti:

Etkä sinä kirjoitustaitoa :)

Kun et hallitse sisälukutaitoa... Pahoittelen, mikäli viesti ei mennyt perille...

• plaah!
        hah! kirjoitti:

No eipä lue ei, mutta alhaalla tekstissä viittaat että lukisivat täällä olevat kommentit, niin empä usko, että täälläkin kommentoineista ihmisistä harva on edes samaisessa yrityksessä itse ollut...

• hah!
        plaah! kirjoitti:

No eipä lue ei, mutta alhaalla tekstissä viittaat että lukisivat täällä olevat kommentit, niin empä usko, että täälläkin kommentoineista ihmisistä harva on edes samaisessa yrityksessä itse ollut...

Luuletko tosissasi ettei cw:n ongelmista tiedätä talon ulkopuolella?! Voin vakuutta sinulle, että tästä kaupungista löytyy liian monta entistä työntekijää siitä yrityksestä, jotka ovat kertoneet mielipiteensä...

• plaah!
        hah! kirjoitti:

Luuletko tosissasi ettei cw:n ongelmista tiedätä talon ulkopuolella?! Voin vakuutta sinulle, että tästä kaupungista löytyy liian monta entistä työntekijää siitä yrityksestä, jotka ovat kertoneet mielipiteensä...

No olipa asia miten tahansa,ni mitäs se auttaa jälkikäteen mitään millokaan purnata,sillon jos asia häiritsee ni pitäs asia ottaa esille asianomaisten kanssa...jos aikuisista ihmisistä on kyse,ni ei sen luulis niin ylitsepääsemättömän vaikeeta olla.

• ei enää CW:llä
        plaah! kirjoitti:

No olipa asia miten tahansa,ni mitäs se auttaa jälkikäteen mitään millokaan purnata,sillon jos asia häiritsee ni pitäs asia ottaa esille asianomaisten kanssa...jos aikuisista ihmisistä on kyse,ni ei sen luulis niin ylitsepääsemättömän vaikeeta olla.

Kyllä asia on otettu asianomaisten kanssa puheeksi monta kertaa, tuloksetta ilmeisesti.

• kiitos riitti cw...
        ei enää CW:llä kirjoitti:

Kyllä asia on otettu asianomaisten kanssa puheeksi monta kertaa, tuloksetta ilmeisesti.

Niinpä. Homma jatkukoon. Töitä on mutta ei tekijöitä... Mistäköhän johtuu.

• hannu miettinen

Mietin vaan tätä puhelinmyyjän työtä. Päivästä toiseen tyrkytät ihmisille tavaroita, lehtiä, puhelinliittymiä jne joita nämä eivät tarvitse. Varmasti yksi Suomen vihatuimmista hommista. Vihoviimeinen hanttihomma jossa monesti vielä toimitaan hyvinkin epäreilusti. Vanhoja ihmisiä kusetetaan kaikenlaisilla pakkomyynnillä ja hienoilla termeillä. Tästä on ihan riittävästi kokemusta omienkin sukulaisten ja tuttavien keskuudessa.

Eli koiranvirka, p@skaduuni, hanttihomma jne on ihan oikeita nimityksiä tämmöiselle "työlle". Ei ole minun mielestäni mitään täysijärkisen hommaa. Ihmettelen että tämmöinen kusetustouhu on edes laillista.

• jotain kohtuutta

Olen aikoinani ollut Callwavesilla töissä, eikä minulla ole mitään harhaluuloja paikasta. Ihmettelen kuitenkin tämän Hannun tietämättömyyttä CW:n työn luonteesta. Itse en ainakaan siellä tyrkyttänyt ihmisille tavaroita, vaan vastasin puheluihin asiakaspalvelussa. Tylsää työtä kyllä, mutta ei mitään paskaduunia. Palkkakin oli opiskelijalle ihan kohtuullinen.

• Säälin pakosta olevia
        jotain kohtuutta kirjoitti:

Olen aikoinani ollut Callwavesilla töissä, eikä minulla ole mitään harhaluuloja paikasta. Ihmettelen kuitenkin tämän Hannun tietämättömyyttä CW:n työn luonteesta. Itse en ainakaan siellä tyrkyttänyt ihmisille tavaroita, vaan vastasin puheluihin asiakaspalvelussa. Tylsää työtä kyllä, mutta ei mitään paskaduunia. Palkkakin oli opiskelijalle ihan kohtuullinen.

Pasha duuni. Ja tyrkyttämistä. Pakkomyyntiä.

• murunen75
        Säälin pakosta olevia kirjoitti:

Pasha duuni. Ja tyrkyttämistä. Pakkomyyntiä.

Onkohan tullut mieleen että siellä tehdään myös monenlaista muutakin työtä kuin myyntiä!

• jake ja kake
        murunen75 kirjoitti:

Onkohan tullut mieleen että siellä tehdään myös monenlaista muutakin työtä kuin myyntiä!

Esa lopeta notkuminen täällä.

• Perä Puussa

Ottakaapa selvää paljonko Varkaus maksaa keskusneitinä olemisesta.

KAUHEATA

• reps1

Tuo Miettinen on kyllä joka sopassa kommentoimassa ja "faktoja" löytyy...:D Huvittavaa hieman, onko ihmisillä liikaa aikaa? Ehkä pitäs keskittyä ihan vaikka oman työn etsimiseen,eikä mollata muiden:D

• hah!
        reps1 kirjoitti:

Tuo Miettinen on kyllä joka sopassa kommentoimassa ja "faktoja" löytyy...:D Huvittavaa hieman, onko ihmisillä liikaa aikaa? Ehkä pitäs keskittyä ihan vaikka oman työn etsimiseen,eikä mollata muiden:D

Tottahan se on pas.ka firma missä pas.ka duuni. Pitää olla todella epätoivoinen suostukseen tyrkyttämään ihmisille puhelimessa tuotteita. Sitten siihen päälle vauhko esimies, joka ei hallitse itseään eikä työtään.. Huh, huh. Soppahan siitä syntyy.
        Kyllä huomaa ettei ihmisillä ole kummempia töitä elämässä ollut kun pitää jotain cw:tä mahtipaikkana.... Salli mun nauraa.

• hannu miettinen

Heh heh! Naurettavaa! No, olen kuitenkin ihan jokapäiväisessä työssä. Ja työuraa on jo lähes 40 vuotta.Joten tuskin sitä aikaa löytyy ihan hirveästi liikaa. Mutta tietysti kun jonkun tämmöisen p@rs@r@ikäifrman palkkaorjan pitää puolustaa pakon sanelemana omaa ns "työnantajaa" niin tuleehan sitä tekstiä. Ja tosi koomillista. Minä olen tietysti paha ihminen kun kerron minkälainen lafka on kyseessä.

Eli olen ihan täysin paha ja huono ihminen kun kerroin nämä asiat. Voi voi! Tyjhänpäiväinen syyttely on roiston viimeinen keino. Näin se vaan on!

Ja taas kerran, tämä ei kohdistu keneenkään yksittäiseen henkilöön.

Eli minä olen täysin paha ihminen. mutta en tosiaankaan suosittele ketään menemään töihin ko "yritykseen". Mutta jokainen tekee omat valintansa itse.

• hah!

Juuri näin! Käytät koko ajan samaa puumerkkiä toisin kuin muut kirjoittajat. Muut kirjoittelevat eri nimmareilla, mutta kellonajat paljastavat heidät yhdeksi kirjoittajaksi. Niin että näkyy se jollakin toisella olevan tarve kommentoida joka väliin eri puumerkkiä vaan käyttäen.

• plaah!

Minusta kurjaa, että jos joku kertoo tykkäävänsä työstään ni heti oletetaan,et ei voi olla mahdollista. Tuskin täällä "anonyymina" kenelläkään tarvetta mielistellä ketään?! Ihan jokainen omalle kohdalle ajattelee, niin ei varmaan kiva lukea vastaava tekstiä omasta työpaikasta missä viihtyy tai jos tosiaan yhtyy haukkumaan omaa puljua, ni SIT pitäs tosiaan miettiä, että onkohan sitä ite sitten oikeessa paikassa duunissa. Itse en koskaan ole tässä tai muussakaan kaupungissa törmänny firmaan/työnantajaan (olipa kunnallinen tai yksityine) mistä ei olisi sanottavaa puolesta ja vastaan. Että jos jollakin sellasta esimerkkiä on kertoa mistä vaan positiivista kommenttia työntekijöiltä tulee, nii ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää? ;)

• täh?

Mun pitää kyllä sen verran sanoa, et jos tilanne on tämmönen:

"Esimiehet epäpäteviä suunsoittajia. Stressinsietokyky 0 ja ammattitaito -1"

Niin sit kyl on jotain pahasti pielessä. Ihmettelen, et miten nykypäivänä tolla alalla, mikä on aika kilpailtu, on varaa tollaiseen?!

• koska
        täh? kirjoitti:

Mun pitää kyllä sen verran sanoa, et jos tilanne on tämmönen:

"Esimiehet epäpäteviä suunsoittajia. Stressinsietokyky 0 ja ammattitaito -1"

Niin sit kyl on jotain pahasti pielessä. Ihmettelen, et miten nykypäivänä tolla alalla, mikä on aika kilpailtu, on varaa tollaiseen?!

" Ihmettelen, et miten nykypäivänä tolla alalla, mikä on aika kilpailtu, on varaa tollaiseen?! "

No esmieste ottamukset ei näy suoraan asiakaspintaan, koska ammattitaitoiset työntekijät tekevät tuottavan työn.

• hah!
        koska kirjoitti:

" Ihmettelen, et miten nykypäivänä tolla alalla, mikä on aika kilpailtu, on varaa tollaiseen?! "

No esmieste ottamukset ei näy suoraan asiakaspintaan, koska ammattitaitoiset työntekijät tekevät tuottavan työn.

Eli hyväksyt esimiehen epäasiallisen käytöksen? Asiakasrajapintaan tilanne näkyy juuri siinä ettei yhtiössä pysy työntekijät. Miksi muuten yhtiöllä on kolmet - neljät rekryt per vuosi....

Mättää ja pahemman kerran. Osaakohan ne asiattomasti käyttäytyvät esinaikkoiset edes hävetä käytöstään....

• Ei mikään kukkanen
      • kamalaa

Selvät oireet. Oma etu asetataan yhtiön edelle. Mitään väliä kuinka yhtiön tai asiakkaiden käy, kunhan omat narsistiset piirteet saavat mielihyvän täyttymyksen.

Surullista. Mutta jos yhitö valitsee mielummin narsistin, jota paapoa, on parempi muiden lähteä pois oman terveytensä vuoksi!

Rekryt siis jatkukoon.... Kunhan ihmiset vaan ymmärtävät vaaran mihin joutuvat.

• Onnellinen CW

CallWavesilla on rautaisia myynnin-, asiakaspalvelun- ja johtamisen ammattilaisia töissä.

• kivaa

Jotain rajaa sarkasmillekin, kiitos.

• Hieno laji
        kivaa kirjoitti:

Jotain rajaa sarkasmillekin, kiitos.

Sarkasmi on taitolaji!

• näenköO

Kuulemma puhelintyö on IN, näin kerrottiin lehtiä ja messuja myöten.

• Diginatiivi

Tottahan se on. Esim. Ifin yt: tiimoilta lakkautettiin aika monta konttoria, koska ihmiset eivät enää halua asioida kasvotusten vaan puhelimitse ja verkon kautta. Sama juttu monessa muussakin paikassa. Skype-Neuvottelut, chatin ja puheluneuvottelut ovat tätä päivää. :)

• ex81

Cw hakee taas ja luvataan jopa mahdollisuutta edetä uralla. Olen ollut ko. paikassa töissä, ja samat esimiehet istuu penkeillään eikä mitään mahkuja edetä mihinkään. Sai kyllä myydä jos osasi tai sitten myynnin puolen pomo kiusasi eikä siellä pystynyt enää olemaan. Enkä kuulemma ole ainoa tämän silmätikku. Toisella puolella oli asiakaspalvelupuoli johon saattoi vaan haaveilla pääsevänsä. Ja sielläkin samat pomot. En menisi enää, aika sisäsiittoinen paikka eikä kiusaajapomoa saa palliltaan pois, pitävät sen puolia.
      Onhan noita puhelinfirmoja paikkakunta pullollaan, jos myyntiä haluaa kokeilla. Mut Cw on viimeinen mihin suosittelen...

• Telehäiriköitä
    • helppoaheinänteko

Työkkäärintädithän käskee hakea töitä, vaikka työkkärikään ei pysty tarjaamaan.
      Työkkäritäti sanooo, hae hanttihommia, kyysyn puhelimessa siis mitä?
      Työkkäritäti sanoo, siivousta ja puhelinmyyjäksi ovat kuulemma kevyttätyötä?

• poistöistätyökkäristä

Tosiaankin, työkkäristä täti soittaa, jotta etsi hanttihommmia vaikka siivousta tai puhelintyötä ymv.
      Tupakallako ne työkkärintädit istuu, kun eivät järkkäile töitä vaan komentelevat.

• kohtajääneläkkeelle

Mistäs ne työkkärin tädit niitä töitä löytää,jos niitä ei ole. Eihän se niitten vika ole.
        Nää työttömät on mahottomia urputtajia. Pitäsköhän niille antaa keppiä.?

• Valluveeti3nsaatauskoa

No ? Saako hyvää palkkaa?

• Karva...mato

Hakevat jälleen työntekijöitä. Miksi henkilöt ei viihdy siellä.

• Järkikäteen

Kuka älykääpiö jotain vakuutusta puhelissa myöpi tai ylipäätään mitään.Netistä saa ja kaupasta.

• varkkila

Savarissa ja läpyskässä luki että tarttevat uutta porukkaa koska töitä on tullut lisää. Joten kaippa se ei tarkoita että entiset olisi lähteneet. Eikös se oo hyvä jos töitä riittää... Tosin eipä nuo asiakaspalveluhommat kaikille sovi...

• Pyramidi

Vaihtuvuus kyseisessä yrityksessä on kovaa.

• Anonyymi

Varkautelainen luo uraa.

• Anonyymi

Ahhaa... Se on niin, että nyt on jollakin hatullinen ####aa kädessä. Olisiko kannattanut selvittää hiukan paremmin nykyiset taustat...

• Anonyymi

Mitäs se sinua vaivaa vai etkö pärjännyt siellä?

• Anonyymi

Ei mitenkään vaivaa. Kunhan totesin. Onneksi ei tarvitse olla missään tekemisissä moisen puulaakin kanssa.

• Anonyymi

Kyllä töitä tekeville riittää!

• Anonyymi

Ei uskoisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uskoisi.

Kato rectumhullu taas vauhdissa. Jokos on kaljat päähän noussut ja rummut päreiksi hakattu ja nyt hakataan mattoja sitten on pihakoivun vuoro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato rectumhullu taas vauhdissa. Jokos on kaljat päähän noussut ja rummut päreiksi hakattu ja nyt hakataan mattoja sitten on pihakoivun vuoro.

No onpas sinulla ajanvietteet. Älä nyt pihakoivuja kurita. Ne sulle mitään ole tehneet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä varmaan oot " firman paras " vakuutusmyyjä.

• Anonyymi

aihetta on jo keskusteltu

• Anonyymi

kän

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3427
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2066
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1480
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1111
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1021
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      958
    Aihe